manngjest Skrevet 11. november 2016 #1 Del Skrevet 11. november 2016 Halloen. Har en dame som ønsker å begynne med brodering men det blir liksom ikke noe av. Så jeg har tenkt å kjøpe det hun trenger som en overraskelse . Men jeg kan absolutt ingenting om broderi. Hva trenger jeg og hvor kjøper jeg det ( i bergen ) ? Eneste jeg vet er at hun ikke vil ha maskin men vil gjøre det for hånd Hilsen en kar på 33 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klar*a Skrevet 11. november 2016 #2 Del Skrevet 11. november 2016 Vet du hva slags type ting hun kunne tenke seg å brodere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
manngjest Skrevet 11. november 2016 Forfatter #3 Del Skrevet 11. november 2016 Tror det bare er noe å pusle med. Men vil tippe duker , puter etc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pautina Skrevet 11. november 2016 #4 Del Skrevet 11. november 2016 Strikke/garnbutikk eller husfliden har ofte pakker med forskjellige prosjekter og alt du trenger til å fullføre ett eller annet prosjekt, kikk igjennom om noe motiv minner om henne ..stikk innom en sånn så er det ofte flinke damer der som kan sette det sammen for deg om de ikke har noen ferdige..mest morsomt om man får mønster, trådfarger og broderistoff slik at man kan lage ferdig:) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
manngjest Skrevet 11. november 2016 Forfatter #5 Del Skrevet 11. november 2016 Takk for svar ☺ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cassio Skrevet 11. november 2016 #6 Del Skrevet 11. november 2016 Nilssen på Bryggen og Flittige Hender i Markeveien 4 selger brodripakker og -utstyr. Ta turen innom en av dem så får du hjelp. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
manngjest Skrevet 11. november 2016 Forfatter #7 Del Skrevet 11. november 2016 19 minutter siden, cassio skrev: Nilssen på Bryggen og Flittige Hender i Markeveien 4 selger brodripakker og -utstyr. Ta turen innom en av dem så får du hjelp. Takker. har du noe peiling på hva sann ish det koster med et par pakker og nåler eller hva det nå er man trenger ? Har ikke tenkt å bruke met enn max et par tusen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. november 2016 #8 Del Skrevet 11. november 2016 Like ovenfor Mc Donalds ligger en broderiforretning. Der får du god hjelp. Anonymkode: e7f26...dda Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. november 2016 #9 Del Skrevet 11. november 2016 6 minutter siden, manngjest skrev: Takker. har du noe peiling på hva sann ish det koster med et par pakker og nåler eller hva det nå er man trenger ? Har ikke tenkt å bruke met enn max et par tusen I pakkene får du alt du trenger, bortsett fra saks. Prisene varierer etter hvor stor arbeid og pakke du velger. Men fra 300 kroner og oppover, vil jeg tro. Anonymkode: e7f26...dda Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
manngjest Skrevet 11. november 2016 Forfatter #10 Del Skrevet 11. november 2016 Da har jeg fått svar på det jeg lurte på ☺ takk igjen ☺ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå