Gjest *Sexy*Cat* Skrevet 25. november 2004 #21 Skrevet 25. november 2004 Hva er poenget m det egentlig? Kommer da til med børsten å.
Gjest Ninakanin Skrevet 25. november 2004 #22 Skrevet 25. november 2004 Hva er poenget m det egentlig? Kommer da til med børsten å. da har du sinnsykt stygge tenner!! Du vet at ei tann har FEM flater som skal pusses? Begge sidene, tyggeflaten, PLUSS de to sidene av tanna som står inntil neste tann? Så hvis du kommer til der med tannbørsten din, så har du sørenmeg store mellomrom i kjeften...
Gjest *Sexy*Cat* Skrevet 25. november 2004 #23 Skrevet 25. november 2004 da har du sinnsykt stygge tenner!! Du vet at ei tann har FEM flater som skal pusses? Begge sidene, tyggeflaten, PLUSS de to sidene av tanna som står inntil neste tann? Så hvis du kommer til der med tannbørsten din, så har du sørenmeg store mellomrom i kjeften... du er nok den hyggeligste på HELE KG alltid like saklig har jeg sett. patetiske skrap!!
Gjest Ninakanin Skrevet 25. november 2004 #24 Skrevet 25. november 2004 Nei okay unnskyld, jeg måtte bare le litt da du sa du kom til med tannbørsten.. Fikk morsomme bilder på netthinnen! Skal ta det på min kappe at det var noe usaklig. Sorry!
NullHull Skrevet 26. november 2004 #25 Skrevet 26. november 2004 Bruker det opptil flere ganger om dagen. Har så lite mellomrom mellom tenna at alt setter seg fast og hater følelsen av matrester mellom tenna! Tannpirker kommer jeg ikke til med så derfor må jeg bruke tanntråd også utenom tannpussingen når noe er "stuck".
starie Skrevet 26. november 2004 #26 Skrevet 26. november 2004 Jeg elsker den nye Jordan tanntråd-holde-tingen og bruker den hver eneste dag. Ofte når jeg ser på tv eller leser også.
Piglet Skrevet 26. november 2004 #27 Skrevet 26. november 2004 Jeg bruker tanntråd hver kveld. Piglet
Gjest gjesta Skrevet 26. november 2004 #28 Skrevet 26. november 2004 jeg bruker også tanntråd hver kveld! først tanntråd, så tannpuss og fluorskylling til sist! da føler jeg meg faktisk ren&pen i munnen! :-)
Caramba Skrevet 26. november 2004 #29 Skrevet 26. november 2004 Begynte å bruke tanntråd hver dag for ca åtte år siden, etter det har jeg hatt null hull :-) Er fullstendig avhengig, og føler at jeg får dårlig ånde av å ikke bruke tanntråd.
Elze Skrevet 26. november 2004 #30 Skrevet 26. november 2004 Jeg bruker aldri tanntråd og har aldri hull.
Gjest Anonymous Skrevet 26. november 2004 #31 Skrevet 26. november 2004 man må ikke bare tenke på hull...tenk på ånden deres om dere ikke bruker tanntråd!!!!
Samantha Skrevet 26. november 2004 #32 Skrevet 26. november 2004 Eg brukar heller aldri tanntråd. Kun dei to første dagane etter et tannlegebesøk, sidan eg då som regel brukar å beynne et nytt og bedre liv.
Gjest Ninakanin Skrevet 26. november 2004 #33 Skrevet 26. november 2004 Jeg bruker aldri tanntråd og har aldri hull. Når jeg ser på avataren din så synes jeg det er en bragd.. Pondus er kuul! Stilig avatar
Kelsey Skrevet 26. november 2004 #34 Skrevet 26. november 2004 Jeg bruker aldri tanntråd, og har heller aldri fått refs av tannlegen. Har prøvd noen få ganger, da med forskjellige typer tanntråd, men det går like dårlig hver gang. Tennene mine står tett i tett, så jeg klarer rett og slett ikke å få noe tanntråd i mellom. Bruker derfor bare tannbørste og munnskyll.
Gjest maki.. Skrevet 26. november 2004 #35 Skrevet 26. november 2004 bruker aldri tanntråd... bruker tannpirkere
orakel Skrevet 26. november 2004 #36 Skrevet 26. november 2004 Jeg bruker tanntråd hver eneste dag morgen og kveld, og ellers hvis jeg setter noe fast mellom tennene.
Gjest Tanntornado Skrevet 7. august 2012 #37 Skrevet 7. august 2012 Bump : dette er forsatt like aktuelt jeg bruker også tanntråd hver kveld! først tanntråd, så tannpuss og fluorskylling til sist! da føler jeg meg faktisk ren&pen i munnen! :-) Da pusser du jo masse bakterier og dritt inn mellom sprekkene. Mye bedre å pusse godt over først for å ta grovrengjøringen, så tanntråd, så enkel puss over for å ta eventuelle rester, og så ta fluorskyllen for å ta knekken på det siste dævelskapet.Repeterer man dette hver kveld + puss og munnskyll hver morgen vil omtrent garantert de begynnende hullene 99.98% av alle flinke tannlegebesøkende har komme til å forsvinne helt!
Gjest Uanonymbruker Skrevet 7. august 2012 #38 Skrevet 7. august 2012 Pusser tennene først, så tråder jeg, så pusser jeg de over igjen med bare vann, så fluorskyller jeg og så tar jeg en fluortablett. Men tråder bare på kvelden.
Gjest Gjest Skrevet 7. august 2012 #39 Skrevet 7. august 2012 Så viktig er tanntråden: http://www.kk.no/864...-dette-hver-dag
skruf Skrevet 7. august 2012 #40 Skrevet 7. august 2012 Hver morgen og kveld er samme rutine; Tanntråd, skyll med vann, puss, fluorskyll. Og tanntråd etter middag hvis jeg kjenner noe sitter fast mellom tennene. Ikke hatt hull på mange, mange år (bank i bordet og salt over skulderen)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå