Gjest antbug Skrevet 21. november 2016 #21 Skrevet 21. november 2016 Jeg vet ikke om det er noen trøst, men jeg tror du har veldig mye større sjanse til å få napp enn en skallet kvinne ville hatt. Ikke gi opp, du finner henne nok!
Ede Skrevet 21. november 2016 #22 Skrevet 21. november 2016 Tror de fleste er langt mer kresne på Tinder enn i virkelige liv! På tinder har man kun et bilde og da går man etter hva man ser, i det virkelige liv er det så utrolig mange flere faktorer som spiller inn. Humor, utstråling, ambisjoner, verdier, interesser. Det er disse tingene som gjør at man faktisk blir forelska, ikke utseende (selv om man selvsagt må føle seg tiltrukket). Med mindre du kun er ute etter ligg da, da har utseende veldig mye å si! Kan du prøve med et bilde av deg selv med lue på? Samt skrive noen ord om hvem du er? Så skal du nok se at du finner deg en jente som synes du er perfekt akkurat slik du er etter å ha møtt deg! 1
pika Skrevet 21. november 2016 #23 Skrevet 21. november 2016 39 minutter siden, canacas skrev: Det er mange falske profiler på Tinder også, og mange som lyver på alderen sin. Det som er bra med Tinder er at man kan se om man eventuelt har felles bekjente på FB, så kan man verifisere personen (det er gjerne nyere bilder på FB). Desverre har jeg nå oppdaget at FB er tidenes største snitch, så det er nok noen Tinder-menn som har meg som forslag til venn Ja, hva er egentlig greia med det? Hvorfor lager folk falske profiler? Facebook og Instagram hjelper ja (Både til å finne ut om folk er ekte og for å se på flere bilder :D ).... Reeeallyy? Kommer man opp på venneforslag-siden når man er inne å snoker på folk?
Gjest canacas Skrevet 21. november 2016 #24 Skrevet 21. november 2016 4 minutter siden, pika skrev: Ja, hva er egentlig greia med det? Hvorfor lager folk falske profiler? Facebook og Instagram hjelper ja (Både til å finne ut om folk er ekte og for å se på flere bilder :D ).... Reeeallyy? Kommer man opp på venneforslag-siden når man er inne å snoker på folk? J A !
pika Skrevet 21. november 2016 #25 Skrevet 21. november 2016 1 minutt siden, canacas skrev: J A ! Ups
AnonymBruker Skrevet 21. november 2016 #26 Skrevet 21. november 2016 Jeg kunne hatt litt forståelse for deg hvis du mente at kvinner er overfladiske som går etter penger og status, men utseende!? Nei der går dere menn oss kvinner en høy gang. Menn er MYE mer visuelt overfladiske enn kvinner. Anonymkode: 1c63e...7d5 4
AnonymBruker Skrevet 21. november 2016 #27 Skrevet 21. november 2016 Jeg lurer på hvor mye napp en kvinne hadde fått om hun hadde lagt ut bilde av seg selv skallet. Anonymkode: fcced...545 1
Gjest Minesveiper Skrevet 21. november 2016 #28 Skrevet 21. november 2016 (endret) På 11/21/2016 den 10.45, pika skrev: Man må nesten være kresen på Tinder - ellers får man alt for mange matcher og da ender man med å ikke kunne svare.. Da er det bedre å være kresen, like få folk OG kunne svare alle - i stedet for å la være å svare og ha hundrevis av matcher... True - irl liker man gjerne litt andre typer enn de man liker på apper som Tinder..... Nå skal ikke jeg si med sikkerhet at dette er slik virkeligheten er, men ideen er i alle fall logisk. Det oppstår et problem både for kvinner og menn når dere bare trykker like på 15% av mennene på tinder dersom dette i hovedsak bare er menn som befinner seg over midt på treet rent utseendemessig. Dere får et problem fordi det blir for stor konkurranse om de få attraktive mennene, mens normale menn får problemer fordi de ikke kommer til. Resultatet er tråder som dette hvor normale menn blir sure og bittre over at de ikke kommer noen vei når det gjelder nettdating. Mange menn uttrykker at det er vanskelig å treffe kvinner i virkeligheten fordi man er opptatt med jobb osv. Derfor ønsker de å møte kvinner gjennom nettet, men det er rett og slett en dårlig arena for å treffe kvinner med mindre man befinner seg i den 20% andelen som er over gjennomsnittelig attraktiv. Endret 22. november 2016 av Minesveiper
Petra75 Skrevet 21. november 2016 #29 Skrevet 21. november 2016 20 timer siden, AnonymBruker skrev: Du er inne på noe der. Kanskje å ta i litt hardt, men det er absolutt noe mange damer bør tenke over. Alltid noe galt. For lite hår, for liten tiss, for stor nese, for lite penger, for dårlig jobb, for få venner, for syk, for frisk, for allergisk, for sær, for useriøs, for seriøs, for smart, for dum, for feit, for tynn. Slik fortsetter listen. Er liksom ikke den ting enkelte damer finner det for godt å se på som negativt. Anonymkode: bbd45...dec Mens menn, derimot, tar alt bare det har puls. 2
pika Skrevet 22. november 2016 #30 Skrevet 22. november 2016 15 timer siden, Minesveiper skrev: Nå skal ikke jeg si med sikkerhet at dette er slik virkeligheten er, men ideen er i alle fall logisk. Det oppstår et problem både for kvinner og menn når dere bare trykker like på 15% av mennene på tinder dersom dette i hovedsak bare er menn som befinner seg over midt på treet rent utseendemessig. Dere får et problem fordi det blir for stor konkurranse om de få attraktive mennene, mens normale menn får problemer fordi de ikke kommer til. Resultatet er tråder som dette hvor normale menn blir sure og bittre over at de ikke kommer noen vei når det gjelder nettdating. Mange menn utrykker at det er vanskelig å treffe kvinner i virkeligheten fordi man er opptatt med jobb osv. Derfor ønsker de å møte kvinner gjennom nettet, men det er rett og slett en dårlig arena for å treffe kvinner med mindre man befinner seg i den 20% andelen som er over gjennomsnittelig attraktiv. Kan du enten slutte å være så smart, velformulert og reflektert eller begynne å date meg? Haha Det du sier gir jo absolutt mening, og det er vel allerede et problem for mange også.. Mangel på matcher, folk som ikke svarer, ghosting, bittre menn, sårede kvinner, sårede menn, utroskap, ons over en lav sko+++ Det er litt for lett å bytte ut folk rett og slett - før vi vet ordet av det er vi hjerteløse, kyniske drittsekker hele gjengen (iallefall alle nettdatere)...
AnonymBruker Skrevet 22. november 2016 #31 Skrevet 22. november 2016 18 timer siden, Minesveiper skrev: Nå skal ikke jeg si med sikkerhet at dette er slik virkeligheten er, men ideen er i alle fall logisk. Det oppstår et problem både for kvinner og menn når dere bare trykker like på 15% av mennene på tinder dersom dette i hovedsak bare er menn som befinner seg over midt på treet rent utseendemessig. Dere får et problem fordi det blir for stor konkurranse om de få attraktive mennene, mens normale menn får problemer fordi de ikke kommer til. Resultatet er tråder som dette hvor normale menn blir sure og bittre over at de ikke kommer noen vei når det gjelder nettdating. Mange menn utrykker at det er vanskelig å treffe kvinner i virkeligheten fordi man er opptatt med jobb osv. Derfor ønsker de å møte kvinner gjennom nettet, men det er rett og slett en dårlig arena for å treffe kvinner med mindre man befinner seg i den 20% andelen som er over gjennomsnittelig attraktiv. Det er jo akkurat samme dynamikk som på en uteplass. Så dette er ikke noe nytt. Anonymkode: 368bb...2a3
Gjest AnonymBrunkrem Skrevet 22. november 2016 #32 Skrevet 22. november 2016 Om du ikke har skjønt før nå at kvinner er like overfladiske som menn, at utseende faktisk betyr en hel del, bør du enten bytte ut informasjonskildene dine eller komme deg mer ut blant folk. Skallethet kan for øvrig kompenseres for med en over middels attraktiv kropp, og det er helt og holdent opp til deg selv hvilken innsats du velger å gjøre på den fronten.
Gjest ti10 Skrevet 22. november 2016 #33 Skrevet 22. november 2016 På 21.11.2016 den 3.05, Bootyhunter skrev: Enig. Folk er crazy! Få damer som legger ut ekte bilder av seg. Alltid noe som er fikset på og falskt. For å se "penere" ut. Er så drittlei det der fjortis tullet til folk. Det der gjelder faktisk menn også, de bruker både flere år gamle bilder og går amok med filterbruk.
Gjest canacas Skrevet 22. november 2016 #34 Skrevet 22. november 2016 10 minutter siden, ti10 skrev: Det der gjelder faktisk menn også, de bruker både flere år gamle bilder og går amok med filterbruk. Yes, og de barberer alderen sin også. Har sett en fra min brors klasse (barne og ungdomsskole) som nå er yngre enn meg på Tinder, broren min er 6 år eldre enn meg.... (rapporterte det til Tinder, var det kjipt gjort av meg?)
fulladet Skrevet 22. november 2016 #35 Skrevet 22. november 2016 4 timer siden, AnonymBrunkrem skrev: Om du ikke har skjønt før nå at kvinner er like overfladiske som menn, at utseende faktisk betyr en hel del, bør du enten bytte ut informasjonskildene dine eller komme deg mer ut blant folk. Skallethet kan for øvrig kompenseres for med en over middels attraktiv kropp, og det er helt og holdent opp til deg selv hvilken innsats du velger å gjøre på den fronten. Alle er ikke enten slik eller slik. Jeg synes skallede menn ofte ser skumle ut, men det er sikkert bare jeg som har litt rare erfaringer med skallede menn. Kroppen kompenserer ingenting, men snille øyne, smil og fin personlighet gjør det. Har truffet flere flotte skallede menn, men de har ikke blitt flotte før etter at jeg har snakket med dem.
Gjest Minesveiper Skrevet 22. november 2016 #36 Skrevet 22. november 2016 (endret) 9 timer siden, pika skrev: Kan du enten slutte å være så smart, velformulert og reflektert eller begynne å date meg? Haha Det du sier gir jo absolutt mening, og det er vel allerede et problem for mange også.. Mangel på matcher, folk som ikke svarer, ghosting, bittre menn, sårede kvinner, sårede menn, utroskap, ons over en lav sko+++ Det er litt for lett å bytte ut folk rett og slett - før vi vet ordet av det er vi hjerteløse, kyniske drittsekker hele gjengen (iallefall alle nettdatere)... Koselig Dater bare pensumbøker for tiden jeg.. 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er jo akkurat samme dynamikk som på en uteplass. Så dette er ikke noe nytt. Anonymkode: 368bb...2a3 Min erfaring er at på en uteplass er det de sosiale og positive mennene som klarer seg best. Det hjelper selvfølgelig å være kjekk. Endret 22. november 2016 av Minesveiper
Gjest O.G. Skrevet 22. november 2016 #37 Skrevet 22. november 2016 Hvis jeg ikke liker en skallet mann, så er det fordi det er noe annet med ham som ikke fenger.
draug 75 Skrevet 22. november 2016 #38 Skrevet 22. november 2016 Ja det er de. Men ditt hemmelige våpen er at kvinner skal ha noe å klage på. Derfor skal du anlegge bart. Da vil alle bli opptatt av deg. Noe så konkret å klage og surke over kan ingen motstå. De blir så opptatt av å irritere seg over og å få deg til å fjerne barten til å se at du er skallet. For ikke å snakke om de mindre trivelige personlighetstrekkene (vi har alle slikt) dine som du kan dyrke og stikle og gro i fred uten hennes innblanding.
Knirke Skrevet 22. november 2016 #39 Skrevet 22. november 2016 (endret) På 20/11/2016 den 23.55, ferale skrev: Legger jeg ut en bilde av meg med manipulert hår på hodet mitt (les:retusjert) så blir det med en gang mer respons. Også hvis jeg legger ut bilde av helt Ukjente personer med hår på hodet blir det respons. Jaaaa... Og hvis jeg photoshopper ansiktet mitt (minus kviser og rynker) på kroppen til en 50 kilos Hollywood-stjerne, så får jeg også masse respons! Verden er urettferdig, eller hva? Det øyeblikket du legger inn falske bilder av deg selv er du en løgner. Og hverken damer eller menn vil ha en løgner (de oppdager det ganske fort, skjønner du, i det øyeblikket de møter deg og du ikke har hår, eller du ikke ser ut som du kommer rett fra Hollywood). Så du sitter egentlig ganske fint i det. Synes i grunn du høres ut som en grei kandidat til å fortsette å være singel... Endret 23. november 2016 av Knirke 4
Gjest Axl Rose Skrevet 23. november 2016 #40 Skrevet 23. november 2016 På 22.11.2016 den 16.10, ti10 skrev: Det der gjelder faktisk menn også, de bruker både flere år gamle bilder og går amok med filterbruk. Ja så klart. Men flertallet er helt klart kvinner. Det ser vi overalt. Ser mer ekte bilder av menn enn vi ser av kvinner.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå