Gå til innhold

Kjendis Farmen

Kjendis Farmen  

619 stemmer

1. 1. Hvem håper du vinner årets Kjendis Farmen?

• Lavranns Solli
      7
    • Ida Gran-Jansen
      10
    • Jarl Goli
      2
    • Ingeborg Elisabeth Didrichsen Myhre Luedlow
      0
    • Leif Einar Lothe (Lothepus)
      74
    • Tore Petterson
      14
    • Vendela Maria Kirsebom
      16
    • Petter Pilgaard
      84
    • Linni Meister
      7
    • Marna Haugen
      1

Anbefalte innlegg

Skrevet
8 minutter siden, JackIost skrev:

Kan være med i vanlige Farmen også! Være en immun deltager som ikke kan vinne men som bare er med og lager god stemning :)

Hva pokker er vitsen da?     

Anonymkode: 37f01...922

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva pokker er vitsen da?     

Petter kan bli mentor eller programleder, da :)

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, JackIost skrev:

Håper TV2 prøver å få knyttet han til seg på en eller annen måte i forbindelse med f.eks Farmen. 

Anonymkode: 5a854...bee

• Liker 1
Skrevet
4 timer siden, JackIost skrev:

Hadde gjort seg å få bytta ut Gaute 😊

• Liker 7
Skrevet

Litt ironisk at Ida, som er utdannet dyrepleier, svarte feil på mange av dyrespørsmåla på farmen. 🙈

Anonymkode: 7be6f...612

• Liker 3
Skrevet
30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Litt ironisk at Ida, som er utdannet dyrepleier, svarte feil på mange av dyrespørsmåla på farmen. 🙈

Er vel ikke så ofte dyrepleiere pleier griser akkurat.. jeg synes hun var flink jeg. Hun fikk en velfortjent andreplass og selv om hun ikke gikk helt til topps synes jeg hun skal være veldig stolt av seg selv. Håper hun blir å se på tv i mange år fremover, det passer hun til.

Skrevet
13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ser i vg at de som trekker seg, ikke får komme på ikke komfesren.  Aylar og Hu andre jeg ikke husker navnet på, var nevnt hvorfor de ikke kom, men Marna Haugen ser jeg ikke nevnt med et ord i avisene. Hun var ikke der? Ikke på finalekonkurransen eller festen.

Anonymkode: 0ec50...6ae

Marna var på finalefesten i Oslo for hun ble intervjuet av vgtv. 

12 timer siden, Marimba skrev:

Ida har fint kjøkken altså! Er det fra hun vant hele Norge baker? 

Hvor har du sett det? Hun kjøpte det visstnok for pengene hun fikk av tv2 for farmen. Så det i et intervju.

Anonymkode: 8ae3c...be2

Skrevet

Stemmer det at Ida gikk på smertestillende (mot gikt) under melkespannholdingen mot Petter? Leste i et kommentarfelt.

Og Aylar trakk seg fordi hunden døde?

Anonymkode: 844c0...9f5

Skrevet

Jeg har sett på direktesendingene til VGTV, nettavisen og Dagbladet blant annet. I samtlige blir det røpet at Lotte var vinneren!! 😂 Aylar sa til Nettavisen at hun feiret Lothe og egen bursdag, Linni sa "som vi snart får se" om at Lothe var verdig vinner osv osv. Jeg er glad jeg ikke følger med der mellom programmene, fulle folk og intervjuer er en dårlig kombinasjon!

Skrevet

Ida har leddgikt og går på medisiner mot det, har hun innrømt. Nå er jeg ingen lege, men såvidt jeg vet bruker alle revmatikerene jeg kjenner steroider for å holde gikta i sjakk. Steroider brukes som doping i idrettsverden. 🙄

Jeg har selv psoriasis og får kortisontabletter for det i dårlige perioder. Jeg blir enormt kvikk av de, så jeg skjønner godt at det brukes som doping. 

............men rettferdig tvekamp da, gitt. Spørs om ikke en annen kar har hadde fortjent den finaleplassen litt mer!

• Liker 5
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Stemmer det at Ida gikk på smertestillende (mot gikt) under melkespannholdingen mot Petter? Leste i et kommentarfelt.

Var det hunden som døde?

Anonymkode: 25ebb...d06

Gjest Catalina Culès
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Var det hunden som døde?

Nei, det var en nær slektning.

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har sett på direktesendingene til VGTV, nettavisen og Dagbladet blant annet. I samtlige blir det røpet at Lotte var vinneren!! 😂 Aylar sa til Nettavisen at hun feiret Lothe og egen bursdag, Linni sa "som vi snart får se" om at Lothe var verdig vinner osv osv. Jeg er glad jeg ikke følger med der mellom programmene, fulle folk og intervjuer er en dårlig kombinasjon!

Kanskje du burde vente til ETTER finalen er overstått før du begynner å lese rundt? :P   

Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Var det hunden som døde?

Det var en tante som døde. Hun dro til Istanbul i begravelse. 

• Liker 1
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja og ja. :dry:

Anonymkode: 5a854...bee

Skrevet
18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ser i vg at de som trekker seg, ikke får komme på ikke komfesren.  Aylar og Hu andre jeg ikke husker navnet på, var nevnt hvorfor de ikke kom, men Marna Haugen ser jeg ikke nevnt med et ord i avisene. Hun var ikke der? Ikke på finalekonkurransen eller festen.

Anonymkode: 0ec50...6ae

Marna var ikke fullverdig deltaker, men hun var på finalefesten 😊

Anonymkode: 515b2...9b3

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Var det hunden som døde?

Hunden døde da Farmen ble sendt på tv :)

• Liker 2
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Selv om man har tatt utdannelse innenfor noe med dyr (eller landbruk) så betyr ikke dette nødvendigvis at man har noe særlig peiling om hvordan gårdsdrift  foregikk for cirka hundre år siden. 

I en tidligere sesong av Farmen var det vel en som hadde utdannelse som agronom? Men det betyr jo selvfølgelig ikke at man har peiling på hvordan man for eksempel setter sammen en separator eller noe. Slike ting er vel ikke noe folk har lært om, de siste par tiårene uansett?                     

• Liker 2
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Marna var på finalefesten i Oslo for hun ble intervjuet av vgtv. 

Hvor har du sett det? Hun kjøpte det visstnok for pengene hun fikk av tv2 for farmen. Så det i et intervju.

Anonymkode: 8ae3c...be2

Mente å huske at de har reklamert for at denne sesongen av Idas Kjøkken er spilt inn hjemme hos henne selv, men kan være jeg som surrer altså ;) 

Skrevet
1 time siden, Marimba skrev:

Mente å huske at de har reklamert for at denne sesongen av Idas Kjøkken er spilt inn hjemme hos henne selv, men kan være jeg som surrer altså ;) 

Du har helt rett :) 

Anonymkode: d617c...9fe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...