Saphyria Skrevet 16. november 2016 #21 Del Skrevet 16. november 2016 Ja, farsdag (og morsdag) markeres, selv om eg er blitt voksen. Men nå blir det riktignok ikkje med frokost, kort og tegninger, men heller med heimebakst og ein liten gave (t.d favorittsnopet, blomster, etc). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november 2016 #22 Del Skrevet 16. november 2016 Vi markerer det i vår familie. Mor og far inviterer gjerne på kaffe og kake den dagen. Jeg kjøper gjerne en liten gave, det kan feks være en lue eller en flaske vin.. Er vokst opp med å markere dagen med frokost på senga, kort osv Anonymkode: ba831...4c4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eneri Skrevet 16. november 2016 #23 Del Skrevet 16. november 2016 Ja, feirer farsdag med egen far selv om voksen, for det er kjempekoselig!! Inviterer på kaffe og gar lagd kake. Noen ganger felles markering for min far, mine barns far, mine barns stefar og min svoger. Liten gave også, trenger ikke være noe dyrt. I år kjøpte jeg bare hansker+yndlingssnopet til min far. Han ville ikke blitt skuffet om han kun fikk kake og kort, takknemlig fyr. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november 2016 #24 Del Skrevet 16. november 2016 Nåpr min far var i live. Så ringte jeg han og gratulerte han og hadde en lang prat. Min mor bor i Spania. Gjør det samme med hun på morsdagen. Med mindre hun er i Norge. Da tar jeg henne med ut for å spise middag. Nå er jeg selv far. Syns det er veldig godt å bli satt pris på denne dagen. Da er liksom alle de utfordringene man har som far tydeliggjort at har blitt verdsatt. Anonymkode: 82630...739 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november 2016 #25 Del Skrevet 17. november 2016 Her hos oss inviterer en av søsknene til kake. Da møtes vi alle sammen (unntatt mamma, skilt) og det er veldig koselig! Vi treffes kun til selskaper, så det er bare gøy med en ekstra gang. Pappa får kanskje en flaske whiskey, noe sjokolade - ikke noe stort Anonymkode: 591a1...c47 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november 2016 #26 Del Skrevet 17. november 2016 Jeg bor langt unna min far så det er vanskelig å gjøre noe stort ut av det. Ringer å sier gratulerer med farsdag og det er nok til å gjøre han glad Bestiller også noen ganger blomster på døren. Anonymkode: 333c2...8c7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november 2016 #27 Del Skrevet 17. november 2016 Vi markerer farsdagen i vår familie. Jeg gir blomster eller en annen liten ting til min far på 73 år og han setter pris på det 😃 Far her i huset får gave og kort av fjortisdatter 👍 Anonymkode: b1f21...daa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minsinn Skrevet 17. november 2016 #28 Del Skrevet 17. november 2016 Hos oss ble min far hedret på farsdagen helt til han gikk bort. Det samme med morsdagen, helt til mor gikk bort i en alder av 84 år. Til og med de to siste årene da hun ikke alltid kjente meg igjen. Hun satte jo pris på besøk likevel. Dagen handler om mor og far, ikke barna. Det har Ikke vært noe gavepress eller noe sånt, men jeg dro alltid på kaffe- og kakebesøk på både mors- og farsdagen. Jeg synes det viktigste med en sånn dag er å ta seg tiden til dem. For min del var det alltid koselig. Siden jeg ikke har barn selv så blir det ikke noe makering av disse dagene her i huset nå lenger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eugene Onegin Skrevet 17. november 2016 #29 Del Skrevet 17. november 2016 Har aldri gjort det Min far fortjener ingen oppmerksomhet han kan råtne under en bro for alt jeg bryr meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. november 2016 #30 Del Skrevet 19. november 2016 Faren min visste hvor mye jeg satte pris på han. Vi trengte ikke overfladiske gester. Det lå der. Begge forstod hva vi betydde for hverandre. Likevel tok han livet sitt. Og begge var innforstått med det. Anonymkode: ab7cc...7dd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. november 2016 #31 Del Skrevet 19. november 2016 På 13. november 2016 den 12.07, Loki Laufeyson skrev: Min far fortjener ingen markering eller oppmerksomhet, så nei. Hvorfor ikke? Anonymkode: 5ddaf...103 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catalina Culès Skrevet 19. november 2016 #32 Del Skrevet 19. november 2016 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor ikke? Anonymkode: 5ddaf...103 For det han er en egoistisk drittsekk, manipulator, det er alltid alle andre det er noe galt med, lyst løgner, har kun respekt for seg selv, driver med hersketeknikk, egosentrisk, dårlig kontroll på sinne,har ikke skyldfølelse er så mye annet også, men tror du skjønner tegninga. Har forresten ingen kontakt med ham. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå