Gjest Anonymous Skrevet 25. november 2004 #1 Del Skrevet 25. november 2004 Hvor ofte bør man gjøre dette? Er en gang i uken ok?? Har kjøpt en peeling fra clinique. Bør huden renses først?? Eller etterpå, eller holder det med fuktighetskrem til slutt?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ethereal Skrevet 25. november 2004 #2 Del Skrevet 25. november 2004 Rens først, og smør med fuktighetskrem etter peelingen. 1-3 ganger i uken er OK, alt etter hudtype (fetere hudtyper tåler mer). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss-X Skrevet 25. november 2004 #3 Del Skrevet 25. november 2004 Kan man ikke liksågodt peele først? Jeg innbiller meg at rensen virker bedre hvis jeg har peelet bort alle døde hudceller ol først. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 25. november 2004 #4 Del Skrevet 25. november 2004 Du skal alltid rense huden godt før du peeler. Det er fordi det er viktig å fjerne løst talg og fett fra huden. Peelingen får ikke renset opp så godt i porene hvis man ikke rengjør huden først med vanlig rensemelk/gele/skum. Peeling 3 ganger i uken høres mye ut, jeg ville tippet at 1-2 var nok men dette varierer vel fra person til person. Du skal aldri peele under øynene eller i området rundt munnen. Avslutt alltid med tonic/ansiktvann. Godt med fuktighetskrem etterpå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 25. november 2004 #5 Del Skrevet 25. november 2004 jeg peeler 3 ganger i uken. og legger maske etterpå. jeg har veldig fet hud, derfor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 25. november 2004 #6 Del Skrevet 25. november 2004 En hudpleier sa til meg at det må helst gå 21 dager mellom peelingen,fordi huden har en syklus på 21 dager.Mange kommer med hud som er skadet/tørr fordi huden får ikke bygge seg opp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiniMjau Skrevet 25. november 2004 #7 Del Skrevet 25. november 2004 jeg peelet huden, og 3 dager etterpå brukte jeg sånn "rive-ut-sorte-prikker"-tape som selges på vita. jeg ble rød og fæææl. uff..... jeg peeler huder 1 gang i uka, 2 ganger på selve nesen. Hvorfor skal en ikke peele rundt munnen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carmen_ Skrevet 25. november 2004 #8 Del Skrevet 25. november 2004 Lurer på hvorfor det står bak dermalogica sin skin prep skrub at man skal peele 3 ganger i uka da... Syns det hørtes mye ut :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 25. november 2004 #9 Del Skrevet 25. november 2004 En hudpleier sa til meg at det må helst gå 21 dager mellom peelingen' date='fordi huden har en syklus på 21 dager.Mange kommer med hud som er skadet/tørr fordi huden får ikke bygge seg opp.[/quote'] Hudpleiere med deres sykluser. Skulle gjerne visst hva denne hud humonculusen er Huden har IKKE sykluser. Celler fornyes hele tiden. Men over til spørsmålet...jeg peeler ca én gang i uka. Peeling anbefales hvis man ikke fikk vasket vekk sminken etter en fuktig kveld etc. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Melon Skrevet 28. november 2004 #10 Del Skrevet 28. november 2004 Jeg peeler huden (renset) 2 ganger i uka (har kombo til fet, sensitiv hud). Etterpå bruker jeg rensemaske. Det fungerer veldig godt for meg. Hvis jeg gjør det ikke så ofte, blir huden min grå og uten glans. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 28. november 2004 #11 Del Skrevet 28. november 2004 Hvor ofte bør man gjøre dette? Er en gang i uken ok?? Har kjøpt en peeling fra clinique. Bør huden renses først?? Eller etterpå' date=' eller holder det med fuktighetskrem til slutt?? [/quote'] Få høre hvordan du synes peelingen er... (Huden min ble et rent h****** av Clinique-peelingen) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felixa Skrevet 28. november 2004 #12 Del Skrevet 28. november 2004 Grunnen til at det sies at huden har sykluser er at cellen bruker 28 dager (ikke 21) fra de er lagd til de er på overflaten. For en normal hud holder det med peeling en gang i uka. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå