Gå til innhold

karimaritas


goodbye_kitty

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

6 timer siden, Lovelulu skrev:

Det er jo greit å bli diskutert når det holdes saklig, og handler om det tråden egentlig skal handle om, designer veskene. Derfor tipset jeg om blogginnlegget :) Er jo hyggelig å bli diskutert i en tråd når det er om hyggelige ting, men det er jo dessverre skjelden det er tråder her for å snakke positivt om noen.. Men rakke ned og finne feil, det er det mye av! Hva om en prøver å være hyggelig mot bloggere, isteden for å rakke ned på alt!..

SÅ SLUTT OG STARTE OPP PÅ NYTT.. Du gjør kun dette for å få klikk på siden din. 

Å hva med CBE,MTM,SE...Svarer de på sine egne tråder her inne?

 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Carina Maria skrev:

jeg skjønner ikke hva som er poenget ditt love lulu og si at du har skrevet et nytt innlegg på bloggen din om vesken din og det ser ut som du vil provosere folk og at du vil ha en krangel. da kan du takke deg selv og du trenger ikke ta på deg offer rollen at folk er slemme mot deg. 

hvor mange tråder på kvinne guiden er det på rampe lyset som handler om forskjellige bloggere? det er mange. men jeg tror dem andre bloggerne som blir skrevet om ikke gidder og bry seg om at de finnes en tråd om bloggen deres. dem overser det og later som om sånne tråder ikke finnes. det burde du ha gjort også

det er ikke du som person som diskuteres men bloggen din og alle kan ikke like alle bloggere. 

jeg forstår hvorfor folk reagerer når du legger ut bildene av merke veskene dine. det er fordi at dem vet at det er folk som er ufør som sliter og få endene til og møtes. det er det som provoserer. det er dem som tjener penger som sliter også og som har problem med og få endene til og møtes. du tror kanskje at det handler om at folk er sjalu på deg. det tror jeg ikke er tilfelle for folk flest vet hvor dyre sånne vesker er og dem fleste har ikke råd til å kjøpe seg sånne luksus vesker. jeg har det ikke enda både samboeren og jeg har god inntekt. 

 

Har selv noen i familien som må gå på trygd. Å de har ikke råd til vesker.

De må tenke på om de har råd til veske fra HM. Om du har penger nok (kredittkort) så bruk det på hva f'n du vil,men slutt og SKRYT av det

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, Lapper skrev:

SÅ SLUTT OG STARTE OPP PÅ NYTT.. Du gjør kun dette for å få klikk på siden din. 

Å hva med CBE,MTM,SE...Svarer de på sine egne tråder her inne?

 

Starte opp hva på nytt? De gjør som de vil om det, og jeg som jeg vil :) ikke sett noen klikk pga denne tråden jeg.., men vært med hyggelig med klikk da, når det først er en tråd ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, Lapper skrev:

Har selv noen i familien som må gå på trygd. Å de har ikke råd til vesker.

De må tenke på om de har råd til veske fra HM. Om du har penger nok (kredittkort) så bruk det på hva f'n du vil,men slutt og SKRYT av det

Jeg blogger om hva jeg vil, om du tar det for skryt er ikke det mitt problem..Jeg kan heller ikke noe for at noen ikke har råd til designvesker og må kjøpe på HM. Kanskje på tide å roe seg ned litt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

17 minutter siden, Lovelulu skrev:

Starte opp hva på nytt? De gjør som de vil om det, og jeg som jeg vil :) ikke sett noen klikk pga denne tråden jeg.., men vært med hyggelig med klikk da, når det først er en tråd ;)

Å jeg håper det ikke blir ett eneste ekstra klikk..

 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, Lapper skrev:

Å jeg håper det ikke blir ett eneste ekstra klikk..

 

Hvorfor så ondskapsfull da? :D

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, Lapper skrev:

SÅ SLUTT OG STARTE OPP PÅ NYTT.. Du gjør kun dette for å få klikk på siden din. 

Å hva med CBE,MTM,SE...Svarer de på sine egne tråder her inne?

 

Vi slutter å svare henne 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 timer siden, Lapper skrev:

Å jeg håper det ikke blir ett eneste ekstra klikk..

 

Ihvertfall ikke fra meg

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

10 minutter siden, Carina Maria skrev:

ikke fra meg heller. 

Går helt fint det også :laugh: Det er andre som leser den uansett :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Lovelulu skrev:

Går helt fint det også :laugh: Det er andre som leser den uansett :Nikke:

Ja men det er jo kjempe fint at det er noen som er innterisert i vesker og plastposer på veggene. Tipp topp

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...