AnonymBruker Skrevet 16. november 2016 #1 Skrevet 16. november 2016 I det siste året har jeg vært mye inne på treningsstudio. Er glad for at formen har blitt bedre og at armer, ben og rumpe blir større og mere velformet. Det har da skjedd det at jeg svetter mye mer enn jeg pleide, vet ikke helt hvorfor det er sånn og det plager meg for det meste ikke. Untaket er da når det kommer til sex. Har alltid likt å ha litt rå og vill sex med mye skift i posisjoner, løfte jenta opp og ha det kjørende en time eller to. Men nå svetter jeg som inn i helvete, jentene jeg har vært med ser ikke ut til å bry seg men føler selv det er ubehagelig å kjenne det klissvåte lakenet når vi er ferdige. Lurer vel for det meste på hva dere synes om svetting under sex. Betyr det noe for dere? Er det veldig turn-off eller er det digg? Og hvordan går det med svetting når dere har sex? Anonymkode: f00f5...a28 1
annebanane Skrevet 16. november 2016 #2 Skrevet 16. november 2016 (endret) .. Endret 15. oktober 2022 av annebanane 5
Sykkelkopp Skrevet 16. november 2016 #3 Skrevet 16. november 2016 Bedre trente menn svetter mer. Det er et tegn på at kroppen er effektiv på nedkjøling. Så lenge du er ren før dere starter blir sannsynligvis jenten bare tiltrukket av svettingen din. Svette i seg selv lukter ikke vondt. Det er når den får ligge en stund og mate bakteriene på huden din at bakteriene begynner å stinke 6
Ulla Ullsokk Skrevet 16. november 2016 #4 Skrevet 16. november 2016 Jeg digger svette under sex! (Ikke om han stinker gammel svette, men det er jo ikke saken din. Pluss de som svetter mye lukter ofte mindre) 1
Gjest canacas Skrevet 16. november 2016 #5 Skrevet 16. november 2016 1 time siden, Sykkelkopp skrev: Bedre trente menn svetter mer. Det er et tegn på at kroppen er effektiv på nedkjøling. Så lenge du er ren før dere starter blir sannsynligvis jenten bare tiltrukket av svettingen din. Svette i seg selv lukter ikke vondt. Det er når den får ligge en stund og mate bakteriene på huden din at bakteriene begynner å stinke Og kvinner!
Gjest 2Bhonest Skrevet 16. november 2016 #6 Skrevet 16. november 2016 10 timer siden, Moonwalker skrev: Får inntrykket av at du så og si bare trener styrke. Styrke gir ikke automatisk utholdenhet, og dermed mer svetting i senga? At han blir svett tenker jeg lite over. Blir jo godt varm selv også. Men det er en grense der det drypper fra mannen og på meg (har skjedd). Jeg driver med kondisjonsidrett og svetter som fy under sex. Har hatt ei som reagerte negativt på svettingen under sex.
Ulla Ullsokk Skrevet 16. november 2016 #7 Skrevet 16. november 2016 3 minutter siden, 2Bhonest skrev: Jeg driver med kondisjonsidrett og svetter som fy under sex. Har hatt ei som reagerte negativt på svettingen under sex. Hun likte sikkert ikke spruten heller. 3
annebanane Skrevet 16. november 2016 #8 Skrevet 16. november 2016 (endret) 2Bhonest skrev (På 16.11.2016 den 11.35): . Endret 15. oktober 2022 av annebanane 2
Vackra Skrevet 16. november 2016 #9 Skrevet 16. november 2016 Det er normalt at det blir varmt og klamt, men det er turn off med dryppende svette når man ligger under. Ikke deilig med svettedråper som regner i trynet.
Gjest 2Bhonest Skrevet 16. november 2016 #10 Skrevet 16. november 2016 3 timer siden, Ulla Ullsokk skrev: Hun likte sikkert ikke spruten heller. Joda, så lenge hun fikk komme først.
Gjest Annetnavn_ Skrevet 16. november 2016 #11 Skrevet 16. november 2016 Svette bryr meg ingenting. Sex er noe gris uansett
AnonymBruker Skrevet 16. november 2016 #12 Skrevet 16. november 2016 Synes faktisk det er turn on med svette så lenge han er ren og ikke lukter. Anonymkode: 5ad4b...3fe 3
Sykkelkopp Skrevet 16. november 2016 #13 Skrevet 16. november 2016 6 timer siden, canacas skrev: Og kvinner! Korrekt
Gjest made4u Skrevet 16. november 2016 #14 Skrevet 16. november 2016 Skal være dogg på vinduet etter heftig sex, jeg har alltid likt det vilt og intenst... Du får ta alt i roligere tempo da...
dælk Skrevet 16. november 2016 #15 Skrevet 16. november 2016 (endret) . Endret 18. november 2016 av dælk
Gjest Red Queen Skrevet 16. november 2016 #16 Skrevet 16. november 2016 Ikke noe jeg hverken tenker eller stresser over. Det eneste jeg tenker når jeg leser innlegget ditt er: heftig sex i flere timer? JA TAKK!! Svette spiller med andre ord ingen rolle. Tror kjæresten/partneren blir glad til uansett ;-)
Gjest LillaGorilla🐒 Skrevet 16. november 2016 #17 Skrevet 16. november 2016 Med tanke på alle de andre kroppssaftene man kommer i kontakt ned under sex, er vel svette ikke noe å bry seg om.
bjone Skrevet 16. november 2016 #18 Skrevet 16. november 2016 13 timer siden, canacas skrev: Og kvinner! 🙄 små svett eller? 1
Gjest canacas Skrevet 17. november 2016 #19 Skrevet 17. november 2016 8 timer siden, bjone skrev: 🙄 små svett eller? Lett.
AnonymBruker Skrevet 17. november 2016 #20 Skrevet 17. november 2016 22 timer siden, canacas skrev: Og kvinner! Og noen bare svetter mer enn andre. Har hatt partnere som aldri trener som svetter masse, og jeg har hatt partnere som svetter pga trening eller boler. Menn svetter mer jo høyere testoteron nivåer de har, og styrketrening stimulerer dette. Selv svetter jeg nesten aldri, uansett hvor hardt jeg trener, noe som er litt kjipt, siden jeg ser at de som svetter har et mye mer effektivt kjølesystem enn meg, og selv sliter jeg veldig i høy varme feks. Anonymkode: 97cb3...aae
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå