Gå til innhold

Jente- og kommer for fort

Fremhevede innlegg

Skrevet

Luksusproblem, tenker du kanskje? Vel, nei overhodet ikke! Dette plager meg virkelig. Om jeg blir skikkelig kåt får jeg såvidt tatt på meg selv før orgasmen er der. Noen som vet hvordan jeg kan klare å holde ut lenger? Det som funker best nå er at jeg begynner å ta på meg selv før jeg blir skikkelig kåt, men det er jo ikke sååå godt heller. Noen tips?

Om det skulle være relevant så er jeg 20 år.

Anonymkode: 30ccb...69a

Videoannonse
Annonse
Gjest Underdanie
Skrevet
21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Luksusproblem, tenker du kanskje? Vel, nei overhodet ikke! Dette plager meg virkelig. Om jeg blir skikkelig kåt får jeg såvidt tatt på meg selv før orgasmen er der. Noen som vet hvordan jeg kan klare å holde ut lenger? Det som funker best nå er at jeg begynner å ta på meg selv før jeg blir skikkelig kåt, men det er jo ikke sååå godt heller. Noen tips?

Hei! Prøv å vær tolmodig å stans før du får orgasme. Fortsett til nesten orgasme på nytt. Gjenta dette så lenge du orker før du til slutt lar orgasmen kommer.  Det varer lengre tid å du vil helt sikkert få sterkere å lengre orgasme.

Men når du har fått orgasme, kan du ikke bare fortsette, vil fort føre til ny nytelse å vil nok ta lengre tid før du får orgasme på ny. 

Skrevet

Men du er jente. Du kan få så mange orgasmer etter hverandre som du vil. 

Da er det vel ikke noe problem om du kommer med en gang. Er bare å fortsette og få utallige orgasmer.

Anonymkode: 04cfb...e3b

• Liker 4
Skrevet
32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men du er jente. Du kan få så mange orgasmer etter hverandre som du vil. 

Da er det vel ikke noe problem om du kommer med en gang. Er bare å fortsette og få utallige orgasmer.

Anonymkode: 04cfb...e3b

Jeg kan ikke det, det blir for ømt og jeg mister lysten etter en orgasme.

• Liker 1
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Fortsett og gi deg selv flere orgasmer helt til du ikke orker mer :danse: Sånn jeg har det noen ganger med date'n min. Han pirrer meg sånn at jeg kommer nesten med en gang han toucher meg. Han bare fortsetter til jeg har fått mange orgasmer. Og når han går inni meg kommer jeg enda flere ganger . Gud jeg fikk lyst på han nå :P Men han jobber denne helgen :trist:

• Liker 1
Skrevet

Begynn på utsiden av trusa?

Anonymkode: de84f...30f

Skrevet

Du har det samme som unge gutter da, for tidlig sædavgang. Du har for tidlig orgasme. Ikke uvanlig at alt ikke er som man ønsker som ung :)

Anonymkode: 2ddf1...597

Skrevet

Jenter kan ikke komme for tidlig. 

Anonymkode: 77087...fd9

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jenter kan ikke komme for tidlig. 

Anonymkode: 77087...fd9

Hun beskriver jo at hun får orgasme for tidlig., da er jo det ekvivalenten som menn kan slite med.

Anonymkode: 2ddf1...597

Skrevet

Lær deg flere former for orgasme. Et spor en (ut)løsning. Flere spor flere (ut)løsninger. Utforsk din egen kropp og seksualitet. Nyt det at du klarer å komme. Du har en reise foran deg som du skal glede deg til. Enjoy the ride.

Skrevet
3 timer siden, innsats skrev:

Lær deg flere former for orgasme. Et spor en (ut)løsning. Flere spor flere (ut)løsninger. Utforsk din egen kropp og seksualitet. Nyt det at du klarer å komme. Du har en reise foran deg som du skal glede deg til. Enjoy the ride.

Jeg kan få både klitoris- og vaginalorgasme. Hvilke flere er det da?

Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg kan få både klitoris- og vaginalorgasme. Hvilke flere er det da?

Gpunkt orgasme, anal orgasme, brystvorte orgasme, faktisk så finnes det noen som får oral orgasme, så finnes det mange erogene zoner.

Ikke alle får det til, men de fleste kan det hvis de prøver/øver.

Skrevet
2 timer siden, Ardenus skrev:

Gpunkt orgasme, anal orgasme, brystvorte orgasme, faktisk så finnes det noen som får oral orgasme, så finnes det mange erogene zoner.

Ikke alle får det til, men de fleste kan det hvis de prøver/øver.

Jeg trodde vaginal og g-punkt var omtrent det samme, isåfall kan jeg få g-punkt også. Å stimulere brystvortene har jeg aldri fått noe særlig ut av.

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg trodde vaginal og g-punkt var omtrent det samme, isåfall kan jeg få g-punkt også. Å stimulere brystvortene har jeg aldri fått noe særlig ut av.

Både ja og nei, når du roter der nede så kommer man jo borti mange punkter, inklusiv gpunktet, men når du masserer gpunktet veldig riktig så merker du forskjell.

Skrevet
På Saturday, November 19, 2016 den 17.23, Coronas skrev:

Fortsett og gi deg selv flere orgasmer helt til du ikke orker mer :danse: Sånn jeg har det noen ganger med date'n min. Han pirrer meg sånn at jeg kommer nesten med en gang han toucher meg. Han bare fortsetter til jeg har fått mange orgasmer. Og når han går inni meg kommer jeg enda flere ganger . Gud jeg fikk lyst på han nå :P Men han jobber denne helgen :trist:

Da får du vente....

Skrevet
På 19.11.2016 den 14.09, AnonymBruker skrev:

Tror nok sjansen for at dette er en trolletråd, er høy.

Anonymkode: cdcc7...05e

Skrevet

For meg funker det å onanere før jeg møter ham, da kommer jeg ikke så fort. Ellers er det best å unngå stillinger som ikke stimulerer klitoris, for eksempel trekk knærne mot deg når han ligger øverst. Når du er øverst, beveg deg rett opp og ned, slik at du ikke gnir klitoris mot ham.

Anonymkode: 30421...5ab

Skrevet
4 timer siden, bjone skrev:

Da får du vente....

I morgen :hoppe: :sengekos:

• Liker 1
Skrevet
18 timer siden, Coronas skrev:

I morgen :hoppe: :sengekos:

Kos deg

Gjest Mysticgirl
Skrevet

Velkommen til min verden. Etter at en gutt klarte å gi meg vaginal/g punktorgasme for noen år siden , får jeg det etter bare sekunders penetrering. Jeg får det spesielt fort om det er en som jeg er veldig tent på. Nytter ikke å stoppe de heller, da må jeg tenke på andre ting og ikke se på han . Og da kan det hende jeg aldri får den igjen :fnise: Så det er også ødeleggende.

Har hatt det slik i flere år nå og mange menn  tror jeg faker av de jeg har hatt sex med .

Vi er forskjellige og noen kommer fort. Jeg synes det blir feil å legge bånd på det, kan man ikke bare være slik vi er. Dette gjelder også menn. Det verste jeg vet er de som skal holde igjen fordi de tror at jeg bruker lang tid. 

Kom når du kommer og nyt at du er slik du er. Du er en gave til menn som kommer fort iallefall :laugh:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...