Gå til innhold

vet noen hvem du er?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Vet ikke om noen her vet hvem jeg er, men jeg er jo åpen om det, så det er jo lett å finne ut. Jeg bruker jo mitt virkelig navn som nick, og jeg tror de fleste vet hva jeg holder på med..

Mvh Yvonne :heiajente:

Videoannonse
Annonse
Gjest Lilleulv
Skrevet

Jeg kaller meg Lilleulv på msn også, jeg har hatt ordentlig bilde av meg selv og de fleste vet at jeg diskuterer på KG :) Så de kunne nok finne meg og visst at det var meg ja, men jeg kjenner egentlig ingen som diskuterer på KG faktisk... Ingen av de nærmeste vennene mine gjør det i hvert fall :roll: Men en på jobb har sagt til meg at kona hans er her masse. Har lurt litt på hvem hun er her inne... :)

Skrevet

Jeg legger ikke ut om hva som helst på et diskusjonsforum på internett.

Jeg foretrekker å være anonym i den grad at jeg selv velger hvem av brukerne som skal få vite hvem jeg er.

Derfor vil det aldri dukke opp opplysninger om mitt opprinnelige hjemsted eller bilde av meg som avatar.

Jeg har ikke noe å skjule her inne, likevel trives jeg med å opptre litt diskrè.

Skrevet

Jeg er ikke særlig hemmelighetsfull når det gjelder meg selv, hvis folk som kjenner meg kommer inn hit kan de fort kjenne meg igjen, men det gjør ikke så mye. jeg skriver heller de mest personlige innleggene som gjest, så slipper jeg å bekymre meg for at folk skal vite altmulig rart om meg. dessuten er det mange her inne som vet hvem jeg er i virkeligheten, navnet mitt, hvordan jeg ser ut o.l.

Men jeg må innrømme at det hadde vært en smule ubehagelig å finne ut at noen som kjente meg godt var her inne for å bare lese innleggene mine og i dagboken min. ikke mye jeg kan gjøre med det og jeg lar heller være med å si ting jeg ikke vil andre kjente skal vite om meg.

Gjest LoisLane
Skrevet

Jeg kjenner ingen her inne IRL.

Er lett gjenkjennelig, men det bekymrer meg ikke så mye.

Har postet som gjest av og til, i saker som gjelder følsomme emner (slektninger, underliv etc.).

Okei da, ett kjefteinnlegg på Milla... :wink:

Skrevet

Jeg vet om én jeg kjenner som er registrert på KG. Hun vet også hvem jeg er (umulig å unngå, vi kjenner hverandre veldig godt :-) ). Jeg er helt og fullt meg selv her inne, og skriver sikkert mye som folk kan kjenne meg igjen på. Det er ikke viktig for meg å være veldig anonym, men jeg går ikke rundt og presenterer meg som "Virvel fra KG" heller.

Gjest Hilde K S
Skrevet

Det er ikke spesielt viktig for meg å være anonym. Jeg treffer Mie her inne innimellom. Har truffet en del andre også bla CecilieB, Anafugia.

Om jeg hadde ønsket å være anonym, hadde jeg vel hatt et annet nick. Min regel er at jeg ikke forteller mer enn jeg ville fortalt en kollega.

Skrevet

:sjokkert:Er jeg gjenkjent? *panikk* Vi må treffes før jul, Hilde.

Er ikke redd for å bli gjenkjent, men vil gjerne vite hvem som vet hvem jeg er. Liker ikke tanken på at naboen leser om meg uten at jeg vet om det. Derfor passer jeg litt på hvor mye opplysninger jeg gir om meg selv, men det jeg skriver om meg selv er riktig, så veldig vanskelig er jeg nok ikke å kjenne igjen.

Skrevet

Jeg kjenner så vidt jeg vet ingen fra tidligere som jeg vet at jeg er på KG .. eller motsatt - men det kan jo godt være at noen vet hvem jeg er uten å si noe.. - og synes vel ikke det er noe problem.

Er vel heller ikke av dem om har "utlevert" meg mest .. og det jeg har sagt og mener står jeg for både her og IRL.

Har jo etterhvert møtt noen fra KG i virkeligheten .. og blitt litt kjent med dem.. men det blir noe annet.

Skrevet

Jeg har en veldig god venninne her inne, og så kjenner jeg jo Donnie. Noen av mine venninner vet at jeg er her inne, men få vet hva jeg kaller meg. Pleier ikke å annonsere til folk at jeg er på KG.

Er helt meg selv i alt jeg skriver, og mye av det er vel ting jeg ikke ville sagt til mine kollegaer. :roll: Så for folk som vet litt om meg er det nok lett å kjenne meg igjen, ja... Men jeg sier altså ingenting her som jeg ikke kan stå for IRL.

Har ytterst sjelden skrevet som gjest, og det er lenge siden sist nå (og bare om veldig private ting).

Nå skal jeg dessuten på julebordet i Oslo, så da blir jeg enda mindre anonym, hehe! :-)

Skrevet

Jeg vet at iallfall en person her vet hjem jeg er, og jeg visste hjem hun er. Men nå er hun ikke her lenger, og jeg har på følelsen at hun bare har skiftet identitet slik at jeg ikke skal vite hvem hun er, hun vil sikkert være anonym.

Jeg skriver ikke ting som jeg ikke står for eller som jeg syns er ekkelt, så jeg er bare meg jeg. Om det er noe spesielt som er pinlig, er det jo bare å skrive som gjest...

Skrevet

Nei, ingen vet hvem jeg er. Skriver bevisst ikke om personlige forhold heller.

Skrevet

Skriver bare under nick, og er bare registrert med ett. Det er et par stykker som vet hvem jeg er, det plager meg ikke nevneverdig mye.

Skrevet
.

Så det jeg lurer på er vel følgende:

- har det noe å si for hva du skriver her at/om folk i "virkeligheten" vet hvem du er?

-har du flere identiteter her inne? Eller skriver du "spiselige" innlegg under nicket ditt, og andre innlegg som gjest?

Tror ikke noen vet hvem jeg er, men om de gjør det, hadde det vært fint å visst...! :wink: Dvs. det er 2-3 brukere her som vet mitt virkelige navn (jeg har møtt dem her, aldri IRL), og en som jeg også har utvekslet bilder og jobbmail adresse med...

Men, jeg er meg, og har ingenting å skjule! :)

Jeg har ikke flere identiteter, og skriver alltid under nicket mitt!

Skrevet

Jeg føler meg ganske sikker på at ingen vet hvem jeg er, og jeg vet heller ikke hvem noen andre her er. Den eneste i RL som vet at jeg er her, er samboeren min.

Jeg liker ikke tanken på at noen jeg kjenner i RL skal finne meg her, men om jeg skulle møtt noen fra KG så hadde det ikke gjort noe!

Jeg har skrevet noen veldig få innlegg som gjest (men har ikke flere "identiteter"), men da er det ofte personlige ting - om meg selv. Av den grunn at om noen evt. skulle kjenne meg igjen så lærer de i hvertfall ikke noe nytt om meg her inne :P

Skrevet
Nei ingen kjenner meg her ' date=' for det jeg vet ivertfall..Jeg kjenner heller ingen..[/quote']

Samme her

Skrevet

Jepp, men det gjør jo ikke noe. Har jeg museproblemer eller lignende logger jeg meg bare ut som gjest jo :)

Skrevet

Ingen kjenner meg, og kommer nok aldri til å opplyse om det heller. Det har ingenting med meg som person å gjøre, men er skeptisk med å være for åpen på forum. Og ikke har jeg interesse av at alle skal få vite alt om meg heller. Best at det forblir sånn.

Vil heller diskutere med full anonymitet.

Skrevet

Ja jeg kjenner flere her inne jeg, men det er greit. Jeg skriver ikke om det jeg ikk ehar lyst til å dele med andre - og står for det jeg skriver. Ingenting jeg skriver her inne er mer hemmelig enn at jeg kunne sagt det face to face til venner og omgangkrets... :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...