Gå til innhold

Kløe i hoddebunn

Tulla2

Anbefalte innlegg

Jeg klør så fryktelig i hodebunnen (det flaasser av på de partienen det klør)

Har brukt fungoral shampo til og fra i noen år, og synes at det har blitt bedre da. Men de siste ukene har jeg fulgt bruksanvisningen til fungoral, men jeg synes ikke det blir noe bedre. Jeg klør og klør og klør :cry: :cry:

Noen som har vært borti det samme og har tips å komme med?

Finnes det andre shampoer som også skal hjelpe??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bare hyggelig. ;)

Jeg er jo som du ser av den andre tråden, en av de "heldige" som har akkurat denne eksemen, og det var en lettelse å endelig få noe som hjelper. Jeg hadde da gått med ubehandlet eksem i årevis. Trodde bare det var tørr hodebunn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare hyggelig. ;)

Jeg er jo som du ser av den andre tråden, en av de "heldige" som har akkurat denne eksemen, og det var en lettelse å endelig få noe som hjelper. Jeg hadde da gått med ubehandlet eksem i årevis. Trodde bare det var tørr hodebunn.

Har i dag vært å kjøpt shampoen (ikke fungoral, men den andre - husker bare ikke hva den het nå)

I pakkningsvedlegget stod det at man skulle vaske håret med den hver dag i to uker. :roll:

Gjør du det når det er en dårlig periode eller holder det med - ganger i uken???

Synes hver dag er litt ofte på en allerede "irritert" hodebunn, eller er det det som skal til for å bli bedre :oops: :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vasket det ikke hver dag med Selukos. Hudlegen jeg var hos sa det var nok med et par ganger i uken, så jeg fulgte hans råd. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...