Gå til innhold

Kjendis Farmen

Kjendis Farmen  

619 stemmer

1. 1. Hvem håper du vinner årets Kjendis Farmen?

• Lavranns Solli
      7
    • Ida Gran-Jansen
      10
    • Jarl Goli
      2
    • Ingeborg Elisabeth Didrichsen Myhre Luedlow
      0
    • Leif Einar Lothe (Lothepus)
      74
    • Tore Petterson
      14
    • Vendela Maria Kirsebom
      16
    • Petter Pilgaard
      84
    • Linni Meister
      7
    • Marna Haugen
      1

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)
11 timer siden, teblad skrev:

Ida skulle ikke engang vært i finalen.

For det første gikk hun videre til finalen fordi hun vant i melkespann mot en deltager med en skadet arm.
For det andre har hun ikke gjort annet enn å bake, noe hun kunne fra før. Deltakere i Farmen burde bidra til andre steder også slik at de pusher sine egne grenser og lærer litt.

Kanskje hun var sjanseløs fordi hun var tiltaksløs når det gjaldt å suge til seg kunnskap? 

Det var vel ikke armen han var skadet i han feilet på når han røk ut, var det vel? (Spør fordi jeg lurer). Hele han stod jo og ristet fordi han ikke klarte mer, uavhengig av arm!

Nå har det vel kommet frem fra deltakerne at hun gjorde langt mer enn å bake. Tror du de hadde råvarer til å lage kaker og slikt hver eneste dag der inne? Vil påstå at å lage alle måltid til en så stor gjeng med de redskap de har tilgjengelig tar ekstremt lang tid og er særdeles krevende.

Endret av PhilosopherSe7en
  • Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Forhåpentligvis er ikke det klippet fra akkuratt da de annonserer. Håper TV2 har lært av all spoilingen sin. 

Anonymkode: 515b2...9b3

12 timer siden, PhilosopherSe7en skrev:

Ida vinner ja, det ble jo nettopp avslørt av en dritings Petter.

Akkurat som i den originale Farmen, så har de aller fleste spoiler-spekulasjonene deres vært feil denne gangen også. Tv2 er ikke så dumme. Det er jo veldig kjent at de klipper inn reaksjoner her og der uten at det har noen sammenheng, men det har dere vel glemt til høsten, tenker jeg.

• Liker 2
Skrevet
30 minutter siden, penny_ skrev:

Akkurat som i den originale Farmen, så har de aller fleste spoiler-spekulasjonene deres vært feil denne gangen også. Tv2 er ikke så dumme. Det er jo veldig kjent at de klipper inn reaksjoner her og der uten at det har noen sammenheng, men det har dere vel glemt til høsten, tenker jeg.

Nå var dette ment som en spøk fra min side, jeg skrev tidligere at jeg ikke regnet med at Petter var så tilbakestående at han avslørte vinneren på direkten. Var mer for å fyre oppunder alle som trodde dette var dommedag grunnet pekefingeren til Petter. Bare å se på Facebook det hvordan folk tok helt av etter det intervjuet.

Skrevet
15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Altså først svarer på spørsmålet for en annen.

Nå klager du over at det ble mye diskusjon rundt svaret du ga?

Anonymkode: c924c...797

Jeg klager ikke, synes bare det var rart at en enkel forklaring på hvorfor skulle skape så mye debatt :)

For øvrig er jeg fornøyd med at Lothepus vant, han fortjente det, men premien bryr han seg nok ikke så mye om :)

• Liker 1
Skrevet
54 minutter siden, penny_ skrev:

Da vet vi til neste gang at det blir motsatt av hva hintene peker til :)

TV2 burde nok heller latt være å gi ut hint.

Skrevet
6 timer siden, LiseTV skrev:

Ida  har blitt bare bedre og bedre gjennom programmet. Synd at Lothe  vant med sitt diskriminerende kvinnesyn.

Du kan jo umulig ha følgt med på farmen, han er ikke diskriminerende ovenfor kvinner. Han har et litt firkantet og gammeldags syn på kvinne og mannsarbeid ja, men han kaller kvinner smartere feks. Dessutten er det noe i at menn faktisk er sterkere enn kvinner, det er ikke noe å stikke under en stol. Det er jo alltid slik i konkurranser at menn får tyngre oppgaver (mer i bøtta, sage mer feks).

Han har kvinner som både er ledere i firmaene sine og som jobber for han. Så veldig diskriminerende er han ikke. 

Jeg er glad han vant, omtenksom, hjelpsom og godgutt. Det er nok ikke mange som har tatt seg tid til å hjelpe andre i en semifinale tidligere. 

• Liker 13
Skrevet

1,5 mill. så finalen :)

Anonymkode: 5a854...bee

Skrevet

Kari Jaquesson kommer ekstra dårlig ut, hun skjønte kanskje selv at hun hadde tabbet seg ut når hun forstod at Lothepus var blitt så populær både blant de andre deltakerne og folket ellers.

Anonymkode: 0b600...192

• Liker 3
Skrevet
21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kari Jaquesson kommer ekstra dårlig ut, hun skjønte kanskje selv at hun hadde tabbet seg ut når hun forstod at Lothepus var blitt så populær både blant de andre deltakerne og folket ellers.

Anonymkode: 0b600...192

De tvist jo best det at hun kalte han for helt lost første uka, hun var ikke akkuratt noe prakteksemplar selv da. 

• Liker 4
Skrevet

Hva skal vi se på nå da, folkens? 

Anonymkode: 421ba...569

• Liker 3
Gjest Catalina Culès
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fjordens Cowboys så klart :jepp:

Skrevet

Ser i vg at de som trekker seg, ikke får komme på ikke komfesren.  Aylar og Hu andre jeg ikke husker navnet på, var nevnt hvorfor de ikke kom, men Marna Haugen ser jeg ikke nevnt med et ord i avisene. Hun var ikke der? Ikke på finalekonkurransen eller festen.

Anonymkode: 0ec50...6ae

Skrevet

Hva er komfesren??

Tonje var ikke på finalefesten heller. Like bra, for hun hadde vært malplassert!

Anonymkode: d617c...9fe

• Liker 5
Skrevet
32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ser i vg at de som trekker seg, ikke får komme på ikke komfesren.  Aylar og Hu andre jeg ikke husker navnet på, var nevnt hvorfor de ikke kom, men Marna Haugen ser jeg ikke nevnt med et ord i avisene. Hun var ikke der? Ikke på finalekonkurransen eller festen.

Anonymkode: 0ec50...6ae

Hun ble ikke fullverdig deltaker :)

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

1 time siden, Loki Laufeyson skrev:

Og Idas fristelser :ler:  , også får man satse på at Pettern også dukker opp på tv igjen snart så man kan følge han litt også (kanskje han dukker opp i Fjorden Cowboys?). Evt se om man finner sesongen hans av paradise hotell om man igjen vil se en litt annen side av han. 

Ida har fint kjøkken altså! Er det fra hun vant hele Norge baker? 

Gjest chisandra
Skrevet

Nå kan vi bruke tiden til å overbevise tv2 om at Petter må være med i hver eneste sesong av Farmen fremover. :icon_lol:

Skrevet
2 timer siden, Loki Laufeyson skrev:

Kjedelig at episodene er så korte!

Anonymkode: 3884a...ebe

Skrevet (endret)

Fjorden Cowboys har jeg begynt å se på, men Idas fristelser frister ærlig talt ikke spesielt mye :)

Endret av JackIost
  • Liker 4
Skrevet
21 minutter siden, chisandra skrev:

Nå kan vi bruke tiden til å overbevise tv2 om at Petter må være med i hver eneste sesong av Farmen fremover. :icon_lol:

Kan være med i vanlige Farmen også! Være en immun deltager som ikke kan vinne men som bare er med og lager god stemning :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...