Gå til innhold

Intens Tinder-date

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har du prøvd å si til ham at det blir for intenst?

Det er mye varselklokker som ringer...

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest Minesveiper
Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Må innrømme jeg begynner å bli ganske lei allerede, og egentlig ikke er særlig gira på noen date på søndag. Får se hva jeg gjør.

TS

Anonymkode: b4e2b...61b

Ser den, han virker ganske slitsom. 

Skrevet
5 timer siden, jabx skrev:

Har du prøvd å si til ham at det blir for intenst?

Det er mye varselklokker som ringer...

Må rett og slett si det til han. Han har sendt ekstremt masse meldinger også i dag, med mye rart innhold.

TS

Skrevet

Si det ASAP, og kom tilbake med oppdatering. Henter popcornet.

• Liker 1
Skrevet

"unnskyld, men du forstyrrer meg i lesingen min. Vi treffes på søndag, hvis du ikke kan vente til da, så funker ikke dette!"

Anonymkode: ff17e...573

• Liker 3
Skrevet
3 timer siden, jabx skrev:

Si det ASAP, og kom tilbake med oppdatering. Henter popcornet.

Jeg sa til han i går, etter jeg hadde fått x-antall meldinger etter jeg ikke hadde sett på telefonen på et par timer grunnet familiebesøk.

Gikk noe ala det her:

Han: blablablabablabla
Meg: Du syntes ikke du sender litt mye meldinger?
Han: Jo, jeg har kanskje tenkt litt på det
Han: Men jeg liker så godt å snakke med deg!
Jeg: Ja, men vi trenger jo ikke snakke sammen hele tiden :-)
Han: Nei, sant det....

Blitt litt bedre i dag, men føler han sitter litt på pinnen og venter på "akseptabelt tidsrom mellom to meldinger" - evt at jeg skal sende han en melding.. Men det får bare være. Er likevel litt usikker på hele greia grunnet han er veldig mye mer romantisk/kjærlig enn jeg er, noe som fort kan bli et problem.

TS

Skrevet

Jeg hadde virkelig ikke orket det her. I startfasen sender jeg få meldinger utenom treffene, og det her hadde blitt ALTFOR mye for meg.

Men du virker litt mer tålmodig enn meg, så mitt råd er å ta det opp på en fin måte. 

Anonymkode: cd93d...c85

• Liker 1
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg hadde virkelig ikke orket det her. I startfasen sender jeg få meldinger utenom treffene, og det her hadde blitt ALTFOR mye for meg.

Men du virker litt mer tålmodig enn meg, så mitt råd er å ta det opp på en fin måte. 

Anonymkode: cd93d...c85

Jeg har hatt en tendens til å gå etter "badboysa" og prøver meg nå på den andre siden av skalaen! Det føles ikke helt ut som min ting det heller.

TS

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har hatt en tendens til å gå etter "badboysa" og prøver meg nå på den andre siden av skalaen! Det føles ikke helt ut som min ting det heller.

TS

Det du beskriver er ikke i andre enden av skalaen fra badboys. Denne type oppførsel er i en hel skala for seg selv :P 

Anonymkode: 71f6a...237

• Liker 6
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det du beskriver er ikke i andre enden av skalaen fra badboys. Denne type oppførsel er i en hel skala for seg selv :P 

Anonymkode: 71f6a...237

Okei, fair enough :fnise: Har fortalt et par venninner om denne karen og de syntes det høres koselig ut.... Så jeg vet ikke helt hva som er normalt lenger!

TS

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

TS

Det du opplever er det svært få som føler er "sin ting". :fnise:

Ut i fra hva du forteller, så er han nok ikke så farlig nei, men det er viktig at han respekterer deg likevel. :)
Dersom han er lege, så vet han hvor mye tid et studie kan ta, og hvor viktig det er å konsentrere seg om lesingen. :)

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Okei, fair enough :fnise: Har fortalt et par venninner om denne karen og de syntes det høres koselig ut.... Så jeg vet ikke helt hva som er normalt lenger!

TS

Det høres ikke mye koselig ut. Det høres ekstremt slitsomt ut. Og han er ikke alternativet til drittsekker. Det finnes helt normale oppegående menn som også har ryggrad og som ikke er som igler som suger seg fast og krever konstant oppmerksomhet.

Du kan klare bedre. Men kanskje han skjønner tegninga. Selv om det ikke virker slik.

Skrevet

TS her! 

Jeg tror jeg har konkludert med (som mange sikkert allerede har gjort før meg) at dette ikke er liv laga!:fnise: 

Siste dråpen for min del var nå når jeg skulle til Sverige. Han sier "Ja, du får kjøpe noe sjokolade, da!" (Jeg skal i hovedsak til sverige for å hente en pakke, ikke handle noe som helst) hvorav jeg svarer at jeg forsøker å ikke kjøpe noe særlig sjokolade om dagen. Da sier han "Jeg er i allefall veldig glad i den Marabou-sjokoladen med lakris ;)" Som om jeg skulle kjøpe med sjokolade til han. Syntes det blir helt dust, ville jo aldri spurt en tilfeldig kar jeg hadde vært på date med en gang om å kjøpe noe til meg, med mindre 1) tonen var særdeles god, 2) han skulle et sted hvor det bare er mulig å kjøpe en spesifikk ting og 3) at jeg hadde presisert at jeg skulle betale for den selv. Syntes dette begynner å bli så utrolig sært. 

Får si til han senere i dag at jeg føler at forventningene våre er helt forskjellig til dette og at jeg ikke føler for å fortsette. Syntes han gjør så mye rare ting som jeg ikke syntes er hverken morsomme eller særlig OK. Han har tidligere sagt at jeg "ikke helt skjønner humoren hans" - og det kan nok være det, men hvis dette er humoren hans så tror jeg ikke jeg er særlig interessert :)

Må finne på noe bra og si.

• Liker 2
Skrevet

Denne karen virker ikke som mannen for deg for å si det mildt:fnise:

Anonymkode: cea08...ad1

• Liker 3
Skrevet

Det med sjokoladen var sikkert bare et forsøk på å spøke/flørte/whatever. Men Jesus så tragisk.

Skrevet

Det er bare å si at du har funnet ut at du ikke er interessert. Jo før, jo bedre. Du trenger ikke unnskylde deg eller komme med masse forklaringer - hold det kort og konkret, og IKKE etterlat rom for noe diskusjon.

Fyren høres jo ut som han er sosialt tilbakestående. Jeg hadde forlatt åstedet for lengst.. Orker ikke mas og usikkerhet, og det der er jo ikke akkurat normal oppførsel. Kleint og desperat!

• Liker 1
Gjest Uchiha Madbrah
Skrevet

Slutt å kaste bort tiden hans TS. Utrolig teit og barnslig av det å utsette det å gjøre det ferdig med han, da jeg ser fra første innlegg at ene beinet ditt var ute av døren før du i det hele tatt kom inn i døren. 

Med det sagt så oppfører han seg veldig påtrengende og jeg forstår jo godt at du har mistet interessen, men vær så snill da, for deres begges skyld, bare bli ferdig med det.

Skrevet
39 minutter siden, Uchiha Madbrah skrev:

Slutt å kaste bort tiden hans TS. Utrolig teit og barnslig av det å utsette det å gjøre det ferdig med han, da jeg ser fra første innlegg at ene beinet ditt var ute av døren før du i det hele tatt kom inn i døren. 

Med det sagt så oppfører han seg veldig påtrengende og jeg forstår jo godt at du har mistet interessen, men vær så snill da, for deres begges skyld, bare bli ferdig med det.

Hun ønsket jo å gi ham en sjanse. Eller flere. Og søkte råd. Jeg kan ikke se at hun har gjort noe galt. Tvert imot er det hun som har kastet bor tiden sin på denne iglen.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...