Gå til innhold

karimaritas

goodbye_kitty

Anbefalte innlegg

Jeg trekker tilbake det jeg har sagt om økonomi,trygd og kjøp av vesker. Det har ikke jeg noe med.

Men at bloggen din er dårlig og ikke finnes noe inspirerende,ja det mener jeg. Og det må du faktisk tåle og høre

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutter siden, Lapper skrev:

Jeg trekker tilbake det jeg har sagt om økonomi,trygd og kjøp av vesker. Det har ikke jeg noe med.

Men at bloggen din er dårlig og ikke finnes noe inspirerende,ja det mener jeg. Og det må du faktisk tåle og høre

Jeg har aldri sagt jeg ikke tåler å høre det heller, jeg har tilstrekkelig med lesere som liker bloggen min og gitt meg tilbakemelding på det. Jeg trenger ikke å høre at dere liker bloggen min for å fortsette å skrive blogg. Det bryr meg ikke engang hva dere måtte mene om bloggen min! Men det som foregår i denne tråden er mobbing mot meg, og er ikke greit! Det har ingenting med bloggen å gjøre når jeg blir personlig angrepet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zeitgeist

Nå har jeg fulgt med på denne tråden, men jeg har fortsatt til gode å se at det har forekommet mobbing. Er det noen som kan komme med konkrete eksempler? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carina Maria
Akkurat nå, Lovelulu skrev:

Jeg har aldri sagt jeg ikke tåler å høre det heller, jeg har tilstrekkelig med lesere som liker bloggen min og gitt meg tilbakemelding på det. Jeg trenger ikke å høre at dere liker bloggen min for å fortsette å skrive blogg. Det bryr meg ikke engang hva dere måtte mene om bloggen min! Men det som foregår i denne tråden er mobbing mot meg, og er ikke greit! Det har ingenting med bloggen å gjøre når jeg blir personlig angrepet!

det er ingen som angriper deg personlig for vi kjenner deg ikke en gang og da kan ingen angripe deg som person. det er blogg stilen din som mange reagerer på. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Carina Maria skrev:

det er ingen som angriper deg personlig for vi kjenner deg ikke en gang og da kan ingen angripe deg som person. det er blogg stilen din som mange reagerer på. 

Da bør du nok lese igjennom tråden! Dere vet hvem jeg er, for det står i bloggen. Jeg vet jo ikke hvem dere er, for alt jeg vet kan det være en av naboene..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Lafemmemauvaise skrev:

Nå har jeg fulgt med på denne tråden, men jeg har fortsatt til gode å se at det har forekommet mobbing. Er det noen som kan komme med konkrete eksempler? 

Det bør du klare å se selv. LES!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Zeitgeist
18 minutter siden, Lovelulu skrev:

Det bør du klare å se selv. LES!

Jeg har lest gjennom hele tråden. 

Med hensyn til at du har skrevet at du kommer til å anmelde KG for det som du mener er mobbing og personangrep, så må du jo følgelig ha bevismateriale som belegger dette - ganske elementær rettslære. Dog, svaret ditt tatt i betraktning, så er det åpenbart at du ikke noe bevis - og kommer kun med tomme trusler. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 26.11.2016 den 22.00, FarDareisMai skrev:

OK.  Her kommer det en lang rant fra Far. Jeg er ofte uenig med @Lovelulu og har diskutert med henne før.  Jeg er ingen fan av bloggen hennes, fordi hun skriver om ting som ikke interesserer meg. Men syns at det er smålig av dere å sitte her og rakke ned på neglakken hennes, brystpanelet i leiligheten hennes, at hun samler på designvesker (hva er annerledes med å samle på designvesker, hun kunne jo ha samlet på frimerker eller mynter for den saks skyld) eller fotokvaliteten på bloggen hennes. Å ta noen pga deres interesser er virkelig barnslig, og slikt man gjorde i barneskolen. Og ingen av oss har rett til å stille spørsmål ved økonomien hennes. For alt det vi vet, hun kan ha arvet penger, eller fått en erstatning, whatever. Som uføretrygdet er det vanskelig å komme seg ut, og hvis disse veskene gir henne glede, så er det jo fint. Om det er moralsk riktig, eller hvilke signaler det sender ut, det er en annen diskusjon, men slik som dette, å gjenge seg mot noen er lavmåls. Når det gjelder skjønnhetsbehandlinger, hun har tatt sin avgjørelse og mener det hun mener, og jeg tviler sterkt på at dere kan få henne til å endre mening. Kanskje hun gjør det senere, kanskje ikke, vi alle endrer oss i løpet av livet. 

Er det noen av dere som ville sagt det noen av dere har sagt i denne tråden rett i ansiktet på henne? Ville dere sagt til Kari Marita at neglakken hennes suger og at veskene hun elsker er harry? Det er lov å syntes det, men man sier det ikke rett i trynet på noen. Greit. Man trenger ikke å like det hun mener og står for, men husk på at det er et menneske bak bloggen. Et menneske som heter Kari Marita, som liker å skrive blogg, og som liker skjønnhet, interiør og designervesker. Noen syns det er snevert, men hvorfor er det et problem? Syns denne tråden er et eksempel på hvorfor rampelysforumet ikke fungerer. Det fins flinke debattanter som evner å diskutere saklig, men mange klarer å snu det til å bli personlig, ikke rart at mange fotballfruetråder, villapaprikatråder og mammatilmichelletråder er blitt stengt, fordi folk har ødelagt trådene. Denne tråden er ingen saklig diskusjon, det er latterliggjøring av en person. 

Dette er sant, synd personen delvis skiftet mening. Men det tyder jo på at innerst inne ser dere dette er mobbing!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Lovelulu skrev:

Men la nå denne pokkers tråden dø ut, og slutt å kommenter! Følg deres eget råd! Jeg er ferdig med å kommentere her nå, og håper moderatorene sletter denne tråden!

Men så la hver å kommenter her da. Herregud!  Er jo du som holder på og vil ha liv i tråden.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ryddet for brukerdebatt, latterliggjøring, spekulasjoner, kommentarer om moderering og svar til dette.

Tråden stenges nå etter gjentatte ryddinger.

Edie, mod.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...