Gjest Gjesta Skrevet 26. november 2004 #1 Del Skrevet 26. november 2004 Noen som har erfaringer med å farge kunststoff?? Jeg har en bikini som var hvit som jeg er veldig glad i, og nå er den blitt "skittengul/grå". Jeg tror den er av elastan og polyester. Stoffet er fortsatt fint, det er kun fargen som er blitt stygg. Noen som vet om jeg får den helt hvit igjen med å farge den?? Evt. om resultatet kommer til å bli fint med å farge kunststoff generelt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 26. november 2004 #2 Del Skrevet 26. november 2004 du kan jo prøve å klore den? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ethereal Skrevet 26. november 2004 #3 Del Skrevet 26. november 2004 Klorer du hvite kunstfiber, blir resultatet grått. Dette fordi (har jeg lært her inne) at hvitfargen er resultatet av at plagget er farget, og at fibrenes opprinnelige gråfarge kommer fram når du bleker plagget. Selvopplevd :-?... Jeg tror ikke det går an å farge slike fibre, tviler på om de tar opp farge i det hele tatt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 26. november 2004 #4 Del Skrevet 26. november 2004 Jeg tror ikke det går an å farge slike fibre, tviler på om de tar opp farge i det hele tatt. :cry: (Dumme meg har prøvd å klore den,... :oops: ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 26. november 2004 #5 Del Skrevet 26. november 2004 isj..dumt du har klora den. tenkte å anbefale en vask med vanish :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 26. november 2004 #6 Del Skrevet 26. november 2004 Det finnes spesielfargemidler for syntetiske stoffer, men resultatet kan bli varierende. Skal være en utrolig fin (og dyr) bikini for at det skal være verdt det.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 26. november 2004 #7 Del Skrevet 26. november 2004 Det finnes spesielfargemidler for syntetiske stoffer, men resultatet kan bli varierende. Skal være en utrolig fin (og dyr) bikini for at det skal være verdt det.. Hmm,...dyr? hm...400kr og brukt to sommerer. Den er utrolig fin (heklet trekantbikini), så jeg tror jeg skal undersøke sånn spesial fargemidler,.. Er ikke så ofte jeg finner en bikini som jeg har hatt i "hodet" lenge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå