AnonymBruker Skrevet 21. november 2016 #21 Skrevet 21. november 2016 1 time siden, Mysticgirl skrev: Velkommen til min verden. Etter at en gutt klarte å gi meg vaginal/g punktorgasme for noen år siden , får jeg det etter bare sekunders penetrering. Jeg får det spesielt fort om det er en som jeg er veldig tent på. Nytter ikke å stoppe de heller, da må jeg tenke på andre ting og ikke se på han . Og da kan det hende jeg aldri får den igjen Så det er også ødeleggende. Har hatt det slik i flere år nå og mange menn tror jeg faker av de jeg har hatt sex med . Vi er forskjellige og noen kommer fort. Jeg synes det blir feil å legge bånd på det, kan man ikke bare være slik vi er. Dette gjelder også menn. Det verste jeg vet er de som skal holde igjen fordi de tror at jeg bruker lang tid. Kom når du kommer og nyt at du er slik du er. Du er en gave til menn som kommer fort iallefall Godt å høre at jeg ikke er alene! Det er jo litt irriterende, men glad jeg heller har dette problemet enn at jeg ikke kommer i det hele tatt Anonymkode: 30ccb...69a 2
Gjest 2Bhonest Skrevet 21. november 2016 #22 Skrevet 21. november 2016 1 time siden, Mysticgirl skrev: Velkommen til min verden. Etter at en gutt klarte å gi meg vaginal/g punktorgasme for noen år siden , får jeg det etter bare sekunders penetrering. Jeg får det spesielt fort om det er en som jeg er veldig tent på. Nytter ikke å stoppe de heller, da må jeg tenke på andre ting og ikke se på han . Og da kan det hende jeg aldri får den igjen Så det er også ødeleggende. Har hatt det slik i flere år nå og mange menn tror jeg faker av de jeg har hatt sex med . Vi er forskjellige og noen kommer fort. Jeg synes det blir feil å legge bånd på det, kan man ikke bare være slik vi er. Dette gjelder også menn. Det verste jeg vet er de som skal holde igjen fordi de tror at jeg bruker lang tid. Kom når du kommer og nyt at du er slik du er. Du er en gave til menn som kommer fort iallefall Du kan hoppe til sengs med meg. Jeg er såpass ufyselig, så du får mer glede av sex'en, før du kommer... he he
AnonymBruker Skrevet 21. november 2016 #23 Skrevet 21. november 2016 Skjerpings! Det er en utfordring for deg, ikke et problem. Jeg har et problem med at jeg leser for fort... :-( kunne ønske jeg leste saktere. Anonymkode: 5298b...a06
Gjest Mysticgirl Skrevet 21. november 2016 #24 Skrevet 21. november 2016 13 minutter siden, 2Bhonest skrev: Du kan hoppe til sengs med meg. Jeg er såpass ufyselig, så du får mer glede av sex'en, før du kommer... he he Haha, det tror jeg ikke noe på at du er 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Godt å høre at jeg ikke er alene! Det er jo litt irriterende, men glad jeg heller har dette problemet enn at jeg ikke kommer i det hele tatt Anonymkode: 30ccb...69a Ja, er jo faktisk verre om man ikke klarer å komme i det hele tatt
AnonymBruker Skrevet 23. november 2016 #25 Skrevet 23. november 2016 Hva med å holde deg i sonen?...bare lett berøring/stryking rundt.. Få deg selv tent . ... stopp rett før du kommer og gi etter når du endelig har lyst på orgasmen.Dersom du er med en mann la han utforske/stryke og kysse rundt på hele kroppen din. Virkelig forleng tenningsfasen. Klarer du flere orgasmer etterpå er det jo bare å kjøre på. Når du er ferdig kan du få han til å runke på deg til han kommer eller gi tilbake med samme mynt.. Eventuelt start med hans nytelse først Bli tent av å se hvor godt han nyter det du gjør med han. Sug, bit, stryk og utforsk kroppen hans. Anonymkode: f740b...b95
AnonymBruker Skrevet 23. november 2016 #26 Skrevet 23. november 2016 Hva med å holde deg i sonen?...bare lett berøring/stryking rundt.. Få deg selv tent . ... stopp rett før du kommer og gi etter når du endelig har lyst på orgasmen.Dersom du er med en mann la han utforske/stryke og kysse rundt på hele kroppen din. Virkelig forleng tenningsfasen. Klarer du flere orgasmer etterpå er det jo bare å kjøre på. Når du er ferdig kan du få han til å runke på deg til han kommer eller gi tilbake med samme mynt.. Eventuelt start med hans nytelse først Bli tent av å se hvor godt han nyter det du gjør med han. Sug, bit, stryk og utforsk kroppen hans. Anonymkode: f740b...b95
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå