Gå til innhold

karimaritas


goodbye_kitty

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

25 minutter siden, Lapper skrev:

Ja men det er jo kjempe fint at det er noen som er innterisert i vesker og plastposer på veggene. Tipp topp

Ja ikke sant, men nå er det papirposer jeg har rammet inn da😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Ardwinna skrev:

Men altså... Kan folk vennligst slutte å bruke misunnelse som et argument??? :nei:

http://i.imgur.com/5jCQ5gi.jpg

Dette er en hyggelig kommentar fra en hyggelig leser. For noen kan kanskje denne oppførselen virke som misunnelse. Kanskje ikke så rart sånn som det skrives her av enkelte..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Honey Dew skrev:

Å samenligne kritikk med mobbing, er et hån mot mennesker som virkelig blir mobbet. Skammelig

Noe i denne tråden er mobbing, ingen tvil om det. Flere enige om det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Hummingbird1 skrev:

Hvorfor lever denne tråden ennå? Harryblogg totalt blottet for klasse og god smak 😱

 

"Harrybloggen" er vel populær da..😁

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, Pås skrev:

Jeg kommer ut av skapet som SYKT misunnelig... :P

 

Dette blir for barnslig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

41 minutter siden, Lovelulu skrev:

Ja ikke sant, men nå er det papirposer jeg har rammet inn da😄

Jeg har ei datter som liker å samle på poser fra butikker som vicoria secrets og slike type butikker. 

Men nå er hun 13 år da... 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, Lovelulu skrev:

Noe i denne tråden er mobbing, ingen tvil om det. Flere enige om det!

Kan du være så snill og si hva som er mobbing?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal vi ikke gjøre et lite eksperiment?

Alle slutter å svare, ingen kommenterer eller lager et nytt innlegg. 

Så får vi se hvor lenge det går før bloggeren selv henter frem tråden igjen. 

Hvis hun ikke skriver nye innlegg i tråden så dør tråden ut, og hun blir ikke diskutert mere (noe som hun selv skriver at hun ønsker også). 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, skruf skrev:

Skal vi ikke gjøre et lite eksperiment?

Alle slutter å svare, ingen kommenterer eller lager et nytt innlegg. 

Så får vi se hvor lenge det går før bloggeren selv henter frem tråden igjen. 

Hvis hun ikke skriver nye innlegg i tråden så dør tråden ut, og hun blir ikke diskutert mere (noe som hun selv skriver at hun ønsker også). 

Det tok ikke lang tid. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Lapper skrev:

Du skriver plutselig ett innlegg om at din egen blogg og veskene dine.

Fredag kl 16.30 skrev du dette og da hadde den ligget dø siden mandag..

 

Ja for tråden hadde sporet av, og jeg prøvde å få den til å handle om det den skulle.

Endret av Lovelulu
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, Lovelulu skrev:

Ja for tråden hadde sporet v, jeg prøvde å få den til å handle om det den skulle.

Den sporer jo ikke av ,når det ikke blir skrevet noe

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, skruf skrev:

Skal vi ikke gjøre et lite eksperiment?

Alle slutter å svare, ingen kommenterer eller lager et nytt innlegg. 

Så får vi se hvor lenge det går før bloggeren selv henter frem tråden igjen. 

Hvis hun ikke skriver nye innlegg i tråden så dør tråden ut, og hun blir ikke diskutert mere (noe som hun selv skriver at hun ønsker også). 

Skal bli med på eksperimentet ditt😀 hun selv vil ikke være med på det ,men vi andre får være voksene nok

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Lovelulu skrev:

Ja for tråden hadde sporet v, jeg prøvde å få den til å handle om det den skulle.

Så du bestemte deg for at en tråd som ble startet med et innlegg om hvor mange vesker du kjøper og hvor over the top denne kjøpegalskapen din når det kommer til designervesker er, faktisk handler om hvor fine vesker du har og at folk vil ha tips om flere vesker å kjøpe?

Når det er sagt: Jeg er gjerne med på eksperimentet til skruf! Jeg starter fra NÅH! Så lar vi tråden dø ut :)

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest FarDareisMai

@Lovelulu Jeg står fortsatt ved det jeg sa om at mobbing og drittslenging ikke er OK, men nå er det du som legger opp til bråk. Denne tråden lå død i flere dager, før du dro den opp igjen. Du må gjerne kose deg videre med bloggen, veskene og hobbyene dine, ingenting galt med det, og ikke er jeg misunnelig, men nå har jeg et spørsmål. Hvorfor i huleste svarteste gamperæva drar du opp tråden igjen? Du vet, da vi snakket om fotografering lenger oppe i tråden, så virket du hyggelig og OK, men nå er det bare barnslig og tullete oppførsel fra din side. Akkurat som en seksåring som stikker fingeren borti andre og skriker at lufta er for alle. 

 

Og med fare for å møte meg sjæl i døra. Dere som lar dere provosere, ser dere ikke at dere også biter på agnet? 

Støtter og @skruf sitt eksperiment. 

Endret av FarDareisMai
Manglende setning
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, skruf skrev:

Skal vi ikke gjøre et lite eksperiment?

Alle slutter å svare, ingen kommenterer eller lager et nytt innlegg. 

Så får vi se hvor lenge det går før bloggeren selv henter frem tråden igjen. 

Hvis hun ikke skriver nye innlegg i tråden så dør tråden ut, og hun blir ikke diskutert mere (noe som hun selv skriver at hun ønsker også). 

Jeg er med. Skal bare hente popcornet først :popcorn:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen folk som er på KG som ser hvordan denne gjengen holder på? Og det er ikke bare i denne tråden! Er det bare jeg som tørr å stå imot denne gjeng mobbingen deres?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hummingbird1
3 timer siden, Lovelulu skrev:

"Harrybloggen" er vel populær da..😁

Du kommer aldri til å vinne denne kampen. Og du kommer til å slite deg ut hvis du skal prøve å verve lesere her inne. Jeg personlig synes bloggen din er Harry. Og jeg fant den total uinteressant. Det er ikke mobbing. Aldri hørt om deg eller bloggen før denne tråden dukket opp.

At folk blander seg i din private pengebruk er ikke OK. Men de fleste liker ikke bloggen eller stilen din, det er en ærlig sak. Tåler du ikke at bloggen din og stilen din kritiseres er du på feil plass. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...