Gå til innhold

Var jeg frekk som spurte? Hun ble irritert på meg da hun leverte hunden.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

First price hundemat koster 7,90 eller noe. Tipper hun hadde flemt hundemat, var neppe med vilje. 

Ellers kommer det litt an på. Hvis hun drar til Sverige nettopp for å handle, blir det kjedelig å gi bort kvoten sin. 

Jeg passer gjerne hund gratis og uten gjenytelse, fordi jeg synes det er koselig med hund. Hvorfor skal man "betale hverandre" for all verdens tjenester?? Hva har skjedd med samfunnet egentlig?

Anonymkode: 158ac...bc4

Problemet er ikke hundematen i seg selv, problemet er oppførselen.  Jeg kan gjerne gjøre noen en tjeneste og til og med betale for det, men om de skjeller meg ut i løpet av prosessen, blir jeg vrang. Det er noe som heter å ikke bite hånden som gir deg mat, og det gjelder både eier og hund.

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

First price hundemat koster 7,90 eller noe. Tipper hun hadde flemt hundemat, var neppe med vilje. 

Ellers kommer det litt an på. Hvis hun drar til Sverige nettopp for å handle, blir det kjedelig å gi bort kvoten sin. 

Jeg passer gjerne hund gratis og uten gjenytelse, fordi jeg synes det er koselig med hund. Hvorfor skal man "betale hverandre" for all verdens tjenester?? Hva har skjedd med samfunnet egentlig?

Jeg har ikke krevd noen ting. Jeg forventer overhodet ikke å få noe for å passe hunden. Jeg bare spurte om hun ville kjøpe vinflaske til meg. Helt greit hun ikke ville, men skjønner bare ikke hvorfor hun ble sur..

Anonymkode: c581e...f61

Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor skal man "betale hverandre" for all verdens tjenester?? Hva har skjedd med samfunnet egentlig?

Hvem har sagt at man må betale hverandre for all verdens tjenester? 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Faen så mye mas, stress og styr ut av noe som egentlig bare kan ligge. 

Du kjøper hundemat - hun betaler for maten når hun kommer fra Sverige.

Hun skal til Sverige for å hamstre, la henne hamstre. Du har muligheten til å kjøpe deg vin eller hamstre selv en annen dag

Anonymkode: a8f3a...caa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Faen så mye mas, stress og styr ut av noe som egentlig bare kan ligge. 

Du kjøper hundemat - hun betaler for maten når hun kommer fra Sverige.

Hun skal til Sverige for å hamstre, la henne hamstre. Du har muligheten til å kjøpe deg vin eller hamstre selv en annen dag

Ja jeg har kjøpt hundemat og sa jo det var greit. Jeg har faktisk ikke laget noe styr og mas ut dette :) 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja jeg har kjøpt hundemat og sa jo det var greit. Jeg har faktisk ikke laget noe styr og mas ut dette :) 

Men hva er problemet? Hvorfor lager du styr ut av dette? Skjønner ikke hvorfor du spør om andre kan kjøpe ting til deg i Sverige, med mindre de OFTE er i Sverige og skal handle noe lite. Om noen skal til Sverige for å "storhandle" og fylle opp saker og ting, så pleier man ikke å spørre de om de kan kjøpe inn til deg også. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

51 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men hva er problemet? Hvorfor lager du styr ut av dette? Skjønner ikke hvorfor du spør om andre kan kjøpe ting til deg i Sverige, med mindre de OFTE er i Sverige og skal handle noe lite. Om noen skal til Sverige for å "storhandle" og fylle opp saker og ting, så pleier man ikke å spørre de om de kan kjøpe inn til deg også. 

Herrefred, jeg lager ikke styr. Hvorfor lager jeg styr? Ja, venninnen min er ofte i Sverige. Venninnen min skal heller ikke dit for å storhandle. Hva er problemet egentlig?

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei, dette er dessverre ikke tull. Jeg har passet hunden før og det har aldri vært noe problem før. Hun har alltid tatt med hundemat. Vet ikke hvorfor hun ikke gjorde det denne gangen. Jeg vet hun har kranglet med typen i det siste,  så kanskje derfor hun er sånn. Jeg vet ikke,  men jeg orker ikke å lage noe drama ut av det,  men vet ikke om jeg vil passe hunden en annen helg om hun ikke tar med mat. Skal jeg la hver å kjøpe middagspølse?  Det er jo ikke sånn at hunden kan snakke og sladre til henne.

Ts

For en tøffel du er. Ikke rart venninnen din tråkker over deg. Skaff deg en ryggrad!!!!

Anonymkode: 488b6...5e4

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

53 minutter siden, AnonymBruker skrev:

I min krets er det faktisk helt normalt hvis vi skal til Sverige at vi handler inn røyk og kanskje en vinflaske til hverandre. Vi får penger av de med. Ser virkelig ikke problemet med det. Vi kjøper ikke inn masse ting til hverandre, men jeg har NULL problem med å handle med en røykkartong til en venninne. Så vrang er jeg ikke. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Herrefred, jeg lager ikke styr. Hvorfor lager jeg styr? Ja, venninnen min er ofte i Sverige. Venninnen min skal heller ikke dit for å storhandle. Hva er problemet egentlig?

Så lenge du lager en tråd om det her inne, så lager du styr!

Anonymkode: 5e92c...4f1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det skal bare mangle at en kjerring av en beyotch skal ikke gi bort 1 flaske av kvoten sin for å si TUSEN TAKK at du ofret helgen din for å passe på hunden min! 

Ærlig talt, hun der mangler sosiale antenner . 

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

58 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du lager en tråd om dette og spør meg hva problemet mitt er og hvorfor du lager styr?

Kan du seriøst ikke spørre venninna di om hvorfor hun ble sur da? Å spørre på et forum - da kan du like gjerne spørre hunden du passer-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du lager en tråd om dette og spør meg hva problemet mitt er og hvorfor du lager styr?

Kan du seriøst ikke spørre venninna di om hvorfor hun ble sur da? Å spørre på et forum - da kan du like gjerne spørre hunden du passer-

Men i alle dager, stått opp med feil bein først i dag? Det er da ganske normalt å stille spørsmål som dette for å finne ut om det er en selv eller motparten som er på viddene før man evt. tar det opp med den det gjelder. 

Anonymkode: 9891d...dae

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge du lager en tråd om det her inne, så lager du styr!

Anonymkode: 5e92c...4f1

Da lager alle på KG styr da! :roll: 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men i alle dager, stått opp med feil bein først i dag? Det er da ganske normalt å stille spørsmål som dette for å finne ut om det er en selv eller motparten som er på viddene før man evt. tar det opp med den det gjelder. 

Anonymkode: 9891d...dae

Nemlig!  Men i følge noen her, så lager jeg masse styr og drama.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Hactar skrev:

Problemet er ikke hundematen i seg selv, problemet er oppførselen.  Jeg kan gjerne gjøre noen en tjeneste og til og med betale for det, men om de skjeller meg ut i løpet av prosessen, blir jeg vrang. Det er noe som heter å ikke bite hånden som gir deg mat, og det gjelder både eier og hund.

Signerer dette.

Anonymkode: 4acf2...070

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det normale her hadde da vært at venninnen beklager at hun hadde glemt hundematen, spurt deg om du kunne kjøpe og vippset deg penger, samt sagt at du kunne beholde 200-lappen din selv for du skal få en flaske vin av henne som takk for hjelpen. 

End of story. 

Anonymkode: ff5df...6aa

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...