Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ok jeg kjeder gørra av meg akkurat nå, bare så det er sagt.

Men jeg lurer litt på hvorfor noen av dere brukere har bilde av kjente personer, gjerne attraktive personer, som avatar?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
:hoho: Goddamn så sinnsyk bra lesning! oooh skulle ønske jeg var der i gamle dager.... *tørke tårer* :wink:
Skrevet

Men jeg lurer litt på hvorfor noen av dere brukere har bilde av kjente personer, gjerne attraktive personer, som avatar?

Kjeder meg også litt...

Hvorfor har du bilde av en sur gammel kjerring?

Skrevet

Kjeder meg også litt...

:ler:

Skrevet

Kjeder meg også litt...

Fordi det er dritfett at a viser fingern! Noe som til tider gjenspeiler seg i innleggene mine. "Jeg driter i hva du tror om meg, så føkk deg!" :wink:

Noe mer du lurte på? Eller ble du litt snurt av spørsmålet mitt? :wink:

Skrevet

Wodan. Er den dama du har som avatar, dama som er på coveret til en Lillian Axe cd?

Skrevet

Jeg valgte det enkleste, å bruke en smiley... mulig jeg er litt makelig anlagt bare, og ikke orket finne på noe originalt.

Gjest GreenSky
Skrevet
Jeg valgte det enkleste' date=' å bruke en smiley... mulig jeg er litt makelig anlagt bare, og ikke orket finne på noe originalt.[/quote']

En smiley er jo så enkelt at det blir orginalt. :wink:

Skrevet

Eg har bilde av Samantha Fox fordi vi er like på mange måtar.

-BH-str

-Sveis

-Sangstemme

:sexy:

Føler at å ha akkurat den avataren reflekterar personligheta mi, sånn at dokke på KG får bli bedre kjent med meg. :Nikke:

Skrevet
Wodan. Er den dama du har som avatar' date=' dama som er på coveret til en Lillian Axe cd?[/quote']

Godt mulig, men jeg har virkelig ikke peil! fant bildet på nettet og syntes det var king.. derfor bruker jeg det som avatar =P Har et par andre avatarer jeg kan bruke også da..

Skrevet

Vet ikke hvorfor jeg har J-Lo som avatar.

Liker stilen hennes, også er hun pen.

Skrevet

Tja, hva skal man si? :roll::wink:

Skrevet
min avatar er jo kjent hun også da.

Jaaaa og så søt da... :wink:

Skrevet
Noe mer du lurte på? Eller ble du litt snurt av spørsmålet mitt? :wink:

Irritabel Wodan?

Neida, jeg er ikke snurt av spørsmålet ditt. Fordi om jeg har en betraktelig flottere dame som avatar enn deg, så er ikke det ensbetydende med at jeg bryr meg om hva du synes om meg og mitt....

Ja, ja...

Skrevet

Irritabel Wodan?

Neida, jeg er ikke snurt av spørsmålet ditt. Fordi om jeg har en betraktelig flottere dame som avatar enn deg, så er ikke det ensbetydende med at jeg bryr meg om hva du synes om meg og mitt....

Ja, ja...

hihi hvem virker irritabel.. :wink:

Nå skal jeg kaste mer bensin på bålet og si:

Det virker som om det er DEN uka ja.... :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...