AnonymBruker Skrevet 11. november 2016 #1 Del Skrevet 11. november 2016 Jeg er snart 18 år gammel og jeg dater en på 31 år. Noen av de på flørten min sin alder syntes at det er tragisk og kvalmt. Er det det? I såfall hvorfor? Alder er bare et tall! Anonymkode: 6481c...ebd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. november 2016 #2 Del Skrevet 11. november 2016 Dere er på fullstendig ulike plasser i livet uansett hvor moden du måtte være (og hvor umoden han måtte være) Anonymkode: 53f21...dcb 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. november 2016 #3 Del Skrevet 11. november 2016 Da jeg var 18 ble jeg sammen med en som var 7 år eldre... gammelt nok det egentlig, men da vi ble eldre, var han fortsatt like barnslig. Gamlere og fetere, men like dum i huet... det sies vel at de som finner seg sånne som er mye yngre kanskje er litt unge i huet - og kanskje aldri blir voksne? Vel, jeg er glad jeg ble kvitt han. Forskjellene kom for en dag. Det går jo ene eller andre veien. At han er sånn som aldri blir moden, eller at han er gammelmodig og du kommer til å kjede deg, for du har ikke levd livet. Det min eks sa den gangen var at han likte at jeg var så ung, for da kunne han forme meg... eh hallo! Så det ernok noe i det og... de vil ha noen som er uerfaren, som de kan forme til den de vil ha! Anonymkode: e3141...4e9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pantertante Skrevet 11. november 2016 #4 Del Skrevet 11. november 2016 Du er ikke en gang myndig. Hva tenker denne 31-åringen på! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. november 2016 #5 Del Skrevet 11. november 2016 Så lenge dere er lykkelige så synes jeg ikke noen skal komme med negative kommentarer.Anonymkode: 46730...ad5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest made4u Skrevet 11. november 2016 #6 Del Skrevet 11. november 2016 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er snart 18 år gammel og jeg dater en på 31 år. Noen av de på flørten min sin alder syntes at det er tragisk og kvalmt. Er det det? I såfall hvorfor? Alder er bare et tall! Anonymkode: 6481c...ebd Og desto enklere for han er du å lure samt snurre rundt fingeren, han vil oppnå dyrkelse hos deg... Så lenge det varer!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest made4u Skrevet 11. november 2016 #7 Del Skrevet 11. november 2016 2 minutter siden, pantertante skrev: Du er ikke en gang myndig. Hva tenker denne 31-åringen på! Jeg gjorde noe tilsvarende en gang, så jeg kan fint svare på hva han tenker på - mellom meg og henne var det 12 år. Aldri har jeg blitt så forgudet av ei, ei som ikke stilte krav til meg i det hele tatt og affæren var så ukomplisert som den kunne få blitt... Intenst var det også, og ikke minst lekent... Var selvfølgelig spennende og selvfølgelig misunnet mine kamerater meg den affæren. Er en av de mest ukompliserte relasjonene jeg har hatt, så hva han får igjen for dette, jo noen vidunderlige stunder som får han til å føle seg ung og levende igjen de stundene han har med henne. Who cares, jeg mener, gjør det noe for oss hannkjønn at det ikke kan vare - det er herlig å bli dyrket som en gud for en periode. Og med en slik aldersforskjell og med ei så uerfaren så opplever man jo det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eugene Onegin Skrevet 11. november 2016 #8 Del Skrevet 11. november 2016 Jeg må innrømme at jeg kan ikke helt forså hvorfor en mann på 31 vil gå ut med en 18 åring. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. november 2016 #9 Del Skrevet 11. november 2016 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Da jeg var 18 ble jeg sammen med en som var 7 år eldre... gammelt nok det egentlig, men da vi ble eldre, var han fortsatt like barnslig. Gamlere og fetere, men like dum i huet... det sies vel at de som finner seg sånne som er mye yngre kanskje er litt unge i huet - og kanskje aldri blir voksne? Vel, jeg er glad jeg ble kvitt han. Forskjellene kom for en dag. Det går jo ene eller andre veien. At han er sånn som aldri blir moden, eller at han er gammelmodig og du kommer til å kjede deg, for du har ikke levd livet. Det min eks sa den gangen var at han likte at jeg var så ung, for da kunne han forme meg... eh hallo! Så det ernok noe i det og... de vil ha noen som er uerfaren, som de kan forme til den de vil ha! Anonymkode: e3141...4e9 Det er det jeg mener. Hvorfor rakker man ned på noen bare på grunn av alderen? Det er som jeg skrev bare et tall og har ingenting med saken å gjøre så at folk er dumme i hodet pga det syntes jeg er dårlig gjort å si. Jeg har rukket å gjøre masse jeg. Jeg har festet og vært shoppet og er med gode venner fra barnehagen og oppover. Det er noen i fra ungdomskolen som jeg ikke har kontakt med lenger, så at de kaller en den alderen for dum bare pga alderen blir rett og slett teit. Anonymkode: 6481c...ebd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. november 2016 #10 Del Skrevet 11. november 2016 4 minutter siden, made4u skrev: Jeg gjorde noe tilsvarende en gang, så jeg kan fint svare på hva han tenker på - mellom meg og henne var det 12 år. Aldri har jeg blitt så forgudet av ei, ei som ikke stilte krav til meg i det hele tatt og affæren var så ukomplisert som den kunne få blitt... Intenst var det også, og ikke minst lekent... Var selvfølgelig spennende og selvfølgelig misunnet mine kamerater meg den affæren. Er en av de mest ukompliserte relasjonene jeg har hatt, så hva han får igjen for dette, jo noen vidunderlige stunder som får han til å føle seg ung og levende igjen de stundene han har med henne. Who cares, jeg mener, gjør det noe for oss hannkjønn at det ikke kan vare - det er herlig å bli dyrket som en gud for en periode. Og med en slik aldersforskjell og med ei så uerfaren så opplever man jo det. Så du mener at man heller vil bli dyrket i en periode, som en gud i stedet for å ha faste og stødige forhold p.g.a noen teite tall? Anonymkode: 6481c...ebd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest made4u Skrevet 11. november 2016 #11 Del Skrevet 11. november 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så du mener at man heller vil bli dyrket i en periode, som en gud i stedet for å ha faste og stødige forhold p.g.a noen teite tall? Anonymkode: 6481c...ebd Spennende så lenge det varer... Er i alle fall ingenting man kaster bort tid på, man savner ikke akkurat et mer stabilt forhold mens man er i en slik situasjon. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. november 2016 #12 Del Skrevet 11. november 2016 3 minutter siden, Aegon Targaryen skrev: Jeg må innrømme at jeg kan ikke helt forså hvorfor en mann på 31 vil gå ut med en 18 åring. Jeg kan bare snakke for meg selv og det vi mener. De er kjedelige. Nå får jeg lov til å bli med ut på byen og sånn men dem går på andre steder og syntes det faktisk er gøy. Og stedene dem går på er helt tragiske og der får man ikke komme til og sånn, men nå vet jo daten min best så da går vi og vennene mine og sånn dit i stedet. Hipt og kult er det også, og det er jo det viktigste. Anonymkode: 6481c...ebd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. november 2016 #13 Del Skrevet 11. november 2016 Jeg finner det rart at en på 31 vil være sammen med en på 17. Ser for meg at den på 31 da er litt "enkel". Anonymkode: 81e59...5ab 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pantertante Skrevet 11. november 2016 #14 Del Skrevet 11. november 2016 (endret) 43 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg finner det rart at en på 31 vil være sammen med en på 17. Ser for meg at den på 31 da er litt "enkel". Anonymkode: 81e59...5ab Nå har et eksemplar av arten, @made4u, svart i denne tråden. Jeg vil tro svarene hans er ganske treffende for hvordan disse mennene tenker. De kan være enkle, men mest av alt er de vel bare utrolig egoistiske, beregnende og kyniske. Endret 11. november 2016 av pantertante 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. november 2016 #15 Del Skrevet 11. november 2016 Det er veldig typisk unge jenter dater eldre menn forsi de er så "modne" for alderen. Men egentlig er det bare at fyren er veldig barnslig og ikke finner noen på egen alder. I tillegg får de en slags dominerende kraft siden det er stor aldersforskjell. Og egentlig er de mest ute etter en stram ung kropp, ikke nødvendigvis den "modne" og kanskje smarte jenta. Jenta føler seg da moden for alderen som er en boost i seg selv. Selv er jeg kun 24. Da jeg var 16 var jeg sammen med en som var 8 år eldre. Da jeg var 21 var jeg sammen med en på 29. Derfor tenker jeg som jeg gjør. Anonymkode: 669cb...0e9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Black Amethyst Skrevet 11. november 2016 #16 Del Skrevet 11. november 2016 (endret) Vanligvis er det lett å bli skeptisk over et sånt forhold, det er forståelig på et vis hvorfor flest bryr seg mer om alders forskjellen når du er fortsatt såpass ung. Men jeg synes at det er mye dummere å måtte gjøre alt det som menes til å være vanlig for flest folk rundt din alder bare fordi dette er normen. Nå ser jeg vel deg som 18 år siden du skal bli dette snart(har du bursdag seinere i november eller i desember?), og tenker at du vet sjølv hvor du står med livsvalg. Ikke alle rundt din alder ønsker å leve med festing og å måtte gjøre hva som er typisk for deres alder, hvis du føler at du ikke har behov for dette så er det heller ikke så viktig. Noen kan fint modnes uten å måtte gå igjennom en periode der en er ment til å rase fra seg, det finnes unge mennesker som ikke må gjøre det samme som hva er typisk for resten av flokken. Men å være forsiktig og finne ut om denne mannen du er sammen med er seriøs med forholdet dere har nå er også lurt. Det er sant at ikke alle menn tenker bra når de blir sammen med noen rundt din alder, men det finnes også de som ikke vil kun utnytte deg men som også er seriøse med tanke på forhold. Dette er vel bare noe du vil finne ut av sjølv, om dette er noe du mener passer for deg eller ikke. Men det er heller ikke noe galt i å tenke grundig over de valgene du tar. Med tanke på alders forskjeller så er det rundt 13-14 år alders forskjell mellom mine foreldre, og de er fortsatt gift den dag i dag. Og en annen slektning av meg giftet seg med en mann som det var 20 års forskjell mellom dem, de var skikkelig lykkelige sammen. Ho er nå enke, og han er mye savnet. Så alder er ikke alltid et problem så lenge en passer sammen. Endret 11. november 2016 av Black Amethyst Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. november 2016 #17 Del Skrevet 11. november 2016 Jeg syns det er ekkelt, og man er jo åpenbart på ulike steder i livet. En 31-åring burde hvertfall være det. Derfor tenker jeg automatisk at fyren er litt enkel og en taper. Anonymkode: b14cd...dde 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catalina Culès Skrevet 11. november 2016 #18 Del Skrevet 11. november 2016 (endret) Syns det er noe merkelig med folk i 30 årene, som er sammen med folk under 25. Endret 11. november 2016 av Catalina Culès Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 11. november 2016 #19 Del Skrevet 11. november 2016 57 minutter siden, made4u skrev: Jeg gjorde noe tilsvarende en gang, så jeg kan fint svare på hva han tenker på - mellom meg og henne var det 12 år. Aldri har jeg blitt så forgudet av ei, ei som ikke stilte krav til meg i det hele tatt og affæren var så ukomplisert som den kunne få blitt... Intenst var det også, og ikke minst lekent... Var selvfølgelig spennende og selvfølgelig misunnet mine kamerater meg den affæren. Er en av de mest ukompliserte relasjonene jeg har hatt, så hva han får igjen for dette, jo noen vidunderlige stunder som får han til å føle seg ung og levende igjen de stundene han har med henne. Who cares, jeg mener, gjør det noe for oss hannkjønn at det ikke kan vare - det er herlig å bli dyrket som en gud for en periode. Og med en slik aldersforskjell og med ei så uerfaren så opplever man jo det. Hjelpes, hvor er du patetisk mann. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. november 2016 #20 Del Skrevet 11. november 2016 Typisk gris som ikke klarer å tiltrekke seg kvinner på egen alder. Og må løs på unge og uerfarne, TS: Pass deg for denne fyren, ingen normale menn på 31 år går etter 18 år gamle jenter. Anonymkode: 18309...460 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå