lokmeister2016 Skrevet 12. november 2016 #1 Del Skrevet 12. november 2016 hei alle, har dere blitt missbrukt på nett?? noen ha ropretta fake sjekke profil på navnet mitt på twoo.. for andre gang En lesbisk dame i drammen uten barn, wtf alle som kjenner meg vet jg har en sønn og er i forhold.. Vil noen ødlegge forholdet til meg og mannen?? Jeg er lykkelig i forhold og bruker ikke sjekkenettsteder!! gikk på slettmeg.no sletta meg... er seriøst lei ass, 3 gang noen opretter sånt for meg, å nei er ikke mannen!! misstenker de er noen felles bekjente.. eller noe hva skal man tru.. Noen har missbrukt bildet mitt til instagram og, aldri hatt instagram liksom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. november 2016 #2 Del Skrevet 13. november 2016 At noen har missbrukt bildet ditt går ikke å bortforklare. Men dette med navnet, er ikke noen som har samme navn som deg da? Anonymkode: 2815a...a6a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fulladet Skrevet 13. november 2016 #3 Del Skrevet 13. november 2016 Hvordan fant du ut det? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. november 2016 #4 Del Skrevet 13. november 2016 Det er bare tull. Det går ikke an det du beskriver. Anonymkode: 89238...901 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catalina Culès Skrevet 13. november 2016 #5 Del Skrevet 13. november 2016 Hvorfor skulle noen gjøre det mot deg ? Har du fiender? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. november 2016 #6 Del Skrevet 13. november 2016 Det er kanskje fint å skylde på det hvis mannen har oppdaget at du har sjekkeprofiler på nett? Anonymkode: 46570...a76 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
herremann Skrevet 13. november 2016 #7 Del Skrevet 13. november 2016 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er bare tull. Det går ikke an det du beskriver. Anonymkode: 89238...901 det går ikke an? hvis du har så lite kjennskap til teknologi så ikke gidd å poste i tråder som dette. er det letteste i verden å opprette falske profiler. til TS, er trolig lite du kan gjøre for å stoppe det. kan jo selvsagt politianmelde men de har ikke ressurser til å gjøre noe med det. gjør heller dine venner og bekjente kjent med at noen driver å oppretter falske profiler av deg så ikke ryktene går. eneste forslaget jeg egentlig har et å kontakte profilen og prøve å avtale et møte ol for å få vedkommende til å røpe seg på et vis. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lokmeister2016 Skrevet 13. november 2016 Forfatter #8 Del Skrevet 13. november 2016 Jaa for jeg bor heller ikke I drammen . De står de på fb min fordi jeg ikke gadd bytte da jeg flytta et annet sted. Så er noen som ikke kjenner meg så godt som har oppretta den tror jeg . Folk blir missbrukt på nett heletida. Grunnen til mannen så det var fordi jeg viste han det selv !! Drit irriterende jeg er ikke lesbisk heller huff. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lokmeister2016 Skrevet 13. november 2016 Forfatter #9 Del Skrevet 13. november 2016 3 timer siden, Loki Laufeyson skrev: Hvorfor skulle noen gjøre det mot deg ? Har du fiender? Jeg har noen uvenner ja . Tidligere veninner som var sjalu på forholdet mitt og prøvde seg på mannen. Og han har en tidligere kompis som prøvde seg på meg som er haker. Så mulighetene er flere her ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. november 2016 #10 Del Skrevet 13. november 2016 19 timer siden, lokmeister2016 skrev: hei alle, har dere blitt missbrukt på nett?? noen ha ropretta fake sjekke profil på navnet mitt på twoo.. for andre gang En lesbisk dame i drammen uten barn, wtf alle som kjenner meg vet jg har en sønn og er i forhold.. Vil noen ødlegge forholdet til meg og mannen?? Jeg er lykkelig i forhold og bruker ikke sjekkenettsteder!! gikk på slettmeg.no sletta meg... er seriøst lei ass, 3 gang noen opretter sånt for meg, å nei er ikke mannen!! misstenker de er noen felles bekjente.. eller noe hva skal man tru.. Noen har missbrukt bildet mitt til instagram og, aldri hatt instagram liksom. Det er dessverre ikke uvanlig, og lite du kan gjøre med det enn å kontakte Slettmeg.no hver gang du får vite om slike profiler...det de sidene kan gjøre er å utestenge ip adressen til de som har opprettet fake profilen men jeg vet ikke hva praksisen deres er på slike ting.. Hvordan fant du ut om den profilen på Twoo? Var det noen du kjenner som så den og tipsa deg? Anonymkode: 13f37...53a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. november 2016 #11 Del Skrevet 13. november 2016 5 minutter siden, lokmeister2016 skrev: 3 minutter siden, lokmeister2016 skrev: Jeg har noen uvenner ja . Tidligere veninner som var sjalu på forholdet mitt og prøvde seg på mannen. Og han har en tidligere kompis som prøvde seg på meg som er haker. Så mulighetene er flere her Anonymkode: 13f37...53a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. november 2016 #12 Del Skrevet 13. november 2016 Jeg føler det er litt relevant så jeg må spørre, hvor gammel er du og disse "fiendene" dine? Høres ut som noe fjortiser kan finne på å gjøre. Det her er meget spesiell oppførsel hvis det er voksne mennesker.. tilhører de/dere et spesielt miljø, eller ? Anonymkode: 13f37...53a 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. november 2016 #13 Del Skrevet 13. november 2016 Anmeld til politiet. Anonymkode: 9a14f...c8d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lokmeister2016 Skrevet 13. november 2016 Forfatter #14 Del Skrevet 13. november 2016 Jeg er 22. Så ja er vel bare barnslig oppførsel men ser dere på blogg Norge ser dere hvormye drama folk I min alder klarer lage peker på isabel rad og ariel hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. november 2016 #15 Del Skrevet 13. november 2016 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er bare tull. Det går ikke an det du beskriver. Anonymkode: 89238...901 Hva? Du kopierer en person sitt bilde fra fb og registrerer en konto i navnet dens. Du trenger som regel bare en epostadresse, kanskje et telefon nr, for å lage profilen. Null problem Anonymkode: 9ea22...cdf 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ravna Skrevet 13. november 2016 #16 Del Skrevet 13. november 2016 (endret) . Endret 3. september 2017 av Ravna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. november 2016 #17 Del Skrevet 13. november 2016 12 minutter siden, lokmeister2016 skrev: Jeg er 22. Så ja er vel bare barnslig oppførsel men ser dere på blogg Norge ser dere hvormye drama folk I min alder klarer lage peker på isabel rad og ariel hehe Og du er allerede gift og har barn? Du er ikke etnisk norsk, tipper jeg? Spør fordi slik oppførsel med å spre rykter og stikke kjepper i hjulene på folk er veldig typisk "utlendingproblem" dessverre...(er utlending selv så har sett det før). Ikke at nordmenn ikke driver på med sånn de også... Det siste du gjør er å konfrontere de folkene. Hold deg LANGT unna, og kontakt slettmeg.no hver gang. Spør de om de kan ordne med bevis på hvem som opprettet profilene (det kan bli veldig vanskelig). Du kan ikke anmelde hvis du ikke har bevis selv om du vet hvem som gjorde det. Anonymkode: 13f37...53a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. november 2016 #18 Del Skrevet 13. november 2016 12 minutter siden, Ravna skrev: Slettmeg.no eller om du føler for litt spenning så lag egen falsk profil og avtal et møte?? Se hvem det er? Og er det en email knyttet til profilen? Kanskje du kan finne ut hvem som eier den? De møter selvfølgelig ikke opp, profilen er der bare for å drite henne ut. Anonymkode: 13f37...53a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lokmeister2016 Skrevet 13. november 2016 Forfatter #19 Del Skrevet 13. november 2016 jeg er ikke utenlandsk eller gift men i forhold:) Er hundre prosent etnisk norsk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lokmeister2016 Skrevet 13. november 2016 Forfatter #20 Del Skrevet 13. november 2016 mailen min ble hacka også så, mulig de er noe tull der og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå