Gå til innhold

For å se hvor stygg jeg er?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

For ikke så lenge siden ble jeg dessverre sittende ved siden av en merkelig kar på arbeidsplassen til personen.
I det vi går bortover i hans område (jeg er ikke så kjent der) så kommer vennene hans og noen av hans bekjente i området gående forbi. De glaner og glaner, og måper (bare det i seg selv syntes jeg er ufint - å regelrett glane på folk) Ingen av de hilser, de ser bare dumt på meg.
Da får jeg høre at: "De vil bare at vi som bor her skal ta deg med nærmere dem, så dem får sett deg ordentlig for å se hvor stygg du egentlig er".

Jeg svarte ikke på det. Jeg tenkte egentlig bare "hm" for meg selv. Hva ville dere svart når folk sa og mente dette?

Anonymkode: f38df...2d1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ehm, det der var ganske utrolig. Men jeg hadde skjelt dem ut. 

Anonymkode: 573f9...fbe

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ehm, det der var ganske utrolig. Men jeg hadde skjelt dem ut. 

Hva godt gjør det for dem egentlig, eller for noen i det hele tatt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke helt. Er det en arbeidsplass eller en bolig?

Eller er det kanskje en vernet arbeidsplass/bolig?

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Loki Laufeyson skrev:

Jeg hadde svart ; Har du sett deg selv i speilet

Jeg ser det. Jeg kunne aldri ha formulert meg sånn. Deg om det. Jeg ristet bare på hodet og lo av det, men det virker som om det er litt bittert for personen fortsetter å kontakte en som er så slem og stygg som meg så da blir det litt selvmotsigende (for før jeg ble kalt stygg sa man tydelig i fra at an ikke kunne gå tur og finne på noe med denne personen - etter det er man da stygg, og så blir man plutselig slem også). :fnise: Jeg bryr meg ikke om dette med utseendet - mèn hva de vil, men når det er et tema hver dag 24 timer i døgnet så begynner man jo å lure på hva som er triggeren til at noen kan være så hatske ovenfor en dem ikke en gang kjenner. Tenk å ha det som et tema så lenge. :hakeslepp: 

Som sagt, jeg bryr meg ikke om hva personen mener om utseendet mitt, men kunne aldri ha kalt venner eller venninner for stygge og porete, for det var ikke bare jeg som var stygg: Bekjente og venninner var tragiske og alt. Og som om ikke det er nok så topper personen det hele med å spørre om man vil ha gratis massasjeolje. Wtf? :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 minutter siden, pantertante skrev:

Jeg skjønner ikke helt. Er det en arbeidsplass eller en bolig?

Eller er det kanskje en vernet arbeidsplass/bolig?

Nei, altså det er ikke temaet i denne diskusjonen jeg opprettet. Det er ikke så relevant - det var kun for å få frem poenget i resten denne diskusjonen. Slik at noe av det kunne gi litt mening i allefall. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Nei, altså det er ikke temaet i denne diskusjonen jeg opprettet. Det er ikke så relevant - det var kun for å få frem poenget i resten denne diskusjonen. Slik at noe av det kunne gi litt mening i allefall. :)

Men det gir ikke mening, det er ikke normal oppførsel. 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Black Amethyst

Jeg ville ikke ha fortsatt med å ha kontakt med noen som hadde snakket om meg til andre på den måten. Det ville også ha betydd han tenkte akkurat det samme sjølv, hadde heller holdt mest avstand fra person(ene) det gjelder. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

For ikke så lenge siden ble jeg dessverre sittende ved siden av en merkelig kar på arbeidsplassen til personen.
I det vi går bortover i hans område (jeg er ikke så kjent der) så kommer vennene hans og noen av hans bekjente i området gående forbi. De glaner og glaner, og måper (bare det i seg selv syntes jeg er ufint - å regelrett glane på folk) Ingen av de hilser, de ser bare dumt på meg.
Da får jeg høre at: "De vil bare at vi som bor her skal ta deg med nærmere dem, så dem får sett deg ordentlig for å se hvor stygg du egentlig er".

Jeg svarte ikke på det. Jeg tenkte egentlig bare "hm" for meg selv. Hva ville dere svart når folk sa og mente dette?

Var dette på en kafe eller en bar?

Anonymkode: 1ad3d...450

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Black Amethyst

Untatt hvis du er nødt til å jobbe med han i gruppe o.l. Men da kan en fortsatt kun ha et mer nøytralt forhold med personen og holde seg til jobbsituasjonen alene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Var dette på en kafe eller en bar?

Jeg vet ikke, og jeg bryr meg ikke. Som sagt, ingen tok seg noe nær av det men jeg tror ikke personene skjønner at folk er opptatt, folk har andre ting å bekymre seg for, osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vet ikke, og jeg bryr meg ikke. Som sagt, ingen tok seg noe nær av det men jeg tror ikke personene skjønner at folk er opptatt, folk har andre ting å bekymre seg for, osv.

Eller andre ting å glede seg over. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er selvfølgelig ikke ok å si sånne ting.

Nå har jeg jobbet med psykisk utviklingshemmede på en arbeidsplass og et par av dem kunne godt funnet på å si noe lignende. Var derfor jeg spurte om det. Hvis dette er "vanlige" mennesker høres det bare merkelig ut.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Var dette på et bilverksted eller på en kafe for drosjesjåfører?

Hæ? Hvorfor drar du den/de yrkesgruppen(e) inn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

:klo: Jeg skjønner mindre og mindre.

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er relevant, fordi normale mennesker oppfører seg ikke slik. Hvis disse er mentalt tilbakestående, så kan de kanskje ikke styre seg selv..

Anonymkode: b665a...76f

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...