Gå til innhold

Den positive Helene Drage tråden

Trultesen

Anbefalte innlegg

Får vi det til?😏

Synes det siste innlegget "2011 vs 2016" var veldig bra. Er så sant at det er viktig å like seg selv, selv om man ser ting i speilet som man vil rette på.

Sant det hun sier om at når hun endelig liker seg selv, så er det drøssevis med damer som vil fortelle henne at hun umulig kan like seg selv. Kanskje disse damene egentlig ikke liker seg selv, og blir sint når en annen overvektig person sier at hun faktisk har det bra, og synes hun er fin?

Synes hun kler seg veldig pent også, gøy å se henne i annet enn treningstøy. Hun ble så ung og søt med pannelugg også😘

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest CecilieX

Jeg har hatt mye i mot Helene Drage tråden, da den etter min mening har handlet for mye om ting som etter mitt syn går over i den private sfære. Det handler mye om jvordan man vinkler kritikken

Men jeg tror ikke at ditt HI er et godt utgangspunkt for en positiv tråd om HD, da du legger opp til ganske mye provokasjon i forhold i brukere her på KG. Du har ikke lov til å spekulere i andre brukeres motivasjon for å uttale seg og heller ikke tillegge dem kroppslige egenskaper. Jeg rapporterer derfor tråden din. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kattehviskeren

Altså, siste insta-bilde syns jeg f.eks er helt usmakelig, og det hadde det vært uansett størrelse. Stå sånn i trusa på dass og dra opp genseren, jeg fatter det ikke! Og så en tekst om hvordan vi må elske oss selv. Det hele er så besvergende, hvis du må skrive i annethvert innlegg at du er fornøyd med deg selv er du sjeldent det. Jeg syns veldig lite med den bloggen er positivt, dessverre. Som jeg har skrevet før, hun hadde nok hatt det mye bedre uten å fronte seg selv så ekstremt i sosiale medier. Fokusert på seg selv og ikke hva andre syns, det hadde gjort henne veldig godt.
For øvrig er jeg ikke overvektig, hvis det skulle være viktig på noe vis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det innlegget er jo bare en repeat av alt hun har skrevet ukentlig om i lange tider. Elsk deg selv elsk deg selv elsk deg selv...

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

59 minutter siden, kattehviskeren skrev:

Altså, siste insta-bilde syns jeg f.eks er helt usmakelig, og det hadde det vært uansett størrelse. Stå sånn i trusa på dass og dra opp genseren, jeg fatter det ikke! Og så en tekst om hvordan vi må elske oss selv. Det hele er så besvergende, hvis du må skrive i annethvert innlegg at du er fornøyd med deg selv er du sjeldent det. Jeg syns veldig lite med den bloggen er positivt, dessverre. Som jeg har skrevet før, hun hadde nok hatt det mye bedre uten å fronte seg selv så ekstremt i sosiale medier. Fokusert på seg selv og ikke hva andre syns, det hadde gjort henne veldig godt.
For øvrig er jeg ikke overvektig, hvis det skulle være viktig på noe vis.

Skulle ikke dette være en positiv tråd? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest kattehviskeren
35 minutter siden, Rose11 skrev:

Skulle ikke dette være en positiv tråd? 

Kom med noe positivt selv, da. Jeg sjekket instaen hennes i dag og syns ikke dette kroppsfokuset hennes er noe positivt. Tykk eller tynn, hun har fortsatt et ekstremt kroppsfokus.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sett henne de siste dagene og ble faktisk overrasket over at hun så mindre ut IRL enn hun gjør på bilder. Håret var også mye finere i virkeligheten. :) Søt jente og stilig kledd.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gikk altså IKKE å ha en positiv HD tråd... Kvinner er kvinner verst!

Og skriver man positivt om henne, så blir tråden rapportert av surmaga kjerringer fordi den legger opp til provokasjon?!?!

Mens de trådene der hun ble hetset og mobbet på det groveste fikk stå urørt i lang, lang tid!

Hun er et flott menneske, og en fornuftig motvekt til rosabloggernes idyll-tulle-dull.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, kattehviskeren skrev:

Kom med noe positivt selv, da. Jeg sjekket instaen hennes i dag og syns ikke dette kroppsfokuset hennes er noe positivt. Tykk eller tynn, hun har fortsatt et ekstremt kroppsfokus.

Kom med positivt selv du. Du har ikke noe positivt å komme med,  så hvorfor svarer du? Jeg trodde dette skulle være en positiv tråd om HD.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syntes det er veldig bra at hun viser stormote og at man kan kle seg ordentlig selvom man er større i str enn 40. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er beundringsverdig at hun fortsatt har pågangsmot og at hun starter på nytt igjen etter hvert nederlag. Mange hadde kanskje gitt opp, men hun fortsetter! Litt av problemet er jo at hun setter seg for vanskelige mål og/eller ikke gjør det som trengs for å nå dem, men selve innstillingen; det at hun ikke gir opp, er noe jeg ihvertfall kan lære av. Om jeg mislykkes med noe gjentatte ganger pleier jeg bare å takke for meg og tenke at jeg ikke var god nok. Det er litt dumt, når det ofte hadde gått om jeg bare prøvde litt hardere/lengre/flere ganger.   

En annen positiv ting er at jeg synes hun er pen. Hun har et veldig åpent ansikt og nydelig hår (når det ikke mishandles)😊

Endret av CoolSistah
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

• Opprett ny...