Gjest Gjest nå... Skrevet 25. november 2004 #1 Del Skrevet 25. november 2004 Vi har brukt litt leketøy i sexen og liker det Dvs dildoer og vibratorer på meg... Men nå har jeg lyst til å kjøpe noe for oss begge. Har tenkt på å ha ett sånt vibrerende egg eller kuler eller noe innimeg mens vi har sex, men vet ikke om dette fungerer? Det er jo en slange/tråd knyttet til det. Noen som har prøvd eller har andre ideer? Ønsker at han skal få en pirrende opplevelse når han kommer inn i meg På forhånd takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bitte Skrevet 25. november 2004 #2 Del Skrevet 25. november 2004 Jeg har dessverre ikke prøvd dette,men vet en kompis som har kjøps det. Det er en penis ring,med et vibrerende element festet til den. Faller visst veeeldig godt i smak hos damene! Tror jeg må skaffe en slik selv,jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 26. november 2004 #3 Del Skrevet 26. november 2004 Tror ikke man skal ha vibrerende egg og/eller kuler når han er inni deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå