Gå til innhold

Magnus valgte Camilla!


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Holdt en knapp på Anne-Kristine jeg da, hun overrasket meg stort. Hun ser jo ut som den barbien, men har virkelig bein i nesa og tar utfordringer på strak arm. Dæven, som den dama overrasket! Camilla er sikkert grei, men synes hun virket litt grinete.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne nesten satsa penger på at han tok Anne Kristine, men.. Tror ikke det kommer til å vare, hun virker ikke som hans type i det hele tatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var også overbevist om at han kom til å velge hun andre, så dette kom som en stor overraskelse! Har ingen formening om hvem av dem jeg tror han hadde passet best med, men håper i alle tilfeller at det går godt for dem :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var helt sikker på at han skulle velge Anne Kristine' date=' så dette var overraskende![/quote']

Jeg trodde også han skulle velge henne, men jeg ble virkelig positiv overrasket. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Se og Hør avslørte jo dette flere uker siden. :roll:

Holdt også en knapp på Anne Kristine. Camilla virker bare sur og etter at jeg leste dette: http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=101463 synes jeg iallfall at Anne Kristine er mer hyggelig. Hva er vitsen med å slenge dritt når man selv kom til mål? Bare barnslig, om du spør meg.

Det var litt unødvendig ja. Men ifølge den sida så ser det jo ut som om Anne Kristine har sagt/gjort noko som ikkje var så hyggelig sjølv først då?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, men hva skulle det være? Alle er forskjellige. Om jeg hadde følt at kjemien mellom han jeg er ute etter og en annen jente var bedre så hadde jeg trukket meg tilbake. Omså jeg liker å pynte meg trenger jeg ikke være forfengelig av den grunn. Jeg sminker meg hver morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Hørte et intervju med Camilla i dag: Anne Kristine hadde under oppholdet på gården ringt alle hun kjente og lagt ut om at Camilla var dominerende, at hun stjal hele showet osv osv. Rett og slett svertet Camilla grundig.

Det som er fint er at Magnus har fått den han ville.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Girls will be girls...

:heiajente: vs. :brunette:

Når to sånne motsetningar blir "tvinga" til å bu ilag og i tillegg er interessert i samme fyren, så ville det vore godt gjort at det ikkje vart noko dritslenging. Dei to jentene vil eg gjerne treffe! Tvilar på dei eksisterar ærlig talt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har forstått det som om han falt for Camilla med en gang' date=' og synes derfor ikke det var overraskende i det hele tatt.[/quote']

Samme her!

Syns forøvrig at nesten alle frierne virker litt treige jeg. De sier jo ingenting, sitter bare og ser sjenert ned i gulvet. Har vel litt å gjøre med at de hadde kameraer rundt seg, men likevel...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå må huske på at de ikke fikk så mye tid på seg, og dessuten var det flere friere.. Slike ting tar tid - selv om det er 'made for TV'.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madam Felle

Lurer på om Camilla og Magnus har vist følelsene for hverandre. For i de siste programmene, har det virket som om Magnus holdt seg mer med hun andre. Kanskje de har avtalt at han skulle vie hun andre litt mer tid, for at hun skulle få et fint opphold.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

så nettopp senkveld der både magnus og camilla var. sånn som jeg forstod det behandlet han begge likt for å ikke gjøre forskjell siden de tross alt skulle bo sammen i en uke. hadde vel ikke vært så gøy om kun en fikk oppmerksomhet da, tenker det hadde blitt en temmelig dårlig stemning av det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...