Gå til innhold

Magnus valgte Camilla!


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Anonymous
Hørte et intervju med Camilla i dag: Anne Kristine hadde under oppholdet på gården ringt alle hun kjente og lagt ut om at Camilla var dominerende, at hun stjal hele showet osv osv. Rett og slett svertet Camilla grundig.

Det som er fint er at Magnus har fått den han ville.

Jada, for har jeg sagt noe stygt om noen så gjør det jo _ingenting_ at vedkommende sier stygge ting om meg på riksdekkende fjernsyn..

Det er jo måte på å skulle "ta hevn" også da..

Ellers: mannen kan få velge hvem han vil for meg, for jeg vil affal ikke ha'n likevel ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørte et intervju med Camilla i dag: Anne Kristine hadde under oppholdet på gården ringt alle hun kjente og lagt ut om at Camilla var dominerende' date=' at hun stjal hele showet osv osv. Rett og slett [b']svertet Camilla grundig.

Det som er fint er at Magnus har fått den han ville.

Svertet ovenfor noen hun aldri vil møte. Nå er AK svertet for hele Norge....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke for meg. AK virket som en hyggelig jente som var engasjert, brydde seg om hvordan hun så ut og var voksen.

Camilla virket på meg rett og slett barnslig på God Kveld Norge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lilleulv

Synes det er skikkelig teit av de å slenge dritt om ann kristin på tv i ettertid. På senkveld tok det jo helt av... De hadde ikke noe å snakke om og hun bare gredde håret sitt og var så jålete osv... Ikke bra!

Synes også det er rart at camilla og magnus har vært på samtlige program på tv i ettertid mens vi ikke har sett noe til de andre parene...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Mener du at f.eks. Wenche burde ha opptrådt i senkveld? :ler: Ikke noe galt sagt om Wenche, men Magnus (og Inga Berit) er jo de minst trauste av deltagerne i jakten på kjærligheten..så synes det er nokså opplagt at mye av fokus fra medias side rettes mot disse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvem som opptrer har vel også noe å gjøre med deres eget ønske om å komme. Det kan vel hende det er lettere å overtale Magnus til å utnytte sine "15 minutes of fame" da sikkert ;)

(offtopic: så var vel han også den mest populære i forhold til brevmengde når programmet startet?? Det kan jo ha innvirkning kanskje!?)

Selvom dette ikke er en tråd om det: er det noen som har fått med seg om Inga Berit og han typen..(var det Henning!?)) fortsatt er sammen!?

Og som en bisetning: morsomt nok så står det da i noen aviser at "Magnus prøver nå å få et langdistanseforhold med Bergensjenta Camilla til i fungere" mens i den artikkelen det var linket til i denne tråden så "vil de ikke si at de er sammen" (begge sitatene er fryktelig fritt etter).. Ække så greit å bli enig med seg selv gitt :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ninakanin

For å si det sånn: Tror ingen av oss vet hvordan det er å bo på en gård til en du er forelsket i, sammen med et menneske som også er ute etter samme fyren, mens TV-teamet filmer alt du sier og gjør.

At noen av jentene kan ha virket sure eller grinete synes jeg er helt naturlig! Og jeg synes det var helt ok det som ble sagt i intervjuet, man er da ikke nødt å like alle man møter. Jeg hadde iallefall ikke følt meg særlig bra i samme hus som den jeg liker, pluss rivalen. Hadde nok kanskje sagt noe saftig i ren lettelse etterpå jeg også!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes Camilla virker som ei jente som man ikke burde tråkke på tærne, for hun vil hate deg resten av livet. Hun virket fra første "tv-sekund" som ei surpomp som bare skulle gjøre seg interessant ved å spille kostbar. Jeg skjønte ikke hva Magnus så i henne i det hele tatt. Jeg ser for meg at han blir mer og mer frustrert og hun mer og mer sur.

Men nå kjenner jeg ingen av dem, og vet at tv klipper som dem vil.

Og jeg håper inderlig at jeg har tatt feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...