AnonymBruker Skrevet 19. november 2016 #41 Del Skrevet 19. november 2016 7 timer siden, AnonymBruker skrev: First price hundemat koster 7,90 eller noe. Tipper hun hadde flemt hundemat, var neppe med vilje. Ellers kommer det litt an på. Hvis hun drar til Sverige nettopp for å handle, blir det kjedelig å gi bort kvoten sin. Jeg passer gjerne hund gratis og uten gjenytelse, fordi jeg synes det er koselig med hund. Hvorfor skal man "betale hverandre" for all verdens tjenester?? Hva har skjedd med samfunnet egentlig? Anonymkode: 158ac...bc4 Skal noen passe hunden min så sender jeg med alt den trenger av mat/utstyr. Jeg vil selvfølgelig tilby å betale ellers kjøper jeg noe til personen. Ærlig talt.. Anonymkode: ec7ae...10d 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. november 2016 #42 Del Skrevet 19. november 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Nemlig! Men i følge noen her, så lager jeg masse styr og drama. Anonymkode: c581e...f61 Du gjør jo det! Du kunne jo bare spurt henne: ble du sur? Anonymkode: a8f3a...caa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. november 2016 #43 Del Skrevet 19. november 2016 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du gjør jo det! Du kunne jo bare spurt henne: ble du sur? Anonymkode: a8f3a...caa Nek det gjør hun ikke Anonymkode: 4acf2...070 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. november 2016 #44 Del Skrevet 19. november 2016 33 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nek det gjør hun ikke Anonymkode: 4acf2...070 Neiveel.. Daså Anonymkode: a8f3a...caa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. november 2016 #45 Del Skrevet 19. november 2016 Jeg synes det høres ut som venninnen din har utrolig dårlig oppdragelse, og rett og slett ikke er noen god venninne. For det første, hvis noen skal passe hunden, har man med alt hunden trenger. For det andre, det hadde vært helt innafor å kjøpe en vinflaske eller noe annet som ett "takk for hjelpen". Men hvis hun ikke ønsker det, greit nok, da sier man det på en ordentlig måte uten å være sur og tverr. Hadde jeg vært deg TS så hadde jeg byttet ut venner hvis det er slik de oppfører seg. Høres ut som hun utnytter deg. Anonymkode: 5b531...24a 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. november 2016 #46 Del Skrevet 19. november 2016 Veldig frekt av henne å forvente at du betaler for hundematen, og å svare deg ufint når du spør om hun kan kjøpe en flaske. Men jeg synes ikke du skal la dette gå utover hunden, den må få hundepølsen sin. Neste gang hun spør deg om å passe hunden kan du si det ikke passer. Man betaler ikke for å hjelpe frekke folk. Anonymkode: 836ce...df7 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 20. november 2016 #47 Del Skrevet 20. november 2016 Jeg passer hunden til eks-kjæresten min jevnlig. Han står alltid for hundemat, men jeg kjøper gjerne hundegodteri til hunden selv av egen vilje. Jeg pleier ikke å be om noe særlig i retur fordi jeg elsker å passe hunden, men han henter meg på flyplassen hvis jeg har vært ute og reist. Hvis han hadde forventet at jeg skulle betale hundemat selv, og ikke engang giddet å gjort meg en tjeneste til gjengjeld så hadde jeg blitt dritsur. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2016 #48 Del Skrevet 21. november 2016 Dårlig gjort av venninna di å svare deg så frekt. Hadde aldri passet hunden igjen! Hun kunne vel ha kjøpt deg en flaske vin som takk for at du passet hunden hennes. Jeg lurer på hvordan de gikk? Hvordan var hun når hun hentet hunden? Anonymkode: df18d...56a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2016 #49 Del Skrevet 21. november 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Dårlig gjort av venninna di å svare deg så frekt. Hadde aldri passet hunden igjen! Hun kunne vel ha kjøpt deg en flaske vin som takk for at du passet hunden hennes. Jeg lurer på hvordan de gikk? Hvordan var hun når hun hentet hunden? Anonymkode: df18d...56a Vel, kjæresten banket på døra og hun satt i bilen. Er vel enda sur på meg da Jeg gidder ikke å passe hunden igjen. Ikke takk fra henne eller noen ting. Anonymkode: c581e...f61 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. november 2016 #50 Del Skrevet 23. november 2016 På 11/21/2016 den 8.09, AnonymBruker skrev: Vel, kjæresten banket på døra og hun satt i bilen. Er vel enda sur på meg da Jeg gidder ikke å passe hunden igjen. Ikke takk fra henne eller noen ting. Anonymkode: c581e...f61 Herregud for ei drittkjerring. Har dere snakket siden? Jeg hadde dumpet henne. Anonymkode: 50e6b...1a5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Skylar Skrevet 23. november 2016 #51 Del Skrevet 23. november 2016 På 21. november 2016 den 8.09, AnonymBruker skrev: Vel, kjæresten banket på døra og hun satt i bilen. Er vel enda sur på meg da Jeg gidder ikke å passe hunden igjen. Ikke takk fra henne eller noen ting. Anonymkode: c581e...f61 Wow. Jeg har vanskelig å forstå at så trangsynte og lite takknemlige mennesker finnes. Usj. Hvordan er hun ellers, om ikke det har blitt spurt om før? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. november 2016 #52 Del Skrevet 23. november 2016 På 19.11.2016 den 12.06, AnonymBruker skrev: En venninne dro til Sverige i går og kommer hjem i morgen. Hun lurte på om jeg kunne passe hunden hennes siden hun ikke kunne ta han med. Det kunne jeg. Da hun leverte han i går på morgenen, så hadde hun ikke med hundemat og det måtte jeg kjøpe selv. Jeg måtte å kjøpe med en middagspølse til han for det fikk han nemlig hver lørdag. Ok, greit nok. Jeg lurte på om hun ville kjøpe med en vinflaske til meg og jeg hadde en 200 lapp hun kunne få med. Nei, det kunne hun hvert fall ikke og det kvoten skulle hun da ha for seg selv. Mente jeg var uhøflig og frekk som i det hele tatt spurte. De 200 kr kunne jeg heller bruke til hundemat. Sa venner skal stille opp og ikke forvente noe i gjengjeld. Jeg forventer overhodet ikke noe i gjengjeld for å passe hunden. Det var bare et spørsmål og jeg ble ikke sur da hun sa nei, men det er vel lov å spørre? Kan så klart kjøpe vin på polet i nabobyen, men jeg bare lurte. Men hadde jeg hatt hund og noen hadde passet hunden en helg jeg skulle til Sverige f.eksempel, så hadde jeg handlet med noe som takk for hjelpen. Men det er nå meg. Var jeg frekk? Anonymkode: c581e...f61 Ja, det var siste gangen hun hadde hundevakt i deg, tenker jeg. For ei egoistisk kjerring - drit i hele dama. Livet er bedre uten slike snyltere. Hadde det ikke blitt levert med hundemat, hadde hunden fått menneskemat. Evt hadde jeg kjøpt sv noen andre med hund en passe mengde tørrfór for oppholdet. Luksusfór som hundepølse hadde det definitivt ikke blitt noe av. Anonymkode: 4cb8b...032 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PassionatePatti Skrevet 24. november 2016 #53 Del Skrevet 24. november 2016 Høres ut som en merkelig dame. Greit nok at hun ville handle sin egen kvote, men å bli sur fordi du spurte er rar oppførsel. Enda mer merkelig at hun ikke hadde med seg hundemat, evt penger å kjøpe det for. Når vi parkerer fjærkreet vårt hos naboen når vi skal bort, forventer vi virkelig ikke at han skal kjøpe maten selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fuglekvitter__ Skrevet 24. november 2016 #54 Del Skrevet 24. november 2016 På 19.11.2016 den 14.02, AnonymBruker skrev: Ja jeg har kjøpt hundemat og sa jo det var greit. Jeg har faktisk ikke laget noe styr og mas ut dette Anonymkode: c581e...f61 +2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mythic Skrevet 24. november 2016 #55 Del Skrevet 24. november 2016 På 19.11.2016 den 16.31, AnonymBruker skrev: Men hva er problemet? Hvorfor lager du styr ut av dette? Skjønner ikke hvorfor du spør om andre kan kjøpe ting til deg i Sverige, med mindre de OFTE er i Sverige og skal handle noe lite. Om noen skal til Sverige for å "storhandle" og fylle opp saker og ting, så pleier man ikke å spørre de om de kan kjøpe inn til deg også. Anonymkode: a8f3a...caa Er du venninnen med hund, kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. november 2016 #56 Del Skrevet 24. november 2016 10 minutter siden, Mythic skrev: Er du venninnen med hund, kanskje? Anonymkode: 4acf2...070 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå