Gjest Xavia Skrevet 26. november 2004 #21 Skrevet 26. november 2004 hihi hvem virker irritabel.. Nå skal jeg kaste mer bensin på bålet og si: Det virker som om det er DEN uka ja.... Det er ikke DEN uka nei... DEN uka var forrige uke den!
^me^ Skrevet 26. november 2004 #22 Skrevet 26. november 2004 http://forum.kvinneguiden.no/viewtopic.php...guilera#1569791 der får du vel litt innsyn i hvorfor jeg valgte c.a....
Superlammet Skrevet 26. november 2004 Forfatter #23 Skrevet 26. november 2004 Det er ikke DEN uka nei... DEN uka var forrige uke den!` Aha! Vel, om du tok deg nær av spørsmålet så er det kjipt, men jeg lurte faktisk litt på det, og i mangel av annet å gjøre så spurte jeg Et enkelt og greit spørsmål igrunn.. Fordi om jeg har en betraktelig flottere dame som avatar enn deg, så er ikke det ensbetydende med at jeg bryr meg om hva du synes om meg og mitt.... Synes bare den virket litt bitter, og jeg bryr meg igrunn filla om hvem som har hva som avatar og hvorfor.. Som sagt, kjeda meg. Og jeg synes ingenting om noen basert på avataren
Gjest Xavia Skrevet 27. november 2004 #24 Skrevet 27. november 2004 Oj, oj... Sorry at jeg ødela tråden din......
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå