Gjest Valmue i.i. Skrevet 26. november 2004 #1 Del Skrevet 26. november 2004 Kosten som fulgte med første gangen jeg bestilte har begynt å slippe hår og jeg trenger en ny. Har noen prøvd andre koster til mineral make up? Anbefalinger? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ethereal Skrevet 26. november 2004 #2 Del Skrevet 26. november 2004 De kostene røyter, ja. Men de skal visstnok være like brukbare for det. Vask den med shampo OG balsam, og la den tørke flatt. Kabuki-kosten skal også røyte:-( Ellers er kostene for mineralfoundation gjerne grovere enn normale pudderkoster, for lettere fordeling av foundation. Vanlige koster har jeg ikke testet. Har du sjekket ut kostene hos Essential Dayspa? Kostene fra Jane Iredale skal være gode. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chihiro Skrevet 26. november 2004 #3 Del Skrevet 26. november 2004 Jeg bruker vanlig pudderkost fra Body Shop (den største). Funker helt fint det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Valmue i.i. Skrevet 27. november 2004 #4 Del Skrevet 27. november 2004 Takk for svar! Har vurdert kostene fra Jane Iredale, men skal nå først vaske den jeg har! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå