Gå til innhold

Kjendis Farmen

Kjendis Farmen  

619 stemmer

1. 1. Hvem håper du vinner årets Kjendis Farmen?

• Lavranns Solli
      7
    • Ida Gran-Jansen
      10
    • Jarl Goli
      2
    • Ingeborg Elisabeth Didrichsen Myhre Luedlow
      0
    • Leif Einar Lothe (Lothepus)
      74
    • Tore Petterson
      14
    • Vendela Maria Kirsebom
      16
    • Petter Pilgaard
      84
    • Linni Meister
      7
    • Marna Haugen
      1

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)
1 time siden, Tutte skrev:

Håper virkelig ikke Ida vinner😦Bare den kalde måten hun så på Petter når hun så at han slet på slutten under melkespannholdingen. Uff... Er noe med blikket hennes. Heia Lothe nå som Petter er ute.

Og hvordan hun reagerte når hun fikk feil svar og Lothepus hadde rett :dry:

Endret av Winza
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ouufff..

Skuffende avslutning på en ellers bra sesong. Jeg håpet Petter skulle vinne, men sånn gikk det ikke, og Ida var jo helt sjanseløs. Nå blir vel lothegubben å se i alle programmer og aviser en stund framover. Jaja, litt bedre enn at det bare er Trump å se der, da.

Skrevet
10 minutter siden, Solopp skrev:

For en herlig runde med Farmen dette har vært 

Jeg skal se på neste omgang. :jepp:  Det ble litt gøy dette.

Skrevet
1 minutt siden, antbug skrev:

Ouufff..

Skuffende avslutning på en ellers bra sesong. Jeg håpet Petter skulle vinne, men sånn gikk det ikke, og Ida var jo helt sjanseløs. Nå blir vel lothegubben å se i alle programmer og aviser en stund framover. Jaja, litt bedre enn at det bare er Trump å se der, da.

Hvordan var hun sjanseløs? Smioppgaven var vel den eneste Lothe hadde en klar fordel på. 

• Liker 1
Gjest chisandra
Skrevet
6 minutter siden, teblad skrev:

Jeg ble overrasket at flere ga sine stemmer til Lothe fremfor Ida. Som f.eks Tore, Jarl, og Vendela. Jeg trodde disse ville heller gi sine stemmer til Ida.  Jeg trodde de hadde bedre vennskap med henne. Det var en hyggelig overraskelse. 

Overrasket over Tore, men ikke Vendela. Hun sa jo i et intervju at vinnersnakket til Ida nesten ble i overkant der inne. 

Skrevet
1 minutt siden, antbug skrev:

Ouufff..

Hva har du i mot han?

Skrevet
7 minutter siden, teblad skrev:

Jeg ble overrasket at flere ga sine stemmer til Lothe fremfor Ida. Som f.eks Tore, Jarl, og Vendela. Jeg trodde disse ville heller gi sine stemmer til Ida.  Jeg trodde de hadde bedre vennskap med henne. Det var en hyggelig overraskelse. 

Ja på en måte så er jeg også overrasket, men samtidig så tenkte jeg på hvordan Lothe feks hjalp Vendela under finaleuka ved å låne bort melkeseparatoren sin osv, han har vel vært en sånn person som alle har kunnet komme til å få hjelp, mens Ida har vært litt mer fastlåst i sine egne oppgaver. 

• Liker 3
Gjest Catalina Culès
Skrevet (endret)

Aldri før har det vært en mer verdig farmen vinner :)

Endret av Catalina Culès
Skrevet

Haha! Ser akkurat nå på VGLive fra Finalefesten. Der sa Ida nettopp at mange på kvinneguiden hater henne og hun ikke aner hvorfor :fnise:

• Liker 12
Skrevet
Akkurat nå, The Kitten skrev:

Hvordan var hun sjanseløs? Smioppgaven var vel den eneste Lothe hadde en klar fordel på. 

Jeg trodde hun skulle være skikkelig god på kunnskap, men hun svarte mye feil. Kjente ikke ikke Kittelsen-bildet engang. Selv unger gjør vel det???

Skrevet
Akkurat nå, Loki Laufeyson skrev:

Aldri før har det vært en mer verdig farmen deltager :)

Enig! :D

Gjest chisandra
Skrevet
2 minutter siden, antbug skrev:

Ouufff..

Enig i at hun var sjanseløs, fordi Lothe er beeeeeest. :nordvesta:

Gjest Axl Rose
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Pøh !   Her e da snakk om folk sokan drikka. Han har vore ute ein vinterdag før han karen dar.   :nigo:

Anonymkode: 0860d...594

Nettopp. Kan man drikke så kan man drikke. Noen tåler faktisk mye alkohol. 

3 minutter siden, antbug skrev:

Ouufff..

Så så. Ikke vær lei deg du.

Skrevet

Jeg så på Lothepus som den "ultimate bajas" basert på første intrykket her i Farmen. Jeg hadde ikke sett noe av han tidligere....men ganske raskt slo fordommen min sprekker....og jeg sier bare fy for en likanes kar.....det samme gjelder Petter

• Liker 9
Skrevet
Akkurat nå, The Kitten skrev:

Jeg trodde hun skulle være skikkelig god på kunnskap, men hun svarte mye feil og lot ikke til å ha særlig peiling. Kjente ikke ikke Kittelsen-bildet engang. Selv unger gjør vel det???

Gjest Axl Rose
Skrevet
1 minutt siden, wallflower skrev:

Haha! Ser akkurat nå på VGLive fra Finalefesten. Der sa Ida nettopp at mange på kvinneguiden hater henne og hun ikke aner hvorfor :fnise:

Jeg hater henne ikke. 

Gjest ISeeYouCreep
Skrevet (endret)

:skratte:

Endret av Nasse Nøff ❤
Skrevet

Jeg dør litt av hvor full Lothe er på vg-intervjuet :fnise: 

Virkelig en verdig vinner som vant! 

Anonymkode: 920d9...39a

• Liker 2
Skrevet
2 minutter siden, chisandra skrev:

Enig i at hun var sjanseløs, fordi Lothe er beeeeeest. :nordvesta:

Lothe...Jeg synes jeg kjenner innrøkt halvgammelmannslukt bare jeg ser ham på TV.  Men han var jo best av dem, det skal han ha :)

Skrevet (endret)
15 minutter siden, antbug skrev:

Ouufff..

Ida skulle ikke engang vært i finalen.

For det første gikk hun videre til finalen fordi hun vant i melkespann mot en deltager med en skadet arm.
For det andre har hun ikke gjort annet enn å bake, noe hun kunne fra før. Deltakere i Farmen burde bidra til andre steder også slik at de pusher sine egne grenser og lærer litt.

Kanskje hun var sjanseløs fordi hun var tiltaksløs når det gjaldt å suge til seg kunnskap? 

Endret av teblad
  • Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...