Gå til innhold

Kjendis Farmen

Kjendis Farmen  

619 stemmer

1. 1. Hvem håper du vinner årets Kjendis Farmen?

• Lavranns Solli
      7
    • Ida Gran-Jansen
      10
    • Jarl Goli
      2
    • Ingeborg Elisabeth Didrichsen Myhre Luedlow
      0
    • Leif Einar Lothe (Lothepus)
      74
    • Tore Petterson
      14
    • Vendela Maria Kirsebom
      16
    • Petter Pilgaard
      84
    • Linni Meister
      7
    • Marna Haugen
      1

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er og spent. :P Har tre favoritter allerede. Tore, Barmen og Lothepus.. Tror det blir veldig artig.

Anonymkode: d9d35...d30

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest Jacklost
Skrevet

Oi shit wow, nesten 50% har stemt på Lothepus :P

Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg visste ikke hvem Jarl var første gangen jeg møtte han, men jeg syntes han var skikkelig kjekk og sjarmerende. Ganske raskt ble jeg helt sikker på at han er et av de minst sjarmerende menneskene jeg  har møtt. Men han er fremdeles skikkelig kjekk....

Anonymkode: 23d65...e08

Hvorfor lite sjarmerende? Åh, husker Portveien 2 fra da jeg var liten, jeg elsket den serien da jeg var sånn 3-4 år. 

Jeg var egentlig litt negativ til kjendis-farmen først, men sitter nå og ser på likevel, tror det blir gøy! :) Kari Jaquesson og Lothepus på samme sted kan bli interessant. :biggrin:

• Liker 1
Gjest Jacklost
Skrevet
Akkurat nå, Salka skrev:

Hvorfor lite sjarmerende? Åh, husker Portveien 2 fra da jeg var liten, jeg elsket den serien da jeg var sånn 3-4 år. 

Jeg var egentlig litt negativ til kjendis-farmen først, men sitter nå og ser på likevel, tror det blir gøy! :) Kari Jaquesson og Lothepus på samme sted kan bli interessant. :biggrin:

Jeg så han først i Hotel Cæsar :hoho:

AnonymBruker
Skrevet

Er allerede dritlei av han med de STORE ørene....Lothepus eller hva de kaller han. Herregud for en dust!

Anonymkode: d617c...9fe

• Liker 7
Gjest Jacklost
Skrevet

Fy faen som jeg ler av Petter :skratte: Dette kommer til å bli fantastisk og kanskje bedre enn høstens sesong :biggrin:

Skrevet
1 minutt siden, Jacklost skrev:

Jeg så han først i Hotel Cæsar :hoho:

Hehe, ja Portveien var jo litt før din tid. :) Husker han godt fra Cæsar også da. 

Gjest Jacklost
Skrevet
1 minutt siden, Salka skrev:

Hehe, ja Portveien var jo litt før din tid. :) Husker han godt fra Cæsar også da. 

Den startet vel akkurat det året du ble født med? Men han virker som en trivelig kar da :)

Gjest Jacklost
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er allerede dritlei av han med de STORE ørene....Lothepus eller hva de kaller han. Herregud for en dust!

Han med de Spock ørene :skratte:

AnonymBruker
Skrevet

Håper Gran jansen vinner. Den desidert fineste deltakeren

Anonymkode: ce9d9...b28

• Liker 1
Gjest Axl Rose
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du har sikkert noe stort du også.. 

Etter at hun der jaceson eller hva faen hun heter sa hun var feminist så håper jeg hun går ut. Snakk om å være kranglefant.

Skrevet

Den startet vel akkurat det året du ble født med? Men han virker som en trivelig kar da :)

Tror det startet i 85 og jeg er født i 83. :) 

Hehe, jeg ler av Lothepus. Digger at de tekster det han sier også og ikke det de andre sier. :hoho: Sikkert mange som syns den dialekten er vanskelig. 

• Liker 1
Gjest Jacklost
Skrevet

Lars hvorfor skal vi velge deg som storbonde? Jeg skal lage mate

Lothepus hvorfor skal vi velge deg som storbonde? Fordi  jeg vil sørge for at folk jobber så ukesoppdraget blir fullført så vi får penger og du skal lage mat uansett. Holdt på å dø av latter :hoho:

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor er det så mye hat mot hun Kari Jaquesson? Jeg er uenig med henne i mye (og fikk hakeslepp av den kommentaren hun kom med i forbindelse med 8. mars i fjor, men hun beklagde den rett nok). Men jeg må ærlig talt si - hvorfor får en kvinne som er litt sleivkjefta og direkte så mye pes, mens Lothepus som er likedan (bare med andre holdninger) bare er kul?

Jeg er, tross mange uenigheter med Jaquesson, sjeleglad for at det finnes damer som gidder å åpne kjeften mot folk som tror "kvinnfolk" er en underlegen rase.

Ellers heier jeg på hun unge som levde så mye ute i naturen, og hun Lotto-dama.

Anonymkode: a1a8e...c8d

• Liker 25
Gjest Jacklost
Skrevet
2 minutter siden, Bootyhunter skrev:

Du har sikkert noe stort du også.. 

Etter at hun der jaceson eller hva faen hun heter sa hun var feminist så håper jeg hun går ut. Snakk om å være kranglefant.

Kari Jaquesson?

1 minutt siden, Salka skrev:

Tror det startet i 85 og jeg er født i 83. :) 

Hehe, jeg ler av Lothepus. Digger at de tekster det han sier også og ikke det de andre sier. :hoho: Sikkert mange som syns den dialekten er vanskelig. 

Trodde du var født i 85, husker du sa du var 30 når vi først begynte å chatte :klo: Vel det er så mye for min gode hukommelse :fnise:

Hehe ja slik de gjorde med Frank Tore :P

AnonymBruker
Skrevet

Han blonde som heter Petter, er han homofil? Han virker så feminin. 

Anonymkode: 62817...cb5

• Liker 1
Skrevet

Kari Jaquesson?

Trodde du var født i 85, husker du sa du var 30 når vi først begynte å chatte :klo: Vel det er så mye for min gode hukommelse :fnise:

Hm, da må jeg har blingset på en tast, for jeg er født i 83. :fnise: Fylte 33 nå i høst, gammel dame. :P 

Hehe, ja dialekten til Frank var vel enda verre mener jeg å huske. :hoho: Han skjønte jeg nesten ikke bæret av hva sa. 

AnonymBruker
Skrevet

Shit. Hun matbloggern må være noe av det nydeligste jeg har sett :strix:

Anonymkode: 555c2...296

• Liker 1
Gjest Axl Rose
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor er det så mye hat mot hun Kari Jaquesson? Jeg er uenig med henne i mye (og fikk hakeslepp av den kommentaren hun kom med i forbindelse med 8. mars i fjor, men hun beklagde den rett nok). Men jeg må ærlig talt si - hvorfor får en kvinne som er litt sleivkjefta og direkte så mye pes, mens Lothepus som er likedan (bare med andre holdninger) bare er kul?

Jeg er, tross mange uenigheter med Jaquesson, sjeleglad for at det finnes damer som gidder å åpne kjeften mot folk som tror "kvinnfolk" er en underlegen rase.

Ellers heier jeg på hun unge som levde så mye ute i naturen, og hun Lotto-dama.

Anonymkode: a1a8e...c8d

For hun feminist dama liker ikke menn. Hun tror kvinnfolk er så mye bedre. Hun må da for faen godta at på den tiden var det forskjell på kvinnfolk og mannfolk arbeid. 

2 minutter siden, Jacklost skrev:

Kari Jaquesson?

Ja hun :P 

Gjest Jacklost
Skrevet
Akkurat nå, Salka skrev:

Hm, da må jeg har blingset på en tast, for jeg er født i 83. :fnise: Fylte 33 nå i høst, gammel dame. :P 

Hehe, ja dialekten til Frank var vel enda verre mener jeg å huske. :hoho: Han skjønte jeg nesten ikke bæret av hva sa. 

Jeg synes man fortsatt er ungdommen når man er 33 :) Jeg føler meg ikke fullt voksen enda i hvert fall :P

Dæ æ Finn sin feil :hoho:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...