Gå til innhold

For å se hvor stygg jeg er?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vet ikke, og jeg bryr meg ikke. Som sagt, ingen tok seg noe nær av det men jeg tror ikke personene skjønner at folk er opptatt, folk har andre ting å bekymre seg for, osv.

Anonymkode: f38df...2d1

Er du ts? Og så vet du ikke om det var på en kafe eller på en bar at det skjedde, når du selv opplevde dette?

Anonymkode: 1ad3d...450

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mener du at vi skal gjette hva som var motivet til disse folkene?

Det ville blitt spekulasjoner. Og spekulasjoner er ikke lov på KG.

Mange brukere er blitt utestengt i mange måneder for spekulasjoner.

Nå begynner jeg å lure litt på motivet ditt. Prøver du å bli kvitt brukere ved å lure dem inn i en felle?

Anonymkode: 7cf40...466

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For ikke så lenge siden ble jeg dessverre sittende ved siden av en merkelig kar på arbeidsplassen til personen.
I det vi går bortover i hans område (jeg er ikke så kjent der) så kommer vennene hans og noen av hans bekjente i området gående forbi. De glaner og glaner, og måper (bare det i seg selv syntes jeg er ufint - å regelrett glane på folk) Ingen av de hilser, de ser bare dumt på meg.
Da får jeg høre at: "De vil bare at vi som bor her skal ta deg med nærmere dem, så dem får sett deg ordentlig for å se hvor stygg du egentlig er".

Jeg svarte ikke på det. Jeg tenkte egentlig bare "hm" for meg selv. Hva ville dere svart når folk sa og mente dette?

Anonymkode: f38df...2d1

Best å ikke svare. Man er ikke mye moden, når man er voksen og svarer sånn😛

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mener du at vi skal gjette hva som var motivet til disse folkene?

Det ville blitt spekulasjoner. Og spekulasjoner er ikke lov på KG.

Mange brukere er blitt utestengt i mange måneder for spekulasjoner.

Nå begynner jeg å lure litt på motivet ditt. Prøver du å bli kvitt brukere ved å lure dem inn i en felle?

Anonymkode: 7cf40...466

?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er dette en vernet bedrift?

Anonymkode: 54b1b...896

Dette kunne faktisk ha forekommet hvor som helst. Forøvrig er mange av de utviklingshemmede jeg kjenner like gode på normal folkeskikk, som folk ellers. Og jeg har da opplevd slik drittslenging fra folk uten noen utviklingshemning, også. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er relevant, fordi normale mennesker oppfører seg ikke slik. Hvis disse er mentalt tilbakestående, så kan de kanskje ikke styre seg selv..

Anonymkode: b665a...76f

Det er mange av dem som kan det. Man trenger ikke være 'unormal' på den måten, heller. Jevnt over er de fleste utviklingshemmede jeg kjenner er ikke sånn, de heller. Samtidig har jeg opplevd at 'normale' voksne kan være hvel så flinke til å slenge med munnen. Det er uansett ikke godtatt på en offentlig arbeidsplass, om det er tilrettelagt eller ikke. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

25 minutter siden, Mari Y skrev:

Det er mange av dem som kan det. Man trenger ikke være 'unormal' på den måten, heller. Jevnt over er de fleste utviklingshemmede jeg kjenner er ikke sånn, de heller. Samtidig har jeg opplevd at 'normale' voksne kan være hvel så flinke til å slenge med munnen. Det er uansett ikke godtatt på en offentlig arbeidsplass, om det er tilrettelagt eller ikke. 

I kranglehumør i kveld?

Anonymkode: e5901...8f6

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Mari Y skrev:

Nei, hvorfor tror du det?

Fikk bare det inntrykket. Beklager. :)

Anonymkode: e5901...8f6

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...