Mossx Skrevet 19. juni 2016 #461 Del Skrevet 19. juni 2016 jeg har selvfølgelig krotet til den stakkars jenta. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Agurk Skrevet 19. juni 2016 #462 Del Skrevet 19. juni 2016 Kommer ikke opp hos meg heller, selv når jeg logger ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hulderjenta Skrevet 19. juni 2016 #463 Del Skrevet 19. juni 2016 2 minutter siden, Agurk skrev: Kommer ikke opp hos meg heller, selv når jeg logger ut. Nå er det borte hos meg også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mossx Skrevet 19. juni 2016 #464 Del Skrevet 19. juni 2016 vises fortsatt hos meg på mitt nett/mobil. Bruker chrome og har samsung note3 om det skulle ha noe å si. Synes det er helt forferdelig at sraad gikk så langt for å sværte og dra noen ned fordi hun selv ikke eier det snev av humor/selvironi og så høy på pæra at hun ikke evner å se virkeligheten for hva den er. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mossx Skrevet 19. juni 2016 #465 Del Skrevet 19. juni 2016 sraad er ingenting uten drama. Bloggen hennes overlever ikke uten drama, drama hun selv skaper/hauser opp. Elendig språk, "tomme" innlegg og falske overskrifter. sraad -drama dama. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rose11 Skrevet 19. juni 2016 #466 Del Skrevet 19. juni 2016 Isabel fortjener ikke en plass på topplisten. Hun er bare helt utrolig! Hun gjør absolutt alt for å holde seg på topp, selv om det går utover andre uskyldige mennesker. Hun kan ikke henge ut folk som bare tullet litt med henne på byen. Snakk om å ikke tåle noe. Hvem er det hun tror hun er? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rose11 Skrevet 19. juni 2016 #467 Del Skrevet 19. juni 2016 På det siste innlegget på IG, så har hun slettet alle kritiske kommentarer. Ingen bombe det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 19. juni 2016 #468 Del Skrevet 19. juni 2016 1 time siden, Mossx skrev: fortsatt helt og fullstendig på tryne at hun ærekrenker ei jente for flere titusner!!! Det du skriver rettferdiggjør det heller ikke. Fortsatt straffbart. Sraad er virkelig ei JÆVLIG lita jente når noe går henne imot. Hun skape jo stor drama pga vgpanelet også, SÅ NEI JEG TROR hun overdriver og skaper drama ut av ingenting. Jeg synes hun er den h-e-s-l-i-g-s-t-e bloggeren som finnes. Hva var det med VG-panelet? Sa de noe hun ikke likte? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BeverTramp Skrevet 19. juni 2016 #469 Del Skrevet 19. juni 2016 Har noen screenshot av hva hun hr skrevet? Det er vel der problemstillingen ligger? De påstandene hun faktisk knytter opp mot et annet menneske Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
caline Skrevet 19. juni 2016 #470 Del Skrevet 19. juni 2016 Nå er det på tide at denne jenta blir satt ordentlig på plass, for det hu holder på med har gått over stokk og stein. Hu bruker den "makten" hu har for alt det er verdt, om det så handler om å trykke andre mennesker ned i søla. Selv om hu har vært med på paradise og er på topplista, skal hu ikke slippe noe mer unna enn alle andre. Makan for en jente 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sitronmelis Skrevet 19. juni 2016 #471 Del Skrevet 19. juni 2016 Bildet blir borte etter man har rapportert det på IG. Hvis det er grunnen til at dere ikke ser bildet lenger. Jeg rapporterte og da ble det borte. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mossx Skrevet 19. juni 2016 #472 Del Skrevet 19. juni 2016 1 time siden, Honey Dew skrev: Du må gjøre det om til Imgur. Ellers blir det slettet og hva ER det med leppene hennes på det nest siste bildet i høyre kolonne? Har ikke peiling på åssen, har ikke trengt det. Det gjør ingenting om kg sletter det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rose11 Skrevet 19. juni 2016 #473 Del Skrevet 19. juni 2016 1 time siden, caline skrev: Nå er det på tide at denne jenta blir satt ordentlig på plass, for det hu holder på med har gått over stokk og stein. Hu bruker den "makten" hu har for alt det er verdt, om det så handler om å trykke andre mennesker ned i søla. Selv om hu har vært med på paradise og er på topplista, skal hu ikke slippe noe mer unna enn alle andre. Makan for en jente Huff ja. Hun oppfører seg som den største bitchen ever! Noen må jekke henne ned 100 hakk. Jeg skjønner hun ikke har venninner. De gidder vel ikke dramaet hennes. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 19. juni 2016 #474 Del Skrevet 19. juni 2016 (endret) Tråden er ryddet for brukerdebatt, samt bilder fra sosiale medier og svar til dette. Yvonne (mod) Endret 20. juni 2016 av Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rose11 Skrevet 19. juni 2016 #475 Del Skrevet 19. juni 2016 Har du fått snakket med politiet? Hva sa de? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elisaday Skrevet 20. juni 2016 #476 Del Skrevet 20. juni 2016 Synes det er på høy tid med en oppdatering fra frøken lyspære.... 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Venka Skrevet 20. juni 2016 #477 Del Skrevet 20. juni 2016 Hva skrev hun i innlegget da?Har ikke lyst til å gi henne klikk... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smalls Skrevet 20. juni 2016 #478 Del Skrevet 20. juni 2016 38 minutter siden, elisaday skrev: Synes det er på høy tid med en oppdatering fra frøken lyspære.... Enig. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lyspære55 Skrevet 20. juni 2016 #479 Del Skrevet 20. juni 2016 Beklager sen oppdatering. Takker for all hjelp og støtte! Vi har vært på politistasjonen og fått god hjelp av politiet, ytterligere vil jeg ikke kommentere saken offentlig. Med tanke på midt personvern hadde jeg satt pris på om dere som har lagret bilde kunne slettet dette. (Jeg har så klart lagret alt av bilder og tekst) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 20. juni 2016 #480 Del Skrevet 20. juni 2016 (endret) Tråden er ryddet for brukerdebatt og avsporinger, samt svar til dette. Yvonne (mod) Endret 20. juni 2016 av Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg