Gå til innhold

Daten min er over 10 år eldre enn meg.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Axl Rose

Vet du hva ts? Du skal gi faen i hva andre mener, og liker dere hverandre så dater dere og ser hvordan det går. Alder har ingenting å si når det gjelder kjærligheten og andre mennesker bestemmer absolutt ikke hvem du skal elske og ikke elske. Det er kun opp til deg selv. Ditt liv, og dine følelser. Ingen andres. 

Her på kg og utenfor nett også, liker damene lite at menn går etter yngre jenter for da føler de seg selv for gammel, så da gjør de alt for å føle seg bedre. Kaller mannen gammel gris (gammel i en alder av 30 år ja:fnise:), unormal, stygg, ekkel, gjør alt for å være dømmende for han ikke velger ei på hans alder. For å føle seg litt bedre selv. Sånn det funker nå.

Men vet du hva? Det er faen meg DITT liv og ingen andre sjalu og gretne kjerringer skal blande seg i det. Det er mange med stor aldersforskjell som finner hverandre og det funker som faen, mens de som er jevngamle funker ikke. Så alder har INGENTING å si. Så lenge begge er over den seksuelle lavalder. Det er personene du skal gå etter. Hvem de er, hvordan de er og så klart litt hvordan de ser ut. Kan ikke se ut som en stinkende utedo akkurat. Så gi faen i dømming. Folk dømmer uansett for å føle seg selv bedre, så til helvete med dømmingen. La de få holde på til de en gang går lei og innser at det er de selv som virker sjalu og dummer seg ut. Så lev livet ditt og gjør det DU vil og føler for. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Selv om man er myndig som 18-åring er man likevel ikke mentalt ferdig utvokst. Dette er noe en 31-åring kan utnyttet. 

Og det er dette skjeve forholdet som gjør det ekkelt. 

13 års forskjell mellom en 63-åring og en 50-åring er selvsagt ikke noe problem. Men en 18-åring og en 31-åring er et problem. Det samme med en 29-åring og en 16-åring. Ikke ulovlig, men moralsk svært betenkelig, ikke fra den yngstes side, men fra den eldste.

Anonymkode: 18309...460

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Axl Rose
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg syns det er ekkelt, og man er jo åpenbart på ulike steder i livet. En 31-åring burde hvertfall være det. Derfor tenker jeg automatisk at fyren er litt enkel og en taper. 

Anonymkode: b14cd...dde

Nei det er dere som dømmer som er noen sjalu, grå mus og taper. Sorry men jeg er så forbanna på dømmende grå mus! Skjerp dere. Godta at mennesker ikke er som dere, og selv om dere har dårlig erfaring eller sliter med å få kjæreste så skal ikke det gå utover andre. La folk få leve sitt liv uten å dømme før man vet hvordan folk er. Liker dere selv å bli kalt stygge ting? Jeg galler dere grå mus og taper. Synes dere det er hyggelig? Tviler på det. Så gi faen i dømme alle som ikke er dere selv! 

Hvordan i helvete kan dere vite hvordan 31 åringen er? Dere har ikke møtt han men kaller han automatisk taper? Sier mer enn dere enn han. Hvordan vet dere hvordan 17 åringen (snart 18) er? Hun kan være moden for alderen og perfekt for han. Ingen som vet. Så døm folk dere vet hvordan er. Ikke uskyldige. Slutt å vær så jævlig for å føle dere selv bedre. 

Jeg må alltid le når jeg leser kommentarer når det gjelder aldersforskjell. For kommentarene er så syke og idiotiske. Flaut! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Bootyhunter skrev:

Nei det er dere som dømmer som er noen sjalu, grå mus og taper. Sorry men jeg er så forbanna på dømmende grå mus! Skjerp dere. Godta at mennesker ikke er som dere, og selv om dere har dårlig erfaring eller sliter med å få kjæreste så skal ikke det gå utover andre. La folk få leve sitt liv uten å dømme før man vet hvordan folk er. Liker dere selv å bli kalt stygge ting? Jeg galler dere grå mus og taper. Synes dere det er hyggelig? Tviler på det. Så gi faen i dømme alle som ikke er dere selv! 

Hvordan i helvete kan dere vite hvordan 31 åringen er? Dere har ikke møtt han men kaller han automatisk taper? Sier mer enn dere enn han. Hvordan vet dere hvordan 17 åringen (snart 18) er? Hun kan være moden for alderen og perfekt for han. Ingen som vet. Så døm folk dere vet hvordan er. Ikke uskyldige. Slutt å vær så jævlig for å føle dere selv bedre. 

Jeg må alltid le når jeg leser kommentarer når det gjelder aldersforskjell. For kommentarene er så syke og idiotiske. Flaut! 

Hvordan gikk det med hun 16 år gamle knullevenninna di? Alt bra? Ingen komplikasjoner der? Alle ble fornøyd? 

Anonymkode: 81e59...5ab

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

@Bootyhunter Det er menn som svarer i denne typen tråder også, som ikke synes det er ok med så stor aldersforskjell når den yngste er såpass ung.

Anonymkode: 8ba78...5ad

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Bootyhunter skrev:

Jeg er 25 år med fast jobb, gode venner og dater for tiden en veldig kjekk, normal fyr. Og grå mus? Eh, det er det siste folk ville omtalt meg som. Så bitter har jeg ingen grunn til å være :) Vil bare gi denne jenta en real warning. En 31-åring som går etter 18-åringer er virkelig ikke normal - basta.  

Og forresten, er det noen som dømmer her er det jo deg. Det gjelder flere tråder. Altså, du er jo helt fjern og argumentene dine er LOL. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Axl Rose
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan gikk det med hun 16 år gamle knullevenninna di? Alt bra? Ingen komplikasjoner der? Alle ble fornøyd? 

Anonymkode: 81e59...5ab

Ons du mener? Hun er jeg ferdig med hun. Hverken hun eller jeg datet eller var ute etter forhold. Hadde jeg vert det så hadde vi forhåpentligvis vert et par.

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

@Bootyhunter Det er menn som svarer i denne typen tråder også, som ikke synes det er ok med så stor aldersforskjell når den yngste er såpass ung.

Dere må huske hun er snart 18 år. Ikke noe barn mer. Hun kan ta egne valg når det gjelder kjærligheten. Må ikke akkurat ha voksne folk til å finne en kjæreste på 17 år til henne. Dette velger hun selv. Man lærer så lenge man lever. En på samme alder kan være jævlig og bare lurer henne. Så lær dere å gå etter hvordan de er og ikke hvor gamle/unge de er. Ikke rart forhold går til helvete når folk kun tvinger seg selv til å forelsker seg og går etter alder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Axl Rose
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er 25 år med fast jobb, gode venner og dater for tiden en veldig kjekk, normal fyr. Og grå mus? Eh, det er det siste folk ville omtalt meg som. Så bitter har jeg ingen grunn til å være :) Vil bare gi denne jenta en real warning. En 31-åring som går etter 18-åringer er virkelig ikke normal - basta.  

Og forresten, er det noen som dømmer her er det jo deg. Det gjelder flere tråder. Altså, du er jo helt fjern og argumentene dine er LOL. 

Du kan være ei grå mus for det og hva vet du hva folk tenker om deg? Så dømmende som mennesker er? Tenkt på det? 

For meg er du og de som dømmer folk ikke normal, sjalu eller grå mus. De som dømmer må tåle å bli dømt tilbake. Vil de ikke bli dømt så ikke døm andre mennesker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Black Amethyst

Det er veldig forskjellig når det er snakk om modenhet mellom 18 åringer, noen 18 åringer kan bli raskere moden enn hva flest rundt deres alder er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Black Amethyst skrev:

Det er veldig forskjellig når det er snakk om modenhet mellom 18 åringer, noen 18 åringer kan bli raskere moden enn hva flest rundt deres alder er.

Sikkert. Men ts virker ikke spesielt moden når man leser det hun skriver.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Bootyhunter skrev:

Du kan være ei grå mus for det og hva vet du hva folk tenker om deg? Så dømmende som mennesker er? Tenkt på det? 

For meg er du og de som dømmer folk ikke normal, sjalu eller grå mus. De som dømmer må tåle å bli dømt tilbake. Vil de ikke bli dømt så ikke døm andre mennesker.

Hahah, altså... Greit, folk kan godt dømme meg som grå mus, what ever. 

Hun spør om vi syns det er tragisk og kvalmt, og vi svarer. Selvfølgelig dømmer jeg han, handlingene til duden er i grenseland. Synd du føler deg truffet pga. hun 16-åringen, men det er vel ikke så jævlig overraskende. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Axl Rose

Sikkert. Men ts virker ikke spesielt moden når man leser det hun skriver.

Få mennesker på kg som virker moden i følge brukere på kg:fnise: Hun virker mye mer moden enn de her som dømmer ihvertfall. 

Hun spør om vi syns det er tragisk og kvalmt, og vi svarer. Selvfølgelig dømmer jeg han, handlingene til duden er i grenseland. Synd du føler deg truffet pga. hun 16-åringen, men det er vel ikke så jævlig overraskende. 

Jeg føler meg absolutt ikke truffet. Jeg har ikke vert i et forhold med noen med stor aldersforskjell, men forelsker jeg meg i ei en gang så kan jeg absolutt gå i et forhold med ei uansett om hun er mye eldre eller mye yngre. Jeg gir faen i alder. Jeg gir faen i hva folk mener. Mitt liv. Dømmer folk meg for det så gjør jeg igjen. Folk får alltid igjen.

Flott at du godtar at folk dømmer deg tilbake, for de som dømmer folk som ikke har gjort deg en dritt, må tåle å få verre tilbake. For mer creepy folk enn dømmende folk finnes det lite av. De som er verre enn dømmende sjalu høns som plutselig føler seg for gammel, er de som er psykopater, utro, voldtar, dreper og er voldelig. Skjerp dere! Nei det nytter ikke å si til folk som er desperat etter å føle seg bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Bootyhunter skrev:

Flott at du godtar at folk dømmer deg tilbake, for de som dømmer folk som ikke har gjort deg en dritt, må tåle å få verre tilbake. For mer creepy folk enn dømmende folk finnes det lite av. De som er verre enn dømmende sjalu høns som plutselig føler seg for gammel, er de som er psykopater, utro, voldtar, dreper og er voldelig. Skjerp dere! Nei det nytter ikke å si til folk som er desperat etter å føle seg bedre.

Det var da voldsomt 😂 Folk sier bare at de syns det er ekkelt at en 31-åring dater en 17-åring. Chill a bit, du overanalyserer. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ingen har kalt deg dette.

16-åringen? Nei, ikke i det hele tatt. Det eneste noen sa var: er ikke en 16 åring litt ungt for en på 40 år eller noe? 
Hva har 16 åringen med saken å gjøre - jeg er snart 18 skrev jeg jo. Mener du at du er sammen med ei på 16 år eller hva mener du egentlig?

Anonymkode: 6481c...ebd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Bootyhunter skrev:

Få mennesker på kg som virker moden i følge brukere på kg:fnise: Hun virker mye mer moden enn de her som dømmer ihvertfall. 

Jeg føler meg absolutt ikke truffet. Jeg har ikke vert i et forhold med noen med stor aldersforskjell, men forelsker jeg meg i ei en gang så kan jeg absolutt gå i et forhold med ei uansett om hun er mye eldre eller mye yngre. Jeg gir faen i alder. Jeg gir faen i hva folk mener. Mitt liv. Dømmer folk meg for det så gjør jeg igjen. Folk får alltid igjen.

Må tåle å få verre tilbake - bare ved å ha en mening? Det er ytringsfrihet altså, men ingen dømte det sånn altså, men mulig du oppfatter at den andre som har svart deg har vært litt forutinntatt. Det er vel ganske åpenbart egentlig, men jeg hadde aldri latt det gå inn på meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er snart 18 år gammel og jeg dater en på 31 år. Noen av de på flørten min sin alder syntes at det er tragisk og kvalmt. Er det det? I såfall hvorfor?
Alder er bare et tall!

Sjeldent sånne forhold handler om kjærlighet i det hele tatt. Stort sett er både damen og mannen i sånne forhold full av issues og forholdet basert på ensomhet og daddyissues fra en side og ønske om ha materiale som man kan forme som man lyster fra den andre siden. Det er nesten aldri et sunt og balansert forhold med så stor aldersforskjell. 

Anonymkode: 43572...ba3

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Axl Rose

Det var da voldsomt 😂 Folk sier bare at de syns det er ekkelt at en 31-åring dater en 17-åring. Chill a bit, du overanalyserer. 

Er jo sånn vi holdt på i barneskolen det. "Æsj så ekkelt" :fnise: Så er vel få her inne som er modne nok for en kjæreste over 25 år da. 

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Må tåle å få verre tilbake - bare ved å ha en mening? Det er ytringsfrihet altså, men ingen dømte det sånn altså, men mulig du oppfatter at den andre som har svart deg har vært litt forutinntatt. Det er vel ganske åpenbart egentlig, men jeg hadde aldri latt det gå inn på meg.

Når folk skriver de er unormal, ekkel og taper kun for han liker noen som er yngre enn de som dømmer så kaller jeg det for dømming. Greit å ha egne meninger men å kalle folk man ikke kjenner er unormalt og stygt. Så da må folk takle å høre sånt tilbake også. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Axl Rose

Sjeldent sånne forhold handler om kjærlighet i det hele tatt. Stort sett er både damen og mannen i sånne forhold full av issues og forholdet basert på ensomhet og daddyissues fra en side og ønske om ha materiale som man kan forme som man lyster fra den andre siden. Det er nesten aldri et sunt og balansert forhold med så stor aldersforskjell. 

Anonymkode: 43572...ba3

Sjelden forhold handler om kjærlighet uansett alder skal jeg si deg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjør hva du vil sier jeg,men tenk etter om dette er en du vil bruke resten av livet ditt på..føler du deg vel med han så ok,men føler du noe ubehag eller at dette er utnyttelse så går du☺

Alder er bare et tall...og fengsel er bare et rom..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...