Gå til innhold

karimaritas


goodbye_kitty

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

1 time siden, FarDareisMai skrev:

Hvis man skal være sikker på at ungene ikke blir påvirket, så måtte man jo stenge dem inne i et rom for alltid og ta fra dem Internett. Tror den beste bagasjen foreldre kan gi ungene er et godt sett med verdier, empati og evne til å tenke selv. Da tror jeg de er bra utrustet til å takle påvirkningen de blir utsatt for. 

 

..sier Far, hvis eneste erfaring med oppdragelse er å lære hundene å sitte pent og ikke tigge ved bordet...

Nemlig

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Honey Dew skrev:

Jeg har ikke rosablogg.

Jeg var ikke klar over at du drev med blogg og vet derfor ikke hvilken blogg du har

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, FarDareisMai skrev:

Hvis man skal være sikker på at ungene ikke blir påvirket, så måtte man jo stenge dem inne i et rom for alltid og ta fra dem Internett. Tror den beste bagasjen foreldre kan gi ungene er et godt sett med verdier, empati og evne til å tenke selv. Da tror jeg de er bra utrustet til å takle påvirkningen de blir utsatt for. 

 

..sier Far, hvis eneste erfaring med oppdragelse er å lære hundene å sitte pent og ikke tigge ved bordet...

Helt enig i det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden denne tråden er om bloggerens designvesker, har bloggeren nå kjøpt seg en ny LV Neverfull GM ;)

Sitat

 

 

Endret av Lovelulu
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

42 minutter siden, Lovelulu skrev:

Siden denne tråden er om bloggernes designvesker, har bloggeren nå kjøpt seg en ny LV Neverfull GM ;)

 

:sFun_sleeping: Du skal få slippe å få besøk av meg på bloggen. For det blir for intetsigende blogg for meg. Jeg har ei LV veske. Og det holder i bøtter og spann for meg Jeg har ikke publisert bilde av den på facebook. For jeg gidder ikke skryte av at jeg har ei LV veske.

 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Lambigirl skrev:

:sFun_sleeping: Du skal få slippe å få besøk av meg på bloggen. For det blir for intetsigende blogg for meg. Jeg har ei LV veske. Og det holder i bøtter og spann for meg Jeg har ikke publisert bilde av den på facebook. For jeg gidder ikke skryte av at jeg har ei LV veske.

 

Det er helt opp til deg ja :D Mange som liker å se bilder av designvesker, så det blir endel klikk alikevell ;)

Sitat

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, miagunda skrev:

Har en pose fra rema 1000, ellers bruker jeg kiwi poser som vesker.

:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Lovelulu skrev:

Siden denne tråden er om bloggernes designvesker, har bloggeren nå kjøpt seg en ny LV Neverfull GM ;)

 

Du blir irritert fordi folk diskuterer deg på dette forumet. Men hvorfor i all verden skriver du det du gjør her?

Nå har tråden ligget dø noen timer også starter du på selv. 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anbefaler å ikke bite på provokasjonene fra bloggeren. 

La være å svare, så dør tråden ut i stillhet. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, skruf skrev:

Anbefaler å ikke bite på provokasjonene fra bloggeren. 

La være å svare, så dør tråden ut i stillhet. 

Skal prøve men blir så provosert. 

Klager og klager på at folk lager tråder om de,men så fort det er stillhet så sørger de selv for at det blir liv igjen. Og da er det plutselig stakkars meg:(:(:(

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Lapper skrev:

Skal prøve men blir så provosert. 

Klager og klager på at folk lager tråder om de,men så fort det er stillhet så sørger de selv for at det blir liv igjen. Og da er det plutselig stakkars meg:(:(:(

Trekk pusten dypt og tell til 10. Mange ganger :) 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, Lapper skrev:

Skal prøve men blir så provosert. 

Klager og klager på at folk lager tråder om de,men så fort det er stillhet så sørger de selv for at det blir liv igjen. Og da er det plutselig stakkars meg:(:(:(

Ja, det blir for dumt .

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hvis du er lei drittsleningen du får i tråden, hvorfor drar du opp tråden igjen når det begynte å bli stille og dø ut? Da vil du jo fortsette med å trette med folk. Da kan du ikke ta på deg offerrollen og tenke "stakkars meg" når du selv vil at det skal fortsette og vil det skal være liv i tråden etter du har klaget på å bli dårlig behandlet. Det blir for dumt. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

45 minutter siden, Linnpinn9 skrev:

Men hvis du er lei drittsleningen du får i tråden, hvorfor drar du opp tråden igjen når det begynte å bli stille og dø ut? Da vil du jo fortsette med å trette med folk. Da kan du ikke ta på deg offerrollen og tenke "stakkars meg" når du selv vil at det skal fortsette og vil det skal være liv i tråden etter du har klaget på å bli dårlig behandlet. Det blir for dumt. 

Hva som var poenget med å skrive at det var nytt innlegg på bloggen hennes om ny veske,fatter jeg ikke.

"Men det er jo ikke jeg som har startet tråden, jeg er bare lei av at folk er negative om min blogg"

:rasende::rasende:

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carina Maria

jeg skjønner ikke hva som er poenget ditt love lulu og si at du har skrevet et nytt innlegg på bloggen din om vesken din og det ser ut som du vil provosere folk og at du vil ha en krangel. da kan du takke deg selv og du trenger ikke ta på deg offer rollen at folk er slemme mot deg. 

hvor mange tråder på kvinne guiden er det på rampe lyset som handler om forskjellige bloggere? det er mange. men jeg tror dem andre bloggerne som blir skrevet om ikke gidder og bry seg om at de finnes en tråd om bloggen deres. dem overser det og later som om sånne tråder ikke finnes. det burde du ha gjort også

det er ikke du som person som diskuteres men bloggen din og alle kan ikke like alle bloggere. 

jeg forstår hvorfor folk reagerer når du legger ut bildene av merke veskene dine. det er fordi at dem vet at det er folk som er ufør som sliter og få endene til og møtes. det er det som provoserer. det er dem som tjener penger som sliter også og som har problem med og få endene til og møtes. du tror kanskje at det handler om at folk er sjalu på deg. det tror jeg ikke er tilfelle for folk flest vet hvor dyre sånne vesker er og dem fleste har ikke råd til å kjøpe seg sånne luksus vesker. jeg har det ikke enda både samboeren og jeg har god inntekt. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, Lapper skrev:

Du blir irritert fordi folk diskuterer deg på dette forumet. Men hvorfor i all verden skriver du det du gjør her?

Nå har tråden ligget dø noen timer også starter du på selv. 

Du traff spikeren på hodet :) Hva er poenget når bloggeren kommer inn på forumet og reklamerer for nytt blogginnlegg? Tråden holdt på å dø ut. Men vips var bloggeren tilbake og helte bensin på bålet.

Jeg har lest litt på de andre trådene som handler om ulike bloggere. Og jeg ser ikke at noen av de andre bloggerne som de ulike tårdene handler om kommer inn på tråden og gir seg til kjenne. De forstår at det beste er å overse slike tråder hvor de blir diskutert. 

 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 minutter siden, Lambigirl skrev:

Du traff spikeren på hodet :) Hva er poenget når bloggeren kommer inn på forumet og reklamerer for nytt blogginnlegg? Tråden holdt på å dø ut. Men vips var bloggeren tilbake og helte bensin på bålet.

Jeg har lest litt på de andre trådene som handler om ulike bloggere. Og jeg ser ikke at noen av de andre bloggerne som de ulike tårdene handler om kommer inn på tråden og gir seg til kjenne. De forstår at det beste er å overse slike tråder hvor de blir diskutert. 

 

Det er jo greit å bli diskutert når det holdes saklig, og handler om det tråden egentlig skal handle om, designer veskene. Derfor tipset jeg om blogginnlegget :) Er jo hyggelig å bli diskutert i en tråd når det er om hyggelige ting, men det er jo dessverre skjelden det er tråder her for å snakke positivt om noen.. Men rakke ned og finne feil, det er det mye av! Hva om en prøver å være hyggelig mot bloggere, isteden for å rakke ned på alt!..

Endret av Lovelulu
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...