Gå til innhold

Intens Tinder-date

Fremhevede innlegg

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Er du TS? (er ulike AB-koder). Jeg er nysgjerrig på om min gærning er TS` gærning.

Jeg ga opp hele nettdatingen, og bestemte meg for å være singel en stund, men da dukka drømmemannen opp :) Vi har vært sammen i snart 3 år, så det er håp selvom man føler seg litt hjelpeløs i datingjungelen i blant.

Anonymkode: 0eb75...7dc

Nei, jeg er ikke TS, jeg bare lurte på om vi alle tre snakket om samme person her :fnise: Hørtes identisk ut. Så bra for deg - kanskje det er det jeg må gjøre - gi litt opp først :)

Anonymkode: 77fb4...593

Videoannonse
Annonse
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, jeg er ikke TS, jeg bare lurte på om vi alle tre snakket om samme person her :fnise: Hørtes identisk ut. Så bra for deg - kanskje det er det jeg må gjøre - gi litt opp først :)

Håper enten han du var med eller han jeg var med er TS sin. Hadde vært morsomt hvis noen holdt på sånn på flere, selvom de gikk på en smell :lol:

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Håper enten han du var med eller han jeg var med er TS sin. Hadde vært morsomt hvis noen holdt på sånn på flere, selvom de gikk på en smell :lol:

Hahaha, ikke sant :fnise: Det "morsomme" var at han kontakta bestevenninna mi på instagram etter jeg blokkerte han, og prøvde å sjarmere henne. Så hun skrev litt med han bare for å se om han ble like sprø med henne - og jammen ble han ikke tusen ganger værre med henne :fnise: Etter de hadde skrevet litt i noen uker så ble han sint for at hun ikke hadde slettet seg fra tinder og han mente de holdt på. Helt sprøtt. Hun blokkerte han hun også til slutt.

Skrevet

Hehe, har vært borte i mange rare på tinder som bare ikke klarer å la være. Jeg lar det holde på, med mindre de blir skikkelig plagsomme, slik som han her. Jeg ville bare ha blokkert han overalt, og ikke tenkt mer på det. 

Han ene jeg snakket med ble skikkelig sjalu fordi jeg la ut på mystory at jeg var på middag ute, stakkaren trodde jeg var på date. I tillegg ble han sur fordi jeg sa jeg skulle på jentetur til Dublin, for ifølge han er det ikke noe som heter "jentetur" for det er alltid gutter involvert, skjønner dere. Det verste er jo at jeg ikke en gang hadde møtt fyren... 

En annen presterte med å dukke opp på jobben min, helt ut av det blå :) 

Poenget er; folk er rare og intense på hver sin måte, hvis du ikke liker det, så er det bare å blokkere og komme seg videre. Hvis det hjelper, send han en kort beskjed om at du ikke syntes det fungerte ;) 

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hahaha, ikke sant :fnise: Det "morsomme" var at han kontakta bestevenninna mi på instagram etter jeg blokkerte han, og prøvde å sjarmere henne. Så hun skrev litt med han bare for å se om han ble like sprø med henne - og jammen ble han ikke tusen ganger værre med henne :fnise: Etter de hadde skrevet litt i noen uker så ble han sint for at hun ikke hadde slettet seg fra tinder og han mente de holdt på. Helt sprøtt. Hun blokkerte han hun også til slutt.

Haha, det er drøyt! Han her sendte melding og bare "DET VI HADDE BETYDDE NOE FOR MEG! MEN DET BRYR VEL IKKE DU DEG OM SIDEN DU ER ET KALDT OG EKKELT MENNESKE!!". Haha, "det vi hadde" etter en times prating over en kaffe... Møtte han bare en gang. Etter at jeg hadde blokka han på tinder, facebook og insta så fant han meg på wordfeud (hadde ikke navnet sitt, så trodde det var en tilfeldig motspiller... Neida) :lol:

• Liker 4
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Haha, det er drøyt! Han her sendte melding og bare "DET VI HADDE BETYDDE NOE FOR MEG! MEN DET BRYR VEL IKKE DU DEG OM SIDEN DU ER ET KALDT OG EKKELT MENNESKE!!". Haha, "det vi hadde" etter en times prating over en kaffe... Møtte han bare en gang. Etter at jeg hadde blokka han på tinder, facebook og insta så fant han meg på wordfeud (hadde ikke navnet sitt, så trodde det var en tilfeldig motspiller... Neida) :lol:

LOL

• Liker 5
Skrevet

jeg blir skremt av det du skriver TS.

jeg hadde IKKE gitt han en sjanse til. jeg mener du har sagt ifra nok ganger.

han virker ikke helt normal, håper bare at han ikke er farlig.

selv fikk jeg drapstrusler av en slik fyr en gang. ikke gøy!

• Liker 2
Skrevet

Høres nesten ut som en rollefigur som tatt ut fra en 90-talls Hollywood thriller. Tenk hva som skjer om dere blir sammen? Virker han sjalu?

Anonymkode: 16fa2...ea2

• Liker 1
Skrevet

Ja har vert borti.og når jeg ikke ville mere , startet et helvette med aggresive mld ..måtte tilslutt gå til politiet. Kommer ALDRI til å daite en intens mann mer. Dater en nå som knapt sender meldinger,nyter det :fnise:

Anonymkode: 7b0ee...0bf

• Liker 2
Skrevet
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Han høres akkurat ut som en jeg møtte på Tinder!! Passer med alderen også :ohmy: Hvilken bokstav starter fornavnet hans på?

Jeg avviste han fordi jeg syns han maste for mye, og da ble han helt spinnvill og sendte en hel haug med aggressive meldinger, om at jeg kom il å få et hardt liv, var et dårlig menneske osv. Ble nesten skremt... Blokkerte han på tinder men han klarte å finne meg på flere andre kanaler som insta, facebook osv. og fortsatte gnålingen der

Navnet hans begynner på T, men er utenlandskt. Han sender absolutt ikke aggressive meldinger, heller helt i andre enden. Syntes bare det er litt rart at han er SÅ interessert og syntes jeg er SÅ flott etter å bare ha pratet på internett noen dager/vært på en date.

12 timer siden, pmbella skrev:

Ok så er han litt (eller veldig) intens, men alt det andre virker veldig positivt da? :) Jeg syns du bør gi han en sjangs, selv om akkurat det som skjedde med kysset og slik virket litt voldsomt. Jeg har en veninne som er en TURBOKÅRE av rang. Hun prater som en foss, og sender snapper i hytt og gevær og har fire armer og bein, det må skje noe ca hele tiden, noen ganger tar det bare heeeelt av. Da jeg ble kjent med henne fikk jeg litt små-noia, for jegselv er en ganske chill så jeg ble stressa. Men hun  ER så GOD, hun har ett hjerte av GULL. Hun  klager ikke og er veldig positiv person. Hun har selvironi også. Jeg tenkte med megselv at OK, hun har bare ett høyere energi nivå en meg, that's it. Så kanskje du kan si det på en fin måte, at dere er litt forkskjellige der, han har mye på hjertet, men du har ikke alltid det og er en person som liker best å prate når dere treffes, og liker egentlig ikke så godt å kommunisere på meldinger og slikt, fordi du ikke føler deg helt komfortabel med det f.eks. At det ikke er noe negativt med han, men at akkurat der er dere litt forkjellige bare. Og at dette er litt viktig for deg. Hvis han respekterer det, så er det ett veldig godt tegn. Gjør han det ikke, så må må du kanskje bare minne han på det noen ganger, men gir han fullstendig faen i det, blir irritert e.l så er han kanskje ikke rette personen for deg, eller omvendt da.

Det kan så klart ligge noe i dette, samtidig som jeg får et inntrykk om at han er veldig interessert nettopp fordi han kanskje sjeldent får oppmerksomhet, slik at han rett og slett har blitt litt revet med. Jeg syntes det er hyggelig å kommunisere på meldinger også - men det er frekvensen av meldingene og etter hvert også innholdet (helt meningsløse samtaler) som blir i meste laget. Føler også til en viss grad at hvis jeg hadde sagt "jeg foretrekker å prate mer når vi treffes" så hadde han oppfattet det som at jeg ikke ville prate så mye på sms fordi jeg heller ville treffes enda oftere! Og det har jeg faktisk ikke tid til - noe jeg har forsøkt å formidle - men han legger heller opp til at han passer inn i de planene jeg har.

Jeg er ikke ute etter et veldig brå-seriøst forhold (liker å føle ting litt frem, ta det litt sakte og "uforpliktende" i begynnelsen, treffes en gang i blant og føle ut kjemien, uten nødvendigvis noe seksuelt involvert), hvorav jeg kanskje føler han er omtrent klar for å bli i et forhold på Facebook eller fortelle om meg til moren sin. Får prøve å ta opp dette med ham...

11 timer siden, Mippi skrev:

jeg blir skremt av det du skriver TS.

jeg hadde IKKE gitt han en sjanse til. jeg mener du har sagt ifra nok ganger.

han virker ikke helt normal, håper bare at han ikke er farlig.

selv fikk jeg drapstrusler av en slik fyr en gang. ikke gøy!

Føler ikke at han er av typen som hadde kommet med noen drapstrusler i det hele tatt :fnise: Heller kanskje et frieri og lovnad om et godt liv etter to måneder. Det er vel litt faretruende det også på mange måter - at det kanskje er viktigere å få et forhold enn hvem man skal være i et forhold med.

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Høres nesten ut som en rollefigur som tatt ut fra en 90-talls Hollywood thriller. Tenk hva som skjer om dere blir sammen? Virker han sjalu?

Anonymkode: 16fa2...ea2

Han virker ikke sjalu hittil, men han vet ei heller ingenting om hvor mange guttevenner jeg har, om mine tidligere forhold, seksualhistorie, hvor mye tid jeg tilbringer med venner osv. Det kan jeg rett og slett ikke svare på!

Tusen takk for mange fine svar, dere! :-) TS

Anonymkode: b4e2b...61b

Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Navnet hans begynner på T, men er utenlandskt. Han sender absolutt ikke aggressive meldinger, heller helt i andre enden. Syntes bare det er litt rart at han er SÅ interessert og syntes jeg er SÅ flott etter å bare ha pratet på internett noen dager/vært på en date.

Det kan så klart ligge noe i dette, samtidig som jeg får et inntrykk om at han er veldig interessert nettopp fordi han kanskje sjeldent får oppmerksomhet, slik at han rett og slett har blitt litt revet med. Jeg syntes det er hyggelig å kommunisere på meldinger også - men det er frekvensen av meldingene og etter hvert også innholdet (helt meningsløse samtaler) som blir i meste laget. Føler også til en viss grad at hvis jeg hadde sagt "jeg foretrekker å prate mer når vi treffes" så hadde han oppfattet det som at jeg ikke ville prate så mye på sms fordi jeg heller ville treffes enda oftere! Og det har jeg faktisk ikke tid til - noe jeg har forsøkt å formidle - men han legger heller opp til at han passer inn i de planene jeg har.

Jeg er ikke ute etter et veldig brå-seriøst forhold (liker å føle ting litt frem, ta det litt sakte og "uforpliktende" i begynnelsen, treffes en gang i blant og føle ut kjemien, uten nødvendigvis noe seksuelt involvert), hvorav jeg kanskje føler han er omtrent klar for å bli i et forhold på Facebook eller fortelle om meg til moren sin. Får prøve å ta opp dette med ham...

Føler ikke at han er av typen som hadde kommet med noen drapstrusler i det hele tatt :fnise: Heller kanskje et frieri og lovnad om et godt liv etter to måneder. Det er vel litt faretruende det også på mange måter - at det kanskje er viktigere å få et forhold enn hvem man skal være i et forhold med.

Han virker ikke sjalu hittil, men han vet ei heller ingenting om hvor mange guttevenner jeg har, om mine tidligere forhold, seksualhistorie, hvor mye tid jeg tilbringer med venner osv. Det kan jeg rett og slett ikke svare på!

Tusen takk for mange fine svar, dere! :-) TS

Hvis du leser svarene du har fått her inne, så ser du at det er de søte og uskyldige meldingene det begynner med.

Prøver ikke skremme deg, og ser heldigvis ikke ut som jeg gjør det, men rare mennesker som ikke skjønner andres behov og som ikke respekterer det du sier om at du vil ha mindre kontakt, de kan plutselig endre seg når de får virkelig motstand. Psykopater er ofte slik. 

Men godt å høre at du ikke er redd. :) Du har sikkert rett i det, du kjenner denne personen best.

Skrevet

Virker som en desperat fyr med litt lav selvtillit. 

• Liker 3
Skrevet

Min erfaring er at slike gutter som ser ut til å tro at man er kjærester hvis man har avtalt en date, er emosjonelt umodne og har liten ordentlig erfaring med jenter (hvis de har hatt kjæreste(r) før, har det ikke vært så "ekte", hvis du skjønner), og de har veeeldig lyst til å få seg "en jente", og så spiller det ikke såååå stor rolle hvem denne jenten er ... Jeg hadde ønsket meg noen som var litt mer kresne, for å si det slik. 

Anonymkode: bca1a...d14

Gjest Minesveiper
Skrevet

Kan du ikke si til han at alle disse meldingene blir for mye for deg? Se hvordan han reagerer. Om han ikke forstår greien så dropp han. 

Skrevet
20 timer siden, Minesveiper skrev:

Kan du ikke si til han at alle disse meldingene blir for mye for deg? Se hvordan han reagerer. Om han ikke forstår greien så dropp han. 

Har funnet ut at jeg må det nå. Begynner å bli heftig lei av alle disse meldingene som tikker inn, særlig etter jeg har "sett" en melding på facebook/en snap, ikke svart, også sender han en til.. Og en til.

Eksempelvis:
Han: Har du tenkt noe mer på hvilken dag det kan passe i helgen?
Meg: Søndag passer fint.
Han: Hurra!
Meg: *sett meldingen hans*
Han: Det tror jeg blir bra! Søndag passer nok meg best også!
Meg: *sett meldingen*
Han: Hva vil du gjøre da?

Osvosv. I tillegg til at jeg har indikert at jeg er veldig opptatt med lesing om dagen, og han staaaadig tilbyr seg å hjelpe meg og kaller seg "mitt hemlige våpen" (han er, la oss si, spesialist, innad det feltet jeg utdanner meg til). Har understreket flere ganger for ham at jeg ikke trenger privatundervisning, at jeg FORSTÅR pensum, det er bare mye som må huskes og jeg foretrekker å lese i fred og ro, uten avbrytelser. Men ca annenhver dag prater han som at vi har en avtale om å møtes slik at han skal hjelpe meg med dette. Når jeg sitter og studerer sender han stadig meldinger, selv om jeg har sagt jeg blir ufokusert av det. "Hva leser du på nå?" "Ja, det temaet er komplisert ja" "kan hjelpe deg jeg" "hadde det på mitt studie også".. Helt unødvendig mao. 

Må innrømme jeg begynner å bli ganske lei allerede, og egentlig ikke er særlig gira på noen date på søndag. Får se hva jeg gjør.

TS

• Liker 1
Skrevet
21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Min erfaring er at slike gutter som ser ut til å tro at man er kjærester hvis man har avtalt en date, er emosjonelt umodne og har liten ordentlig erfaring med jenter (hvis de har hatt kjæreste(r) før, har det ikke vært så "ekte", hvis du skjønner), og de har veeeldig lyst til å få seg "en jente", og så spiller det ikke såååå stor rolle hvem denne jenten er ... Jeg hadde ønsket meg noen som var litt mer kresne, for å si det slik. 

Anonymkode: bca1a...d14

Det kan nok stemme det. Tror bare han har en helt urealistisk forventning til progresjon i et forhold, f.eks at han har sett mye på film e.l. Han er snill som dagen er lang, det er absolutt ikke det, men jeg er absolutt ikke jenta til et "film-forhold". For å si det slik: lite interessert i roser og stearinlys-middager og klinings på første date, og intense "lengtende" SMS-er i dagene som kommer.

Må rett og slett se det an. Hans intense meldingsmas er i allefall alt for mye midt i eksamenstiden, blir konstant avbrutt. Skulle gjerne lagt vekk telefonen, men har andre forpliktelser som krever at den er påslått med lyd.

TS

Skrevet
19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det kan nok stemme det. Tror bare han har en helt urealistisk forventning til progresjon i et forhold, f.eks at han har sett mye på film e.l. Han er snill som dagen er lang, det er absolutt ikke det, men jeg er absolutt ikke jenta til et "film-forhold". For å si det slik: lite interessert i roser og stearinlys-middager og klinings på første date, og intense "lengtende" SMS-er i dagene som kommer.

Må rett og slett se det an. Hans intense meldingsmas er i allefall alt for mye midt i eksamenstiden, blir konstant avbrutt. Skulle gjerne lagt vekk telefonen, men har andre forpliktelser som krever at den er påslått med lyd.

TS

Om det er på facebook kan du skru av varslene for akkurat hans samtale :)

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Har funnet ut at jeg må det nå. Begynner å bli heftig lei av alle disse meldingene som tikker inn, særlig etter jeg har "sett" en melding på facebook/en snap, ikke svart, også sender han en til.. Og en til.

Eksempelvis:
Han: Har du tenkt noe mer på hvilken dag det kan passe i helgen?
Meg: Søndag passer fint.
Han: Hurra!
Meg: *sett meldingen hans*
Han: Det tror jeg blir bra! Søndag passer nok meg best også!
Meg: *sett meldingen*
Han: Hva vil du gjøre da?

Osvosv. I tillegg til at jeg har indikert at jeg er veldig opptatt med lesing om dagen, og han staaaadig tilbyr seg å hjelpe meg og kaller seg "mitt hemlige våpen" (han er, la oss si, spesialist, innad det feltet jeg utdanner meg til). Har understreket flere ganger for ham at jeg ikke trenger privatundervisning, at jeg FORSTÅR pensum, det er bare mye som må huskes og jeg foretrekker å lese i fred og ro, uten avbrytelser. Men ca annenhver dag prater han som at vi har en avtale om å møtes slik at han skal hjelpe meg med dette. Når jeg sitter og studerer sender han stadig meldinger, selv om jeg har sagt jeg blir ufokusert av det. "Hva leser du på nå?" "Ja, det temaet er komplisert ja" "kan hjelpe deg jeg" "hadde det på mitt studie også".. Helt unødvendig mao. 

Må innrømme jeg begynner å bli ganske lei allerede, og egentlig ikke er særlig gira på noen date på søndag. Får se hva jeg gjør.

TS

Jeeez.

Har ikke fyren noen jobb, hobbyer eller venner? Hvordan er det mulig å ha så mye tid til tomprat?

Skrevet
1 time siden, Mippi skrev:

Jeeez.

Har ikke fyren noen jobb, hobbyer eller venner? Hvordan er det mulig å ha så mye tid til tomprat?

Han er lege. Faktisk litt usikker. Han bor på arbeidsstedet i ukedagene, virker som han bare er på hybelen etter jobb.

TS

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han er lege. Faktisk litt usikker. Han bor på arbeidsstedet i ukedagene, virker som han bare er på hybelen etter jobb.

TS

Då så. Høres ut som han er ensom, selskapssyk og sosialt enormt keitete. (Ikke at det er unormalt for leger, siden det krever sin nerd å komme inn og gjennom medisin..)

Anonymkode: 7ba62...f08

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...