Gå til innhold

vet noen hvem du er?

Fremhevede innlegg

Gjest Lilleulv
Skrevet
Jepp' date=' men det gjør jo ikke noe. Har jeg museproblemer eller lignende logger jeg meg bare ut som gjest jo :)[/quote']

ikke alltid for å si det sånn :ler:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ganske mange her som vet hvem jeg er, og noen kjenner meg godt. Noen har jeg også blitt venner med gjennom KG. Og det gjør meg ingenting.

Men det begrenser faktisk til en viss grad hva jeg skriver om. Ikke i forhold til sex og samliv og sånt, men i forhold til hvilke samfunnsspørsmål jeg tar stilling til. Jeg har en jobb der jeg skal fremstå som objektiv, og da kan jeg ikke ha for sterke meninger her.

Skrevet

Jeg har kjent Samantha i mange år, men jeg visste ikke hvem hun var før hun sendte melding til meg en gang. Ellers har jeg møtt mange flotte jenter her inne som jeg har jevnlig kontakt med utenom KG :D

Gjest lilletroll
Skrevet

Tror ikke det er noen her inne som vet hvem jeg er IRL..ihvertfall ingen som har konfrontert meg med det (Kjenner noen meg igjen setter jeg pris på å vite det) Jeg er meg selv 100%, men ønsker å være anonym, bl.a fordi hele silikonprosessen min ikke er noe jeg vil dele med alle og enhver.....Mannen min kjenner selvsagt nicket mitt. Ellers tror jeg at jeg er lett gjenkjennelig for de som kjenner meg om de skulle snuble innom...ihvertfall hvis de leser flere innlegg skrevet av meg og legger to og to sammen....

Skrevet

De menneskene jeg kjenner som jeg har møtt på internett først, vil jo kjenne meg igjen, særlig siden jeg bruker samme nick overalt. Så har jeg også samme nick på MSN, så der vurderer jeg det først dersom jeg legger til folk jeg kjenner på ordentlig.

Det finnes kanskje noen som kunne kjent meg igjen, men da skulle de fulgt etter meg og lest alle innleggene mine en stund først, og det går mest på typiske meninger jeg pleier å ha. Veldig følsomme temaer kan kanskje få meg til å bruke gjest-funksjonen, har gjort det en gang, som jeg kan huske. Men vanligvis mener jeg at man i utgangspunktet er anonym nok, med nick.

Hadde egentlig vært mest redd for at foreldre, familie og gamle venner skulle kjent meg igjen, men den siden jeg viser av meg selv på nettet er mere lik den siden jeg viser de gode vennene jeg har, og de er jeg ikke redd for at skal kjenne meg igjen. Samboeren min er den som har best oversikt over hvem jeg er på nettet, men det har også kommet etterhvert.

Skrevet

Å, det glemte jeg helt, men jeg vet faktisk hvem en til er, og det er du, Eir. :-) Husker ikke om jeg har sagt det til deg før, men hvis du lurer er det bare å sende meg en PM!

Skrevet

"Alle" vet hvem jeg er :) holder det hvertfall ikke hemelig på noen måte.

Men så er jeg ganske snill da - lite å skjule :rosaengel:

Og så passer jeg litt på hva jeg svarer på. For eksempel svarer jeg ikke på utdrikningslagtråder av frykt for hva forloveren min kan finne på hvis hun skulle ende opp inne på de :wink::ler:

Signerer med eget navn når jeg sender PM og bruker eget navn på et annet forum hvornoen av brukerne her inne også er :)

Gjest Anonymous
Skrevet
Nei ingen kjenner meg her ' date=' for det jeg vet ivertfall..Jeg kjenner heller ingen..[/quote']

Nesten som meg...

Har ei venninne som vet hvem jeg er her inne,

men hun bruker dagboka og er veldig lite i forumet.

Dessuten tror jeg ikke det gjør noe at hun leser...

Ellers har jeg ei til venninne her, men vi er blitt

enige om å ikke fortelle hverandre nickene våre....

Om det er flere jeg kjenner her, vet jeg ikke.

Men om noen leser innleggene mine over tid,

tror jeg ikke det er så vanskelig å kjenne igjen meg...

Av den grunn har jeg startet et par tråder som "gjest"

fordi de har vært veldig personelig....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...