Gjest Anonymous Skrevet 26. november 2004 #1 Del Skrevet 26. november 2004 Jeg pusser opp en gammel kjøpmannsdisk. På den vil jeg ha nye knotter i skuffene og på skapdørene. Jeg har sett for meg håndtak i sånn rød plast formet som blomster eller noe, men er selvsagt åpen for det meste. Skal på IKEA i dag og se hva de har, men har noen forslag om andre steder/butikker som kan ha godt utvalg av morsomme knotter? Bor i Oslo. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 26. november 2004 #2 Del Skrevet 26. november 2004 Jeg fant noen kjempefine på Biltema, de var litt billigere enn IKEA sine også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 26. november 2004 #3 Del Skrevet 26. november 2004 Takk for tipset. Biltema er vel på Alansenteret, det...? Noen som har sett noe artig på Clas Ohlsson, forresten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 26. november 2004 #4 Del Skrevet 26. november 2004 Jeg kjøpte knottene våre på Biltema på Alnabru ja. Helt innerst i butikken.. Hvis du tenker det at du står utenfor kassene og titter inn så blir det i venstre hjørtet helt bakerst liksom.. Hehe.. Håper du forstår! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 26. november 2004 #5 Del Skrevet 26. november 2004 Jeg forstår. Kikket på nettsidene deres nå, det var mye fint, men jeg er ute etter noe med utrad. Men jeg skal sjekke, det kan jo hende de har mye mer enn de viser på hjemmesidene sine også. Takk for tips Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KNOTT Skrevet 28. juni 2005 #6 Del Skrevet 28. juni 2005 finner ikke noen på biltema sine sider jeg... Hjelp? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sixx Skrevet 28. juni 2005 #7 Del Skrevet 28. juni 2005 finner ikke noen på biltema sine sider jeg... Hjelp?Søk på knotter så finner du det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 28. juni 2005 #8 Del Skrevet 28. juni 2005 IKEA har noen litt spesielle, Biltema synes jeg var mer ordinære. men det var en side som ble linket til her for en tid tilbake - de hadde masse fine knotter med sommerfugler og sånn. Kule. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Oransje appelsin Skrevet 28. juni 2005 #9 Del Skrevet 28. juni 2005 Har dere interiørbutikk i nærheten? Kanskje de har noen fine knotter?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*CHOUCHOU* Skrevet 28. juni 2005 #10 Del Skrevet 28. juni 2005 Se her disse er jo sa söte... Ikke akkurat röde blomster men... http://www.hjemkjarehjem.com/index.php?pag...=webshop&kat=14 Forövrig masse masse fint pa denne siden! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Knotteknott Skrevet 29. juni 2005 #11 Del Skrevet 29. juni 2005 Er på desperatt jakt etter håndtak med 5,5cm mellomrom mellom hullene! Finner ikke noe sted, vil noen hjelpe meg? Setter pris på hjelp.. Noe lignende dette hadde vært perfekt: http://www.norema.no/kitchen-appliances.asp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sixx Skrevet 29. juni 2005 #12 Del Skrevet 29. juni 2005 Er på desperatt jakt etter håndtak med 5,5cm mellomrom mellom hullene! Finner ikke noe sted, vil noen hjelpe meg? Setter pris på hjelp.. Noe lignende dette hadde vært perfekt: http://www.norema.no/kitchen-appliances.aspRing hit og spør. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå