Gå til innhold

Kjendis Farmen

Kjendis Farmen  

619 stemmer

1. 1. Hvem håper du vinner årets Kjendis Farmen?

• Lavranns Solli
      7
    • Ida Gran-Jansen
      10
    • Jarl Goli
      2
    • Ingeborg Elisabeth Didrichsen Myhre Luedlow
      0
    • Leif Einar Lothe (Lothepus)
      74
    • Tore Petterson
      14
    • Vendela Maria Kirsebom
      16
    • Petter Pilgaard
      84
    • Linni Meister
      7
    • Marna Haugen
      1

Anbefalte innlegg

Skrevet

Går Fjorden Cowboys og Idas programmer på tv3? 

Anonymkode: b2cd0...4f9

Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Fjorden Cowboys: Tv2 Zebra

Idas fristelser: Tv 6 

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Altså, det tar 2 sek å google. 

Anonymkode: be830...90d

• Liker 3
Skrevet

Det er kanskje litt surt for alle feministene å se hvor populær "Lothepus" var. 

Samtidig som Kari Jaquesson (eller hva hun nå heter) var fint lite populær. :erter:   

Anonymkode: 27412...466

• Liker 8
Skrevet
15 timer siden, Irja skrev:

Hadde gjort seg å få bytta ut Gaute 😊

Ja, han er blitt høy på seg selv. Har pumpet mye jern de siste årene og fant ut at han ville vise seg fram. Like pinlig som fjortisgutter som har pumpet litt jern går rundt i singlet om sommeren, eller på byen for den saks skyld.

Petter som programleder hadde vært en stor forbedring! Eller få tilbake Wilborn :)

• Liker 5
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ida har leddgikt og går på medisiner mot det, har hun innrømt. Nå er jeg ingen lege, men såvidt jeg vet bruker alle revmatikerene jeg kjenner steroider for å holde gikta i sjakk. Steroider brukes som doping i idrettsverden. 🙄

Jeg har selv psoriasis og får kortisontabletter for det i dårlige perioder. Jeg blir enormt kvikk av de, så jeg skjønner godt at det brukes som doping. 

............men rettferdig tvekamp da, gitt. Spørs om ikke en annen kar har hadde fortjent den finaleplassen litt mer!

Anonymkode: 7be6f...612

Spiller jo ingen rolle, Petter hadde vært sjanseløs i finalen :)

• Liker 1
Skrevet

Hva er galt med Gaute nå plutselig bare fordi han trener og tar vare på seg selv? Han har alltid gjort en bra jobb og gjør det fremdeles. 

Anonymkode: c924c...797

• Liker 5
Skrevet (endret)
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva er galt med Gaute nå plutselig bare fordi han trener og tar vare på seg selv? Han har alltid gjort en bra jobb og gjør det fremdeles. 

Det er ikke noe galt med det :) Det som er teit er at han lager innslag, og ikke bare ett, hvor hele poenget er å vise fram kroppen sin på TV. Han har vært programleder av Farmen siden 2004, og aldri før gjort dette, ikke var han spesielt trent før heller så tydelig hva som er hensikten.

Er omtrent like komisk som Knekkebrød-musikken hans :)

Endret av JackIost
  • Liker 3
Skrevet
20 timer siden, JackIost skrev:

Petter kan bli mentor eller programleder, da :)

Petter kan bli mentor? Hver sesong av Farmen har en mentor og en mentors kone og de er forskjellig for hver sesong. Skal Petter plutselig også ha en gammel kone? Hva har du egentlig tenkt her? Har du tenkt?

• Liker 1
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Petter kan bli mentor? Hver sesong av Farmen har en mentor og en mentors kone og de er forskjellig for hver sesong. Skal Petter plutselig også ha en gammel kone? Hva har du egentlig tenkt her? Har du tenkt?

Ingen som sier at mentor må ha en kone :) Trenger ikke gjøre alt likt hver gang, vet du. Mentor kan ha et harem i stedet :)

• Liker 3
Skrevet
5 minutter siden, JackIost skrev:

Det er ikke noe galt med det :) Det som er teit er at han lager innslag, og ikke bare ett, hvor hele poenget er å vise fram kroppen sin på TV. Han har vært programleder av Farmen siden 2004, og aldri før gjort dette, ikke var han spesielt trent før heller så tydelig hva som er hensikten.

Er omtrent like komisk som Knekkebrød-musikken hans :)

Jeg tror egentlig ikke Gaute dikterer hva TV2 lager innslag om. - Hey, jeg har trent, nå må jeg få mer skjermtid, liksom? 

Jeg tror heller ikke TV2 har lagt merke til at Gaute har trent, og valgt å bruke han som eye candy, for å dra flere seere. Så hot er han ikke, da hadde de nok funnet en skikkelig hunk!

Hadde det ikke vært for denne tråden hadde jeg ikke lagt merke til at fyren trente en gang. 

Skrevet
22 minutter siden, Sorbus skrev:

Jeg tror egentlig ikke Gaute dikterer hva TV2 lager innslag om. - Hey, jeg har trent, nå må jeg få mer skjermtid, liksom? 

Jeg tror heller ikke TV2 har lagt merke til at Gaute har trent, og valgt å bruke han som eye candy, for å dra flere seere. Så hot er han ikke, da hadde de nok funnet en skikkelig hunk!

Hadde det ikke vært for denne tråden hadde jeg ikke lagt merke til at fyren trente en gang. 

Jeg tror nok Gaute selv valgte å dykke kun iført rosa shorts, mens de andre som var med brukte våtdrakt.

TV2 har som du sier ikke brukt Gaute som "eye candy", Gaute har selv hatt regien med tanke på egen bekledning, det er da så åpenbart som det kan få blitt.

Anonymkode: dfeae...3f1

• Liker 4
Skrevet
5 timer siden, Lerke987 skrev:

Hunden døde da Farmen ble sendt på tv :)

Hvilken hund døde?

Anonymkode: 515b2...9b3

Skrevet
40 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvilken hund døde?

Anonymkode: 515b2...9b3

Aylar sin 

Skrevet

Jarl Gorli skal visst ha mottatt hat-brev, på grunn av sin deltakelse på Farmen!  

Det er tydeligvis en god del tullinger der ute, som tar dette TV-programmet alt for alvorlig! 

Anonymkode: 37f01...922

• Liker 2
Skrevet

Herregud. Ja, Jarl var noe spesiell og freaket meg litt ut, men det var nå veldig til overreaksjon da. Han fortjener da ikke (ingen fortjener det) hatbrev pga det. Han gjorde ingenting forferdelig der inne, han var ikke direkte slem liksom. 

• Liker 1
Skrevet
6 minutter siden, Rosewood skrev:

Herregud. Ja, Jarl var noe spesiell og freaket meg litt ut, men det var nå veldig til overreaksjon da. Han fortjener da ikke (ingen fortjener det) hatbrev pga det. Han gjorde ingenting forferdelig der inne, han var ikke direkte slem liksom. 

Han var vel ikke slem i det hele tatt?

Gjest Catalina Culès
Skrevet
57 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jarl Gorli skal visst ha mottatt hat-brev, på grunn av sin deltakelse på Farmen!  

Det er tydeligvis en god del tullinger der ute, som tar dette TV-programmet alt for alvorlig! 

Anonymkode: 37f01...922

Det er jo bare tåpelig. Sånne folk må mangle noe i topplokket.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...