Gå til innhold

Broderi . Trenger hjelp til gave

manngjest

Anbefalte innlegg

Halloen.

Har en dame som ønsker å begynne med brodering men det blir liksom ikke noe av. Så jeg har tenkt å kjøpe det hun trenger som en overraskelse .  Men jeg kan absolutt ingenting om broderi. Hva trenger jeg og hvor kjøper jeg det ( i bergen ) ?

Eneste jeg vet er at hun ikke vil ha maskin men vil gjøre det for hånd

Hilsen en kar på 33

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Strikke/garnbutikk eller husfliden har ofte pakker med forskjellige prosjekter og alt du trenger til å fullføre ett eller annet prosjekt, kikk igjennom om noe motiv minner om henne ..stikk innom en sånn så er det ofte flinke damer der som kan sette det sammen for deg om de ikke har noen ferdige..mest morsomt om man får mønster, trådfarger og broderistoff slik at man kan lage ferdig:)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nilssen på Bryggen og Flittige Hender i Markeveien 4 selger brodripakker og -utstyr. Ta turen innom en av dem så får du hjelp.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

19 minutter siden, cassio skrev:

Nilssen på Bryggen og Flittige Hender i Markeveien 4 selger brodripakker og -utstyr. Ta turen innom en av dem så får du hjelp.

Takker. har du noe peiling på hva sann ish det koster med et par pakker og nåler eller hva det nå er man trenger ? Har ikke tenkt å bruke met enn max et par tusen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Like ovenfor Mc Donalds ligger en broderiforretning. Der får du god hjelp. 

Anonymkode: e7f26...dda

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, manngjest skrev:

Takker. har du noe peiling på hva sann ish det koster med et par pakker og nåler eller hva det nå er man trenger ? Har ikke tenkt å bruke met enn max et par tusen

I pakkene får du alt du trenger, bortsett fra saks. Prisene varierer etter hvor stor arbeid og pakke du velger. Men fra 300 kroner og oppover, vil jeg tro. 

Anonymkode: e7f26...dda

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...