AnonymBruker Skrevet 16. november 2016 #1 Del Skrevet 16. november 2016 Jeg og pappaen til barnet vårt er ikke sammen og begge har i perioder vært på Tinder (vi er relativt unge foreldre om det har noe å si..). Nå har det seg slik at det jobber jo en del assistenter, unge svensker osv. av begge kjønn i barnehagen til barnet vårt, som er på vår alder, og som også bruker Tinder. Først var det pappaen til barnet vårt som kom over en av de kvinnelige assistentene på Tinder og for moro skyld hadde han likt henne og jaggu fikk han ikke match! Han fjernet matchet kjapt. For et par dager siden kom jeg over en av de mannlige ansatte (som er barnehagelærer og litt eldre) og jeg fikk match! Vi har ikke snakket sammen på appen, og han unngikk meg (virket det som) når jeg leverte i bhg idag. Vi snakker jo med dem så og si hver eneste dag i barnehagen ved levering/henting så de vet jo hvem vi er. Syntes egentlig hele greia er litt småklein, men er det egentlig innafor å date en ansatt i barnehagen og er det innafor for en ansatt å date en forelder? Anonymkode: cf4cd...e66 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november 2016 #2 Del Skrevet 16. november 2016 Bli venn med, kjent med og så kanskje utvikle noe, ja. Knulle for å knulle - nei. Men det er selvsagt opp til hver enkelt. Det er ikke tabu. Anonymkode: 8527b...992 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november 2016 #3 Del Skrevet 16. november 2016 56 minutter siden, AnonymBruker skrev: Knulle for å knulle - nei. Det kommer an på hvilken moral du har. Men det er hverken verre eller bedre å knulle med en ansatt i barnehagen enn en ansatt på butikken. Anonymkode: 685cc...a5e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november 2016 #4 Del Skrevet 16. november 2016 Mannlig ped.leder, gift og 3 barn, satt på chat på nakenprat en sen kveld. På cam med store, håpefulle øyne og ba om å få se både det ene og det andre. Syntes han virket som en "gris" i utgangspunktet, hjalp ikke akkurat på dette😱 Anonymkode: d1be9...231 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 16. november 2016 #5 Del Skrevet 16. november 2016 (endret) Det bør gå fint å prøve, men om det skulle bli noe forhold av det bør nok vedk. bytte avd. å jobbe på. Antar bhg har regler om dette. Spør fyren ut på date først, om du er interessert, og ta det derfra. Og oppdater oss gjerne her . Endret 16. november 2016 av Mrs. Random Nick Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november 2016 #6 Del Skrevet 16. november 2016 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Det kommer an på hvilken moral du har. Men det er hverken verre eller bedre å knulle med en ansatt i barnehagen enn en ansatt på butikken. Anonymkode: 685cc...a5e For ens egen del er det vel det...Man må snakke med vedkommende hver dag muligens. Anonymkode: 8527b...992 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november 2016 #7 Del Skrevet 16. november 2016 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Mannlig ped.leder, gift og 3 barn, satt på chat på nakenprat en sen kveld. På cam med store, håpefulle øyne og ba om å få se både det ene og det andre. Syntes han virket som en "gris" i utgangspunktet, hjalp ikke akkurat på dette😱 Anonymkode: d1be9...231 Du er ikke akkurat så mye bedre selv når du flasher "det ene og det andre" på nett.... Anonymkode: 7e4c6...b33 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november 2016 #8 Del Skrevet 16. november 2016 Go for it! Kanskje det er ansatt-rabatt i barnehagen? Kjekt når det begynner å yngle Anonymkode: 2712d...a4c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november 2016 #9 Del Skrevet 16. november 2016 Det er jo bare kjøre på hvis det føles greit, men du må jo forholde deg til dette mennesket i bhg uansett hvordan det ender, så jeg ville tatt det litt rolig i starten. (Og når det er sagt, kan jeg også nevne at jeg har et vennepar som traff hverandre i samme situasjon. Han jobbet i bhg,hun var mor. Nå er de gift. ) Anonymkode: e76ac...38c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Coolaid Skrevet 16. november 2016 #10 Del Skrevet 16. november 2016 20 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg og pappaen til barnet vårt er ikke sammen og begge har i perioder vært på Tinder (vi er relativt unge foreldre om det har noe å si..). Nå har det seg slik at det jobber jo en del assistenter, unge svensker osv. av begge kjønn i barnehagen til barnet vårt, som er på vår alder, og som også bruker Tinder. Først var det pappaen til barnet vårt som kom over en av de kvinnelige assistentene på Tinder og for moro skyld hadde han likt henne og jaggu fikk han ikke match! Han fjernet matchet kjapt. For et par dager siden kom jeg over en av de mannlige ansatte (som er barnehagelærer og litt eldre) og jeg fikk match! Vi har ikke snakket sammen på appen, og han unngikk meg (virket det som) når jeg leverte i bhg idag. Vi snakker jo med dem så og si hver eneste dag i barnehagen ved levering/henting så de vet jo hvem vi er. Syntes egentlig hele greia er litt småklein, men er det egentlig innafor å date en ansatt i barnehagen og er det innafor for en ansatt å date en forelder? Anonymkode: cf4cd...e66 Dere høres ut som to umodne ungdommer som er foreldre. Du har helt rett, det ER storkleint. Tenk litt mere på ungen deres og litt mindre på dere selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november 2016 #11 Del Skrevet 16. november 2016 23 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du er ikke akkurat så mye bedre selv når du flasher "det ene og det andre" på nett.... Anonymkode: 7e4c6...b33 Hvor leser du at jeg flashet det ene og det andre? Han skrev på felles forum og jeg klikket meg cammen hans. Derfor jeg så at det var han. Anonymkode: d1be9...231 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november 2016 #12 Del Skrevet 17. november 2016 Å gå inn og ut av forhold med en liten unge er vel det som slår meg aller hardest her. Det er jo her BV må være for å veilede dere! Anonymkode: 90935...d89 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november 2016 #13 Del Skrevet 17. november 2016 Ja jobber i barnehagen og er samboer med en far det var litt rart i begynnelsen, men nå har vi 2 barn sammen :D Anonymkode: ebabe...9ca Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november 2016 #14 Del Skrevet 17. november 2016 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Å gå inn og ut av forhold med en liten unge er vel det som slår meg aller hardest her. Det er jo her BV må være for å veilede dere! Anonymkode: 90935...d89 Inn og ut av forhold? Jeg har vært singel i 4 år jeg. Pappaen til barnet er den eneste kjæresten jeg har hatt. Hvorfor i all verden skal barnevernet innblandes fordi vi er på Tinder og har barn? Er mange andre med barn som har Tinder profil. Herrefred som folk misbruker barnevernet. TS Anonymkode: cf4cd...e66 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Uperfekt Skrevet 17. november 2016 #15 Del Skrevet 17. november 2016 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Å gå inn og ut av forhold med en liten unge er vel det som slår meg aller hardest her. Det er jo her BV må være for å veilede dere! Anonymkode: 90935...d89 Dette er da ikke en bv sak Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november 2016 #16 Del Skrevet 17. november 2016 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Ja jobber i barnehagen og er samboer med en far det var litt rart i begynnelsen, men nå har vi 2 barn sammen :D Anonymkode: ebabe...9ca Husk å bli enige om barnehage før dere skilles. Anonymkode: b243a...b57 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november 2016 #17 Del Skrevet 17. november 2016 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Inn og ut av forhold? Jeg har vært singel i 4 år jeg. Pappaen til barnet er den eneste kjæresten jeg har hatt. Hvorfor i all verden skal barnevernet innblandes fordi vi er på Tinder og har barn? Er mange andre med barn som har Tinder profil. Herrefred som folk misbruker barnevernet. TS Anonymkode: cf4cd...e66 Jeg ville ha sendt bekymringsmelding til Barnevernet om jeg så at barnets mor og far begge var aktive i Tinder. Så umodne foreldre.. Anonymkode: b243a...b57 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november 2016 #18 Del Skrevet 17. november 2016 Har de barnehage på Tinder???? Anonymkode: ddbd0...b1f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november 2016 #19 Del Skrevet 17. november 2016 På 16.11.2016 den 2.30, AnonymBruker skrev: Jeg og pappaen til barnet vårt er ikke sammen og begge har i perioder vært på Tinder (vi er relativt unge foreldre om det har noe å si..). Nå har det seg slik at det jobber jo en del assistenter, unge svensker osv. av begge kjønn i barnehagen til barnet vårt, som er på vår alder, og som også bruker Tinder. Først var det pappaen til barnet vårt som kom over en av de kvinnelige assistentene på Tinder og for moro skyld hadde han likt henne og jaggu fikk han ikke match! Han fjernet matchet kjapt. For et par dager siden kom jeg over en av de mannlige ansatte (som er barnehagelærer og litt eldre) og jeg fikk match! Vi har ikke snakket sammen på appen, og han unngikk meg (virket det som) når jeg leverte i bhg idag. Vi snakker jo med dem så og si hver eneste dag i barnehagen ved levering/henting så de vet jo hvem vi er. Syntes egentlig hele greia er litt småklein, men er det egentlig innafor å date en ansatt i barnehagen og er det innafor for en ansatt å date en forelder? Anonymkode: cf4cd...e66 Hehe. Ja, det har vært innafor i allefall. Jeg syntes vel det er innfor, for hva de ansatte gjør på fritiden har ingenting med jobben de gjør. Det skal i allefall ikke ha det. Jeg forstår deg og er litt enig. Det er kleint. Jeg har opplevd mye som ansatt i barnehage. Datamaskiner har blitt sjålet, de har blitt brukt og skrevet i fra. Gudene vet hva disse datamaskinene klarer i disse dager. Kanskje det forklarer matchen som heldigvis har blitt fjernet? Anonymkode: 59eb2...3a4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå