Gå til innhold

Isabel Raad

ClosedParadise

Anbefalte innlegg

1 time siden, Kronellermynt skrev:

Comfort Zone surgery. 

http://imgur.com/GJz8gbV

Wow, dette bilde viser hvor gammel man blir seende ut med mye plastisk kirurgi og fillers i ansiktet. Hun ser jo minst 10 år eldre ut enn hva hun gjorde da hun var med på paradise.

• Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest medeus
11 minutter siden, frk91 skrev:

Jeg synes resultatet ble veldig bra, ikke overdrevet som hos en viss annen blogger. 

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rose11

Selv om silikon i rumpa og BBL er skikkelig tullete, så må jeg si resultatet faktisk ble bra. Rumpa til en viss annen blogger ser jo helt latterlig ut. Skikkelig unaturlig. Men skjønner ikke at de tør jeg. Hadde ALDRI tatt en så skummel og risikofylt operasjon. Hadde ikke gjort det for penger enn gang.

Lurer på hvordan det er å sitte med silikonimplantater i rumpa?  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

48 minutter siden, nurcos skrev:

Wow, dette bilde viser hvor gammel man blir seende ut med mye plastisk kirurgi og fillers i ansiktet. Hun ser jo minst 10 år eldre ut enn hva hun gjorde da hun var med på paradise.

Hun har vært gjennom en ganske omfattende operasjon, med narkose og sterke bedøvende. Man er ikke fresh de neste dagene, og her ser hun mest hoven ut.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, Milio skrev:

Hun har vært gjennom en ganske omfattende operasjon, med narkose og sterke bedøvende. Man er ikke fresh de neste dagene, og her ser hun mest hoven ut.

Mulig det, men det er jo fler eksempler en Isabell når det kommer til damer som ser eldre ut etter operasjoner og fillers. Jeg tviler også sterkt på at vi får se hvordan hun virkelig ser ut fra bloggbildene som antakelig er nøye planlagt og redigerte. At leppene er så ufattelig store gjør også til at hun får et eldre utseende. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Kronellermynt skrev:

Comfort Zone surgery. 

http://imgur.com/GJz8gbV

Noen vet å hvordan å bruke sminke og gode vinkler når hun tar bilde av seg selv for å si det sånn.. Veldig stor forskjell på dette og hva hun selv legger ut. Sjokkerende at noen vil betale betydelig summer for å se SÅNN ut! Tenk hvor ille det blir om noen få år. Herre.

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Hubbabubba2014
3 timer siden, elmukake skrev:

Hun tok ikke silikonimplantater så vidt jeg har forstått? Tok hun ikke en brazilian butt lift, som bruker eget fett fra kroppen til å forme rumpa?

Hvor skulle hun ha hentet fettet ifra? Hun var/er jo veldig slank.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Hubbabubba2014 skrev:

Hvor skulle hun ha hentet fettet ifra? Hun var/er jo veldig slank.

Hun har neppe tatt en brazillian buttlift da hun ikke har nok fett å hente. Man må jo ha litt ekstra fett for å kunne få det utført. Det er nok silikon hun har tatt.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig det er feil sted å spørre, men hva skjer med dette fettet hun nå har i rumpa hvis hun legger på seg/slanker seg?
Og kan kroppen bruke dette fettet som næring? Eller ligger det nå i rumpa som et "fremmedlegeme"? Er dette et varig resultat eller blir det som med f.eks fettsuging, hvor man kan legge på seg igjen det man har fått fjernet?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Nutz skrev:

Mulig det er feil sted å spørre, men hva skjer med dette fettet hun nå har i rumpa hvis hun legger på seg/slanker seg?
Og kan kroppen bruke dette fettet som næring? Eller ligger det nå i rumpa som et "fremmedlegeme"? Er dette et varig resultat eller blir det som med f.eks fettsuging, hvor man kan legge på seg igjen det man har fått fjernet?

http://signaturklinikken.no/beautyblogg/brazilian-butt-lift/

Her er det litt info

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, elmukake skrev:

Hun tok ikke silikonimplantater så vidt jeg har forstått? Tok hun ikke en brazilian butt lift, som bruker eget fett fra kroppen til å forme rumpa?

Hun snakker om at hun ikke kan svømme på grunn av stingene, vet ikke om det har noe å si på hva slags operasjon hun tok da..

Endret av complex
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Unagi skrev:

Hva? Mener de at når du legger på deg fett vil mesteparten legge seg på rumpa? Ikke mage, lår og andre steder det er naturlig for kvinner å samle fett? Og hvis man mister fett vil det forsvinne andre steder enn der man sprøyta inn ekstra? Jøss. Dette må jo være magi. Tenk det a, å kun legge fett på rumpa. Hvis jeg gjør dette med brystene, vil kun brystene bli større da? .... 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Selføgelig la hun ut resultat bilde nå som hun har falt ned i blogglista;)

Jeg ser ikke at lårene hennes er tynnere, du må ha en del fett for å kunne ta BBL, jeg tror det er silikon . hun hadde en del smerte etter operasjonen. BBL skal ikke være så smertefullt (gjør som regel vondt de områdene de fettsuger) men det er visstnok overkommelig med smertestillende.  Silkon derimot - er svært smertefullt.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke silikon. Veldig få velger å ta silikon pga at det blir et veldig unaturlig resultat(google Blac Chyna), rekonvalesenstiden er kjempelang og at et vanlig rumpeløft/brazilian butt lift er billigere og har færre bivirkninger. Seriøse klinikker tilbyr ikke silikon i ræva, da veldig få kunder ønsker å ta det. 

Alle har noe fett man kan ta av, selv en tynn person har fett i lår, lovehandles eller på magen. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes resultatet ble bra. Lurer bare på hvordan disse falske rumpene kommer til å se ut når de blir eldre. Tviler på at rumpene ser bra ut når tyngdekraften får jobbet et par år.

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest L´issi

Jeg liker fine rumper, men helt ærlig? Syns det ser helt TETT ut når beina er 2 pinner, ei ræv som buler og det er null symetri what so ever. Jeg kan bare ikke fatte og begripe hvorfor ei som liksom har gått på idrettslinja ikke VET hvordan en lett kan trene seg til ei sprettræv? Ja, noe er genetisk betinget - altså hvor lang tid det kan ta -men seriøst. Se på Lene Hansen (fitness-Lene) for eksempel.. Hun var jo syltynn etter fødsler og liten antydning til rumpe, men dæven så flott kropp hun har TRENT seg til. Da passer lår, rumpe - hele pakka, sammen! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...