Gå til innhold

Flere i Trondheim som føler seg ensom?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei, i den forrige byen jeg bodde i hadde jeg mange venner og var sosial nesten hver dag, nå har jeg bare en venn her i Trondheim og hun har kjæreste og er ofte opptatt med han. Jeg føler meg til tider litt ensom og er som regel alene i ukedagene, og jeg har ikke helt klart å bli kjent med folk i klassen, jeg tror det er fordi jeg er eldre og ikke like glad i å drikke ofte lenger. Kan nevne at jeg er 27 år gammel og studerer. Er det flere som kjenner seg igjen? Kanskje noen som er i samme situasjon? Jeg er for eksempel veldig glad i kino, men jeg har ingen og gå på kino sammen med... Det føles rart å gå på kino alene. :icon_frown:

Anonymkode: 980de...3b4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har det på samme måte. I min by hadde jeg familie og venninner og mye å finne på. Føler meg ensom i Trondheim. Savner å ha en venninne å gå tur meg, ut å spise, ta et glass vin, kino osv. Er 27 og flyttet til Trondheim i vår...jeg jobber, men føler ikke jeg har fått noe særlig godt forhold til kollegaer, hvertfall ikkje sånn at det er naturlig å være sammen i fritiden. Har mann, men ingen barn. Det er en tråd om treff i Trondheim, kanskje du vil slenge deg med?

Anonymkode: c8618...91f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 24, studerer og i Trondheim. Har ikke så mange å være med. Hadde gjerne blitt med på kino. :)

Anonymkode: 18585...7f7

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS her. Jeg så på den linken og ser det sannsynligvis skal være et kvinneguiden treff i Trondheim den 16 november, om folk slenger seg med på den så kan jo vi som er litt ensomme, være mindre ensomme sammen og finne ut om vi har noe til felles, sånn bortsett fra kvinneguiden.no. :)

Anonymkode: 980de...3b4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 måneder senere...

Hei! 

Jeg har det på samme viset. Tilbake i Trondheim etter noen år i Oslo. Ikke hatt anledning til å oppsøke venner. Ser dere skrev i november, har dere hatt noen treff? Fortsatt noen som har behov for å treffe noen? 

Jeg er kort fortalt 29 år, jobber og gravid. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, Tuppen29 skrev:

Hei! 

Jeg har det på samme viset. Tilbake i Trondheim etter noen år i Oslo. Ikke hatt anledning til å oppsøke venner. Ser dere skrev i november, har dere hatt noen treff? Fortsatt noen som har behov for å treffe noen? 

Jeg er kort fortalt 29 år, jobber og gravid. 

Har det på samme måte jeg og. Er 30 og bodd i Oslo noen år. Har to barn (2 åring og en baby) og litt lite tid til å treffe gamle venner, noe som har ført til at vi har vokst litt fra hverandre. Bor litt utenfor Trondheim nå. Skulle gjerne blitt kjent med noen 😊 hvor lenge har du igjen til termin da?

Anonymkode: 0af21...213

Lenke til kommentar
Del på andre sider

52 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har det på samme måte jeg og. Er 30 og bodd i Oslo noen år. Har to barn (2 åring og en baby) og litt lite tid til å treffe gamle venner, noe som har ført til at vi har vokst litt fra hverandre. Bor litt utenfor Trondheim nå. Skulle gjerne blitt kjent med noen 😊 hvor lenge har du igjen til termin da?

Anonymkode: 0af21...213

Så hyggelig å få svar :) Jeg har termin i midten av mars. Vår første, så er veldig spent. 

Hvor utenfor bor du da? 

Det hadde jo vært kjekt å ta et treff!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei dere :) ser dere har skrevet nylig.  jeg er også gjerne med å treffes. Flyttet tilbake til Trondheim etter flere år i Oslo, så nettverket i Trøndelag er ikke så stort lenger :) ellers har jeg et barn på halvannet år. Glad i å være sosial, skravle, kino, kafébesøk, tur eller hva som helst :)  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Supert :) Kjempefint om vi er flere som får til å møtes. Da er det jo ikke så mye å dvele ved, bare finne et tidspunkt og en aktivitet som passer :) 

For å svare deg på spm fra melding, Ida, så holder jeg til på Flatåsen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir også gjerne med om det er ok :)  Flyttet til Trondheim i august og venter første barn i mai. Har blitt kjent med litt folk gjennom jobben, men kjenner ellers bare samboer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, Skoeske skrev:

Blir også gjerne med om det er ok :)  Flyttet til Trondheim i august og venter første barn i mai. Har blitt kjent med litt folk gjennom jobben, men kjenner ellers bare samboer. 

Såklart :) Det er bare hyggelig at flere vil være med :D

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skrev oppi der, men ja, jeg blir gjerne med på et treff😊 Bor litt sør for Melhus men kommer egentlig fra byen da 😁 vært noen år i Oslo jeg og, flyttet tilbake for et par år siden. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kaffe høres ut som en god idé :) Jeg kan ikke på dagtid før i slutten av februar ;)

Hva med onsdag eller torsdag til uka? Eventuelt allerede nå i helga? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg jobber stort sett på dagtid hverdager, men har mulighet på ettermiddag/kveld. Ellers så jobber jeg i helga på dagen, men har mulighet på kveldstid. Hvordan passer lørdag kveld? :) 

eventuelt neste helg? Da kan jeg hele helga😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...