Gå til innhold

karimaritas


goodbye_kitty

Anbefalte innlegg

Jeg blir helt fascinert av alle designveskene hennes. De må jo være verdt flere hundre tusen til sammen!

Liker LV og Chanel jeg og, men dette blir litt... too much.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja,  det er spesielt !!! 😌 Jeg skjønner ikke helt tingen med det- Jeg kjøper en veske om jeg syns hun er stilig - ikke for at hun er dyr - Å det å kjøpe veske til 30 000- 40 000 er jo galskap .. å kjøpe flere til den summen .. da syns jeg faktisk at ting skurrer litt .. Er da ikke normalt å bruke alle penger en har på vesker ?! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, goodbye_kitty skrev:

Jeg blir helt fascinert av alle designveskene hennes. De må jo være verdt flere hundre tusen til sammen!

Liker LV og Chanel jeg og, men dette blir litt... too much.

Mye fake og det har hun sagt også

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes Chanel (LV har alltid vært harry) begynner å miste exclusiviteten sin pga at alle går med disse veskene nå. Chanel krever en viss stil på den som bærer den. Da bør man kunne kle seg litt elegant.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Honey Dew skrev:

Jeg synes Chanel (LV har alltid vært harry) begynner å miste exclusiviteten sin pga at alle går med disse veskene nå. Chanel krever en viss stil på den som bærer den. Da bør man kunne kle seg litt elegant.

Enig. Jeg hadde fake LV veske (kjøpt i syden) da jeg var fjortiss og det var veldig stas. Men i dag synes jeg det er blodharry. Men smaken er som baken :) 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Deg synes bloggen hennes er fryktelig dårlig. Kun nærbilder av vesker og dyra. Og alle bildene er alt for nære objektet og knapt tekst.

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 21. november 2016 den 13.30, Rubella skrev:

De LV/Chanel-neglegreiene hun driver og legger ut bilder av for tida er ekstremt lite pent! Minner om sånne små stickers jeg hadde på neglene på barneskolen...

 

http://karimaritas.blogg.no/1479598505_louis_vuitton_nails.html

Det er det jeg mener med at det blir litt vel mye... LV og CC over alt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, goodbye_kitty skrev:

Det er det jeg mener med at det blir litt vel mye... LV og CC over alt.

Jobben som negledesigneren hennes gjorde med de neglene, var utrolig dårlig kvalitet. Altfor klumpete med så mye lakk og en kan lett se at stickersene er ekstremt kjipe.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På Monday, November 21, 2016 den 13.30, Rubella skrev:

De LV/Chanel-neglegreiene hun driver og legger ut bilder av for tida er ekstremt lite pent! Minner om sånne små stickers jeg hadde på neglene på barneskolen...

 

http://karimaritas.blogg.no/1479598505_louis_vuitton_nails.html

Dette var bare stygt. Er ikke hun 43 eller noe?  Jeg hadde nok stusset fælt hvis jeg fikk se mamma med slike negler. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er blodharry!!! Ok med en veske eller to, men dette blir too much for ei dame på bøgda. ER det kun for å provosere?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Pæddan skrev:

Dette er blodharry!!! Ok med en veske eller to, men dette blir too much for ei dame på bøgda. ER det kun for å provosere?

Hun er jo i ferd med å gjøre Chanel-merket harry. 

Var innom bloggen hennes nå og HJELPE MEG! Er hun salgsagent for LV og Chanel? Jeg har ikke sett maken til produktplassering. Hun slår jo de fleste toppbloggerne og det skal godt gjøres :sjokkert:

Endret av Honey Dew
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, Honey Dew skrev:

Jobben som negledesigneren hennes gjorde med de neglene, var utrolig dårlig kvalitet. Altfor klumpete med så mye lakk og en kan lett se at stickersene er ekstremt kjipe.

Har negledesigneren hennes klint lakk utover neglebånd og fingre?!
Så dårlig arbeid hadde jeg aldri betalt for. Håper hun har mekket neglene selv, for da kan det fort se slik ut, men det er forsåvidt greit. Alle kan bomme med lakken, derfor har man Q-tips, tynn pensel og lakkfjerner :)

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Cavatina skrev:

Har negledesigneren hennes klint lakk utover neglebånd og fingre?!
Så dårlig arbeid hadde jeg aldri betalt for. Håper hun har mekket neglene selv, for da kan det fort se slik ut, men det er forsåvidt greit. Alle kan bomme med lakken, derfor har man Q-tips, tynn pensel og lakkfjerner :)

Jeg var i en neglesalong på østlandet for et par år siden, da vi var på vei til ferie. Jeg klarte å knekke en negl da vi lastet inn i bilen og jente tenkte derfor å finne en negledesigner som kunne fikse denne på kort varsel. Jeg fant en dame som hørte til i en kjede og fikk time. Jeg kan garantere deg: Resultatet ble verre en KM sine negler. Jeg ble glad da den falt av etter en time.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hummingbird1

Hun tar handlepose dekoren til nye høyder i hvert fall!! 😂 Hun har de rammet inn på veggen😱 Her må VP inn og få noen tips 😉

Hadde aldri vært inne på denne bloggen før, men er glad jeg gjorde det 😉 Maken til classy og elegant dame har jeg aldri sett, og de LV neglene er jo til å dø av! (Bokstavlig talt....) *ironi*

Endret av Hummingbird1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

17 minutter siden, Hummingbird1 skrev:

Hun tar handlepose dekoren til nye høyder i hvert fall!! 😂 Hun har de rammet inn på veggen.......

WHAAAAT?!

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hummingbird1
1 minutt siden, Cavatina skrev:

WHAAAAT?!

Jepp! Hvis du blar deg ned til innlegget fra 19/11, ligger det bilde der😂 Chanel og LV papirposer rammet inn på veggen😂 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Hummingbird1 skrev:

Jepp! Hvis du blar deg ned til innlegget fra 19/11, ligger det bilde der😂 Chanel og LV papirposer rammet inn på veggen😂 

:hakeslepp:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, LeilaS skrev:

Dette var bare stygt. Er ikke hun 43 eller noe?  Jeg hadde nok stusset fælt hvis jeg fikk se mamma med slike negler. 

Det kan ikke være en negldesigner som har ordnet neglene hennes? 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...