Gjest Anonymous Skrevet 26. november 2004 #1 Del Skrevet 26. november 2004 Jeg skal snart ut og shoppe undertøy i oslo. Men kroppen min har forandret seg, og nå vet jeg ikke lenger hvilken størrelse jeg er! Noen som vet en side på nettet som "oversetter" bh-str til cm mål? Takker for svar! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ethereal Skrevet 26. november 2004 #2 Del Skrevet 26. november 2004 Du kan i hvertfall sjekke www.triumph.com Der vil du finne en størrelsesguide. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 26. november 2004 #3 Del Skrevet 26. november 2004 åååh! Tuusen takk for så raskt svar Du er en engel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest allium Skrevet 26. november 2004 #4 Del Skrevet 26. november 2004 Triumphs størrelsesvelger er ubrukelig for meg ihvertfall. Ifølge den er jeg 90C. Ifølge ekspertene på LaLina er jeg 80DD, og jeg ser jo at det er det som passer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 26. november 2004 #5 Del Skrevet 26. november 2004 Herre min hatt! :klø: Dette var fryktelig vanskelig. Nå har jeg målt tre ganger, og plottet inn på nettet, og får til svar at jeg er alt fra 70 D til 80 A Hvor stramt er "stramt mål" og hvor løst er "løst mål"? Hm... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest allium Skrevet 26. november 2004 #6 Del Skrevet 26. november 2004 Glem målebåndet. Dra til LaLina i Waldermar Thranes gate. Der får du den hjelpen du trenger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 26. november 2004 #7 Del Skrevet 26. november 2004 Eller dra til Arabella på Egertorget, der får du også super hjelp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 26. november 2004 #8 Del Skrevet 26. november 2004 tusen takk for svar!!!!!!!!!!!! suss, suss Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 27. november 2004 #9 Del Skrevet 27. november 2004 Signerer alliums innlegg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå