AnonymBruker Skrevet 19. november 2016 #1 Del Skrevet 19. november 2016 OK, så hun er litt rar, har fått det for seg at hun ikke tåler stråling fra mobiltelefoner, så hver gang vi er på besøk pleier vi å legge mobilene i garasjen hennes før vi går inn. Er noen måneder siden jeg var der sist, og denne gangen, dvs i går kveld, kom jeg en stund etter typen, så da glemte jeg hele greia. Satte meg ned i sofaen, og så vibrerte det i lomma, ja, og jeg tok opp mobilen og fiklet litt. Da svartnet det for henne.. Reiste seg opp, tok mobilen ut av hånda mi på en delvis brutal måte og gikk ut i garasjen med den mens jeg satt og måpte. Kom så inn igjen og jeg prøvde å si at jeg glemte det, men hun bare fnøys av det og ignorerte meg nesten hele kvelden. Nå har jeg ikke lyst å komme på besøk dit mer.. Hva gjør jeg videre? Skal jeg si unnskyld og legge meg flat? Må jo innrømme at jeg synes det hele er veldig spesielt og at hun rett og slett mest sannsynlig har et alvorlig psykisk problem. Anonymkode: 772fa...1a2 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tsunade Skrevet 19. november 2016 #2 Del Skrevet 19. november 2016 ...mest sannsynlig det, ja. Du trenger uansett ikke å legge deg flat og be om unnskyldning, du har jo allerede sagt at det var en forglemmelse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. november 2016 #3 Del Skrevet 19. november 2016 Hva sier typen din til alt dette? Har hun alltid vært sånn, eller har det eskalert i det siste? Anonymkode: 7bb81...08e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. november 2016 #4 Del Skrevet 19. november 2016 Å hærlighet. Dama har store problemer.... Hev deg over det. Anonymkode: 9f016...eab 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. november 2016 #5 Del Skrevet 19. november 2016 Noen vil kanskje si jeg overdriver, men... løp. Både fra denne svigermoren og dette forholdet. Hvorfor? Slik ting har en tendens til å gå i familien. Jada, alle familie har sine ordinære problemer som man må overkomme hos en potensiell partner, men når oppførselen avviker så mye fra normalen så bør en tenke seg om. Hva om forholdet blir mer seriøst? Er det mulig at typen evt. har arvet hennes psykiske problemer? Vil dette være en god svigerfamilie med tanke på eventuelle barn og lignende? Anonymkode: 7b227...5eb 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. november 2016 #6 Del Skrevet 19. november 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Noen vil kanskje si jeg overdriver, men... løp. Både fra denne svigermoren og dette forholdet. Hvorfor? Slik ting har en tendens til å gå i familien. Jada, alle familie har sine ordinære problemer som man må overkomme hos en potensiell partner, men når oppførselen avviker så mye fra normalen så bør en tenke seg om. Hva om forholdet blir mer seriøst? Er det mulig at typen evt. har arvet hennes psykiske problemer? Vil dette være en god svigerfamilie med tanke på eventuelle barn og lignende? Anonymkode: 7b227...5eb Han har definitivt ikke arvet noe av dette, nei. Har sagt mye om diverse særegenheter hos moren, så jeg har vært klar over dette, bare glemte "mobilforbudet" denne gangen. Men skal aldri glemme det igjen! Hun er vel god på bunnen men overbevist om at stråling fra diverse er skadelig for henne. Anonymkode: 772fa...1a2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fuglekvitter__ Skrevet 19. november 2016 #7 Del Skrevet 19. november 2016 49 minutter siden, AnonymBruker skrev: Å hærlighet. Dama har store problemer.... Hev deg over det. Anonymkode: 9f016...eab Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salka Skrevet 19. november 2016 #8 Del Skrevet 19. november 2016 mye rare folk! Du får lage en aluminiumsfoliehatt til henne neste gang du kommer. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Outlander Skrevet 19. november 2016 #9 Del Skrevet 19. november 2016 Men har hun tv? Hvis ja er det flatskjerm? Fordi den jo stråles mye mer en mobilen lol. Hun er kookoo! RUN FORREST RUN! 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. november 2016 #10 Del Skrevet 19. november 2016 Det er et helt reellt problem, Gro Harlem Brundtland har også problemer med det. Jeg merker det særlig om det er både wifi og mobiltelefoner i et rom som jeg oppholder meg i over tid. Anonymkode: c5333...827 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. november 2016 #11 Del Skrevet 19. november 2016 Dette minner meg om en TV-serie jeg så. I serien var det et svensk ektepar som hadde flyttet langt pokkerivold uti skogen, fordi damen slet så fælt med stråling. Èn gang ble mannen hennes alvorlig dårlig, men hun nektet å gå ut av huset etter hjelp pga strålingsfaren. Til slutt måtte mannen krøke seg ned til veien og be om hjelp selv. Får håpe svigermoren din ikke drar det så langt, for det må jo være håpløst for omgivelsene. Anonymkode: 7bb81...08e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. november 2016 #12 Del Skrevet 19. november 2016 Klikket PÅ deg...? Anonymkode: c279d...853 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lokmeister2016 Skrevet 4. desember 2016 #13 Del Skrevet 4. desember 2016 de me stråling er faktisk et problem merka noe selv. men du får gå til innkjøp av krystaler i gave til henne til jul som tar bort stråling! og du kan kjøpe en sån greie på nett som skal fjerne stråling. ellers så er de noe som heter organitt eller turmalin::) de fungerer jeg lover . de kan du si til henne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2016 #14 Del Skrevet 4. desember 2016 Typen din skulle stanset henne her. Anonymkode: 3cdf3...3f2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2016 #15 Del Skrevet 4. desember 2016 Bare si du er allergisk mot negativ energi og ikke kan være i samme rom som henne . Nei seriøst løp for livet !!! Anonymkode: 6ce6a...96a 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2016 #16 Del Skrevet 4. desember 2016 På 19.11.2016 den 18.21, AnonymBruker skrev: Klikket PÅ deg...? Anonymkode: c279d...853 Hva skulle hun ellers gjort? Hun klikket på henne. Det klikket for henne. Hun klikket i vinkler. Forstår du noe som helst av dette eller er det bare vrøvl i dine øyne? Ja, enkelte steder snakker og skriver vi sånt som dette. Anonymkode: 5416c...a57 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2016 #17 Del Skrevet 4. desember 2016 På 19.11.2016 den 16.38, Salka skrev: mye rare folk! Du får lage en aluminiumsfoliehatt til henne neste gang du kommer. Ha ha, ja det MÅ du gjøre!! :D Anonymkode: 2904c...790 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kara W Skrevet 4. desember 2016 #18 Del Skrevet 4. desember 2016 Her mener jeg det kommer veldig an på hvordan kjæresten din oppfører seg. Tar han tydelig side med en av dere, eller prøver han å mekle? Dersom han tar morens parti og legger skylden på deg så er det et faresignal, og jeg mener at det kan være greit for deg å nekte å komme på besøk igjen. Dersom han tar ditt parti og prøver å få moren sin til å unnskylde seg overfor deg så er han en vinner som du bør prøve å beholde. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2016 #19 Del Skrevet 4. desember 2016 Hehe, tror helst svigermor er ganske eksentrisk eller bare gærn.. Anonymkode: 511a9...788 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2016 #20 Del Skrevet 4. desember 2016 44 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva skulle hun ellers gjort? Hun klikket på henne. Det klikket for henne. Hun klikket i vinkler. Forstår du noe som helst av dette eller er det bare vrøvl i dine øyne? Ja, enkelte steder snakker og skriver vi sånt som dette. Anonymkode: 5416c...a57 En klikker ikke på. En klikker av Anonymkode: c279d...853 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå