Gå til innhold

missbrukt på nett noen har oprettet sjekke profil i mitt navn..

lokmeister2016

Anbefalte innlegg

1 time siden, lokmeister2016 skrev:

mailen min ble hacka også så, mulig de er noe tull der og :P

Hvilken Mail adr bruker du? er det Hotmail eller Gmail eller hva er det? Jeg kan gi deg ett enkelt tips som gjør at du aldri igjen vil bli hacket på mailen din

Anonymkode: 13f37...53a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, lokmeister2016 skrev:

hotmail!

Du vet at for å få passordet ditt i Hotmail så trenger jeg bare å gjette det "hemmelige svaret" når jeg skal logge inn? Det er den enkleste mailen å "hacke" og nesten alle kan gjøre det hvis man vil.

Hvis du virkelig vil gjøre noe med saken her så gjør du dette nå MED EN ENESTE GANG;

1. endre passordet på Hotmailen din og på det "hemmelige svaret" opplegget de har der så skriver du noe tull som ingen i verden kan gjette, ikke engang du selv (masse random bokstaver). 

2. Opprett en Gmail konto. Her velger du innlogging med passord OG mobil. Det vil si at om en eller annen "hacker" gjetter passordet ditt så trenger han kode som du får på sms også... så det er ganske idiotsikkert. Hver gang du skal logge på må du da logge på med passord og en SMS kode. 

2. På FB og alle andre sider du er registrert på med hotmailen din så bytter du ut den gamle hotmailen med din mye Gmail adresse.

slutt deretter å bruke hotmailen noensinne igjen og sett den til sletting.

Anonymkode: 13f37...53a

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...