Gjest canacas Skrevet 17. november 2016 #21 Skrevet 17. november 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Og noen bare svetter mer enn andre. Har hatt partnere som aldri trener som svetter masse, og jeg har hatt partnere som svetter pga trening eller boler. Menn svetter mer jo høyere testoteron nivåer de har, og styrketrening stimulerer dette. Selv svetter jeg nesten aldri, uansett hvor hardt jeg trener, noe som er litt kjipt, siden jeg ser at de som svetter har et mye mer effektivt kjølesystem enn meg, og selv sliter jeg veldig i høy varme feks. Anonymkode: 97cb3...aae Jeg svetter helt ekstremt under trening, uavhengig av om det er kondisjon eller styrke. Jeg skulle gjerne redusert det litt, men som du sier er dette veldig forskjellig fra person til person. Kanskje jeg er en testo-bombe
Gjest steinbukk79 Skrevet 17. november 2016 #22 Skrevet 17. november 2016 36 minutter siden, canacas skrev: Jeg svetter helt ekstremt under trening, uavhengig av om det er kondisjon eller styrke. Jeg skulle gjerne redusert det litt, men som du sier er dette veldig forskjellig fra person til person. Kanskje jeg er en testo-bombe Men det er jo noe som heter "dampene het sex" så å svette under sex er vel ikke så negativt allikevel
Inwe Skrevet 17. november 2016 #23 Skrevet 17. november 2016 Kroppsvæsker er noe jeg generelt ikke bryr meg om under sex. Jeg og kjæresten trener over gjennomsnittet mye og svetter også endel under sex. Jeg mer enn han faktisk, selvom han er sykt mye bedre trent enn meg. Han tullemobber meg for det innimellom, men bryr seg ikke. Og ja, det har dryppi svette fra ansiktet hans når jeg har vært under, bryr meg ikke i det hele tatt.
Cuntzilla Skrevet 17. november 2016 #24 Skrevet 17. november 2016 (endret) Synes det er turn on når han svetter mye under sex. Vet ikke hvorfor, bare har en greie for det. Endret 17. november 2016 av Cuntzilla
pika Skrevet 18. november 2016 #25 Skrevet 18. november 2016 På 16.11.2016 den 10.05, Sykkelkopp skrev: Bedre trente menn svetter mer. Det er et tegn på at kroppen er effektiv på nedkjøling. Så lenge du er ren før dere starter blir sannsynligvis jenten bare tiltrukket av svettingen din. Svette i seg selv lukter ikke vondt. Det er når den får ligge en stund og mate bakteriene på huden din at bakteriene begynner å stinke True På 17.11.2016 den 10.29, steinbukk79 skrev: Men det er jo noe som heter "dampene het sex" så å svette under sex er vel ikke så negativt allikevel Mhmm
PassionatePatti Skrevet 24. november 2016 #26 Skrevet 24. november 2016 Det blir mye svette under akten, synes det er deilig, det er kanskje litt "Harry" å synes dette, men jeg liker å se mannens muskler "glinse", jeg er enkel der.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå