Mme Blavatsky Skrevet 1. desember 2016 Forfatter #21 Del Skrevet 1. desember 2016 På 11/29/2016 den 11.14, Prestekragen skrev: Sånt irriterer meg litt, men jeg tenker også at.... Man er passe dum om man ikke tar det med en klype salt som blir omtalt på bloggene, det er jo sånn de tjener penger. Når "plutselig" alle bloggerne eeelsker den nye sjokkisen eller viser klær fra Junkyard og bare "æmmægæd" så tenker man sitt. Jeg bare orker ikke. Dette er grunnen til at jeg ikke leser blogger Men hva med dem av oss som kanskje ikke er så smarte som du, om vi er unge eller naive?! Er det greit at folk blir lurt fordi folk burde skjønne sånt? De er jo proffe på å lage venninne illusjoner og går tilogmed egene kurs for å "lure" leserne! Så om det funker det de bloggerne er proffe på så er det greit å lure folk? Vi burde vel heller beskyttes!? 😖 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prestekragen Skrevet 2. desember 2016 #22 Del Skrevet 2. desember 2016 På 1.12.2016 den 4.31, Ovnsbakt Paprika skrev: Men hva med dem av oss som kanskje ikke er så smarte som du, om vi er unge eller naive?! Er det greit at folk blir lurt fordi folk burde skjønne sånt? De er jo proffe på å lage venninne illusjoner og går tilogmed egene kurs for å "lure" leserne! Så om det funker det de bloggerne er proffe på så er det greit å lure folk? Vi burde vel heller beskyttes!? 😖 Selvfølgelig ikke, men bloggerne gjør tydeligvis som de vil uansett. Men ja, selvfølgelig burde det vært regulert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Funkytwist Skrevet 4. desember 2016 #23 Del Skrevet 4. desember 2016 Den store matgruppen matfrabunnen på facebook har den siste tiden fått sponsede produkter. De linker til oppskrift på bloggen hvor de har brukt en påleggspresse, og en crock pot. På facebook står det ingenting om at det er link til sponsede produkter, og selve bloggen er det helt nederst på innlegget at produktet er en gave, og innlegget en takk. Dette er ikke helt innafor vel? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg