Gjest ferale Skrevet 20. november 2016 #1 Skrevet 20. november 2016 (endret) slettet Endret 2. mai 2021 av ferale
Jellybean78 Skrevet 20. november 2016 #2 Skrevet 20. november 2016 And other breaking news: water is wet! 14
Silfen Skrevet 20. november 2016 #3 Skrevet 20. november 2016 Mange sexy personer er skallet. Du er bare ikke attraktiv nok anyways. Hår har ingenting å si om man er fin fra før. 20
AnonymBruker Skrevet 20. november 2016 #4 Skrevet 20. november 2016 Du er inne på noe der. Kanskje å ta i litt hardt, men det er absolutt noe mange damer bør tenke over. Alltid noe galt. For lite hår, for liten tiss, for stor nese, for lite penger, for dårlig jobb, for få venner, for syk, for frisk, for allergisk, for sær, for useriøs, for seriøs, for smart, for dum, for feit, for tynn. Slik fortsetter listen. Er liksom ikke den ting enkelte damer finner det for godt å se på som negativt. Anonymkode: bbd45...dec 6
Gjest Lakrisbjørn Skrevet 20. november 2016 #5 Skrevet 20. november 2016 Jeg er skallet og jeg har samme erfaring som deg når det kommer til nettdating. I den virkelige verden derimot har jeg ca. samme suksess som jeg hadde da håret var på plass. Og jeg er ingen gresk gud i utgangspunktet. Det er ikke så rart at det er slik på nettdating heller. Lista blir lagt latterlig høyt fra starten av fordi man har så ufattelig mange valgmuligheter.
AnonymBruker Skrevet 20. november 2016 #6 Skrevet 20. november 2016 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er liksom ikke den ting enkelte damer finner det for godt å se på som negativt. Anonymkode: bbd45...dec Også har de gjerne en rekke slike mangler selv. men er på magisk måte "unntaket" ifra regelen. Anonymkode: 92a06...093
AnonymBruker Skrevet 20. november 2016 #7 Skrevet 20. november 2016 Så overfladiske at en skulle tro kvinnen var en blåst ballong; synlig, men tom innvendig. Neida Men det er jammen ikke lett å være kvinne heller skal du se. Anonymkode: ff3c9...803 3
AnonymBruker Skrevet 20. november 2016 #8 Skrevet 20. november 2016 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du er inne på noe der. Kanskje å ta i litt hardt, men det er absolutt noe mange damer bør tenke over. Alltid noe galt. For lite hår, for liten tiss, for stor nese, for lite penger, for dårlig jobb, for få venner, for syk, for frisk, for allergisk, for sær, for useriøs, for seriøs, for smart, for dum, for feit, for tynn. Slik fortsetter listen. Er liksom ikke den ting enkelte damer finner det for godt å se på som negativt. Anonymkode: bbd45...dec Merkelig, du lister opp mange ting som kvinner flest ikke bryr seg om. Min liste er lang som et vondt år, man jeg gir da blanke i en for stor nese, for lite hår eller pengene hans. At penisen må være stor nok til å virke er jo en selvfølge, dvs under 10cm er litt problematisk hvis den er for tynn. For dum og for sær handler jo om personlighet og kjemi sammen, det er nok kriterier de aller fleste har De rareste og minste tingene som er dealbreakere for meg er 1. Om han ikke tar ned dolokket på do. Jeg orker ikke leve med sånne idiotiske uvaner, selv om jeg har haugevis av de selv. Klarer meg såpass bra alene at jeg heller lever singel enn å irritere meg over et dolokk mange ganger om dagen. Har hatt to kjærester, og ingen av de har hatt dolokket oppe! Så jeg er sikkert bortskjemt med det. 2. Han må barbere seg nedentil, jeg fikser ikke hår. 3. Han MÅ være god til å kysse. Gidder ikke lære opp noen. Enten ligger det naturlig for han, eller så gjør det ikke det. Mannfolk liker forsåvidt å skylde på sånne ting for hvorfor de ikke får seg dame. Mens det hovedsaklig er av noen få grunner: De er ikke attraktive nok (avhengig av smådetaljer som nese og hår), de synes synd på seg selv (ingen liker meg fordi jeg ikke har hår, damer er bare overfladiske survsurv), eller de er sosialt tilbakestående (forklarer seg selv for de fleste, mennene som ikke forstår hva som mener med dette er nok i samme kategori). Anonymkode: 96244...23e 3
AmandaVI Skrevet 20. november 2016 #9 Skrevet 20. november 2016 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du er inne på noe der. Kanskje å ta i litt hardt, men det er absolutt noe mange damer bør tenke over. Alltid noe galt. For lite hår, for liten tiss, for stor nese, for lite penger, for dårlig jobb, for få venner, for syk, for frisk, for allergisk, for sær, for useriøs, for seriøs, for smart, for dum, for feit, for tynn. Slik fortsetter listen. Er liksom ikke den ting enkelte damer finner det for godt å se på som negativt. Anonymkode: bbd45...dec Fordi alle mannfolk bobler over av aksept og toleranse, liksom. Prøvde nettdating en gang. Var alltid "for feit", "for høy," "for emo" og en uforglemmelig tirade fra en som ble så skuffet over at jeg så "asiatisk" ut når jeg er lys og like norsk som fårikål. Det er ingen vits i å ta det personlig, og begge kjønn bør vurdere å senke standarden litt, i hvert fall i forhold til utseende. 13
blæddi Skrevet 21. november 2016 #10 Skrevet 21. november 2016 Det er nok av skallede menn med dame. Men de har kanskje møtt dem utenom dating-apps? Er ikke så lett å være dame og skallet heller, for dem som f.eks. har hatt kreft. Men i fremtiden finnes det sikkert hår dyrket fra stamceller. 1
AnonymBruker Skrevet 21. november 2016 #11 Skrevet 21. november 2016 Har du tenkt over at damer kanskje ikke er helt bevisst på dette selv og at det derfor kan virke falskt for deg? Anonymkode: e0b65...0b4
Gjest Minesveiper Skrevet 21. november 2016 #12 Skrevet 21. november 2016 (endret) Nettdaing og tinder er vanskelig for den normale mann uansett om han er skallet eller ikke. Statistikken er veldig klar på at kvinner er langt mer kresne enn menn. De trykker for eksempel bare like på 15% av mennene i gjennomsnitt på tinder. Statistikk fra ok-cupid viser at damene bare finner 20% av mennene over gjennomsnittelige attraktive rent utseendemessig noe som matcher bra med de 15 prosentene fra tinder. Det er ganske oppsiktsvekkende at det er så få menn som er over midt på treet, likevell ser man helt normale menn i forhold med damer hele tiden. Du burde lære deg å treffe kvinner i det virkelige liv hvor du faktisk får sjansen til å gjøre emosjonelle inntrykk. Det hjelper ikke å klage over at kvinner er overfladiske. Menn er like overfladiske og mange er i tillegg bare ute etter sex. Skal love deg at du blir langt mindre attraktiv i kvinners øyne når du bruker dette som unnskyldning isteden for å bare gjøre det som trengs for å lykkes. Endret 21. november 2016 av Minesveiper
Gjest skjære Skrevet 21. november 2016 #13 Skrevet 21. november 2016 (endret) Nettdating oppfordrer til en mer overfladisk utvelgelsesprosess enn virkeligheten. Det gjør noe med en når man ser en haug av bilder og man innbiller seg at man har mye å velge i. Tipper mange som hadde sjarmert en dame om de hadde møtt henne i virkeligheten blir valgt bort når alt dama vet og ser er et bilde med kanskje en liten tekst. Når man vet det er mange profiler å se gjennom, så begynner mange automatisk å lete etter det "perfekt" ytre. Det perfekte ytre varierer selvsagt noe fra dame til dame. Noen liker spinkle menn, andre trente, noen blonde, andre mørke osv. Men der er nok noen trekk som har en tendens til å komme til kort i den type scenario. Altså, man vurderer ikke hvert utseende på en grundig måte Noen mennesketyper velger bort slike datingtjenester, og dersom den type dame du bruker passe sammen med er av de, så vil du ha enda dårlige lykke der. Man kan for eks se for seg at boknerder ikke bruker den type tjeneste fordi de tenker den er overfladisk. Dersom du liker eller boknerder bruker like deg, så vil du få færre treff fordi de ikke bruker den tjenesten Jeg ville ikke brukt datingtjenester fordi jeg tenker den type menn jeg liker ikke liker datingtjenester. Man kan ende opp med mange steg her. Kanskje den type menn jeg liker velger bort datingtjenester fordi de tenker at den type kvinner som liker dem tenker at menn som de liker velger bort datingtjenester.................... Endret 21. november 2016 av skjære
ElisabethGD Skrevet 21. november 2016 #14 Skrevet 21. november 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Så overfladiske at en skulle tro kvinnen var en blåst ballong; synlig, men tom innvendig. Neida Men det er jammen ikke lett å være kvinne heller skal du se. Anonymkode: ff3c9...803 Overfladisk??? Er det overfladisk gerne at ville kunne mærke noget under sex? Forstår godt hvor du vil hen, men du lavede altså et selvmål med dette eksempel, hun bliver jo sammen med ham netop fordi hun ikke vil fravælge én hun elsker pga noget han ikke kan gøre for, og hvis han havde givet hende noget oralsex var hun nok også blevet 2
AnonymBruker Skrevet 21. november 2016 #15 Skrevet 21. november 2016 Sukk. Mennesker er overfladiske. Jeg er så dritlei menn her inne som sutrer over at "kvinner er så fæle buhu", når det i realiteten ikke er forskjell mellom kjønnene på dette punktet. "Overfladiskheten" har bare økt med digitale datingsystemer der bilder er alfa og omega. Anonymkode: b2ada...da8 10
Gjest Axl Rose Skrevet 21. november 2016 #16 Skrevet 21. november 2016 Skal ikke stole på nettdating. Mange tullinger der. Både kvinner og menn. Møt damer utenfor nett. De liker deg nok som du er.Jeg bruker kun nettdating for å få mest mulig sex. I tilegg til ff'ene og de jeg møter på byen. Men når det gjelder forhold har jeg alltid møtt de utenfor nettet. Alt for mange tullinger på nettdating. Ei jeg møtte for sex var meget spesiell, ei annen angrer jeg på som faen, ei tredje viste seg å være en mann som latet som han var ei dame på nettdatingen..
Gjest Axl Rose Skrevet 21. november 2016 #17 Skrevet 21. november 2016 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Sukk. Mennesker er overfladiske. Jeg er så dritlei menn her inne som sutrer over at "kvinner er så fæle buhu", når det i realiteten ikke er forskjell mellom kjønnene på dette punktet. "Overfladiskheten" har bare økt med digitale datingsystemer der bilder er alfa og omega. Anonymkode: b2ada...da8 Enig. Folk er crazy! Få damer som legger ut ekte bilder av seg. Alltid noe som er fikset på og falskt. For å se "penere" ut. Er så drittlei det der fjortis tullet til folk.
Mellifluous Skrevet 21. november 2016 #18 Skrevet 21. november 2016 Noen damer er overfladiske, noen menn er overfladiske - noen mennesker er overfladiske. Selvfølgelig er det trist at man ikke føler seg attraktiv, men samtidig må man huske på at det er naturlig med visse preferanser, og disse preferansene (eller krav om du vil) kommer ofte mer til syne gjennom nettdating ol. Jeg råder deg til å ta en pause fra det digitale, og heller bli kjent med damer på gamle måten; da får du virkelig vise hvem du er, og det indre teller mye mer enn det ytre.
pika Skrevet 21. november 2016 #19 Skrevet 21. november 2016 9 timer siden, ferale skrev: Alle er jo så falske og overfladiske. De sier det en firventer at en vil høre og ikke sannheten. Hvorfor jenter/damer kan dere ikke være ærlige å so at dete ikke liker skallete menn. Så min konklusjon er at vanvittig mange er falske og overfladisk når det gjelder dating-ærlighet.... Tinder (etc.) er overfladisk! Sjarm, utstråling etc. kommer ikke så godt frem på bilder og det er nok veldig mange som "taper" litt på dette... Det er også utrolig mange mennesker som bruker disse appene, og det er jo begrenset hvor mange man klarer å snakke med og da velger man gjerne(stort sett) å like de man syns er mest tiltrekkende... 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Du er inne på noe der. Kanskje å ta i litt hardt, men det er absolutt noe mange damer bør tenke over. Alltid noe galt. For lite hår, for liten tiss, for stor nese, for lite penger, for dårlig jobb, for få venner, for syk, for frisk, for allergisk, for sær, for useriøs, for seriøs, for smart, for dum, for feit, for tynn. Slik fortsetter listen. Er liksom ikke den ting enkelte damer finner det for godt å se på som negativt. Anonymkode: bbd45...dec Hmmm... Heldigvis er de færreste sånn som det der.... 7 timer siden, Minesveiper skrev: Nettdaing og tinder er vanskelig for den normale mann uansett om han er skallet eller ikke. Statistikken er veldig klar på at kvinner er langt mer kresne enn menn. De trykker for eksempel bare like på 15% av mennene i gjennomsnitt på tinder. Statistikk fra ok-cupid viser at damene bare finner 20% av mennene over gjennomsnittelige attraktive rent utseendemessig noe som matcher bra med de 15 prosentene fra tinder. Det er ganske oppsiktsvekkende at det er så få menn som er over midt på treet, likevell ser man helt normale menn i forhold med damer hele tiden. Du burde lære deg å treffe kvinner i det virkelige liv hvor du faktisk får sjansen til å gjøre emosjonelle inntrykk. Det hjelper ikke å klage over at kvinner er overfladiske. Menn er like overfladiske og mange er i tillegg bare ute etter sex. Skal love deg at du blir langt mindre attraktiv i kvinners øyne når du bruker dette som unnskyldning isteden for å bare gjøre det som trengs for å lykkes. Man må nesten være kresen på Tinder - ellers får man alt for mange matcher og da ender man med å ikke kunne svare.. Da er det bedre å være kresen, like få folk OG kunne svare alle - i stedet for å la være å svare og ha hundrevis av matcher... True - irl liker man gjerne litt andre typer enn de man liker på apper som Tinder.....
Gjest canacas Skrevet 21. november 2016 #20 Skrevet 21. november 2016 6 minutter siden, pika skrev: Man må nesten være kresen på Tinder - ellers får man alt for mange matcher og da ender man med å ikke kunne svare.. Da er det bedre å være kresen, like få folk OG kunne svare alle - i stedet for å la være å svare og ha hundrevis av matcher... True - irl liker man gjerne litt andre typer enn de man liker på apper som Tinder..... Det er mange falske profiler på Tinder også, og mange som lyver på alderen sin. Det som er bra med Tinder er at man kan se om man eventuelt har felles bekjente på FB, så kan man verifisere personen (det er gjerne nyere bilder på FB). Desverre har jeg nå oppdaget at FB er tidenes største snitch, så det er nok noen Tinder-menn som har meg som forslag til venn
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå